برای اکران امیر کوشش می کنیم، سینمای مستقل حفظ گردد

به گزارش تعطیلات رو، نیما اقلیما کارگردان فیلم سینمایی امیر در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه باید شرایط برای فراوری فیلم های مستقل فراهم گردد، گفت: در حال حاضر پروژه هایی را برای کار دارم اما متاسفانه درگیر شرایط موجود هستم چرا که بیشتر سرمایه گذاران به حق دنبال این هستند تا روی فیلمی سرمایه گذاری نمایند که بازگشت سرمایه آن به وسیله گیشه صد در صد باشد.

برای اکران امیر کوشش می کنیم، سینمای مستقل حفظ گردد

وی اعلام کرد: ساخت یک فیلم سینمایی با کمترین هزینه در نظر گرفته شده نیازمند یک و نیم میلیارد تومان بودجه است. در چنین شرایطی نیز سیستم سینما یعنی پخش و اکران نیز به دنبال سود بیشتری است و این یعنی توجه به اکران فیلم های پرفروش تر، که البته این امر یک نگاه کاملا اقتصادی و درست است که از نگاه هنری اصلا منطقی نیست.

این کارگردان سینما شرح داد: همین نگاه اقتصادی سبب می گردد تا سرمایه گذاری بیشتر روی آثار گیشه ای در سینما باشد. البته نباید این را فراموش کرد که در همه کشورهای دارای سینما با توجه به اهمیتی که به سینمای اقتصادی می دهند، سعی می نمایند تا سینمای مستقل خود را داشته باشند و هر 2 را گسترش دهند.

اقلیما اعلام کرد: امیدوارم در شرایطی که تنها بحث اقتصاد و اکران فیلم های گیشه داغ است، شرایط مناسب برای اکران فیلم هایی مانند امیر نیز فراهم گردد. البته ما تمام کوشش خود را می کنیم تا این اثر سینمایی را اکران کنیم.

این کارگردان سینما در خاتمه گفت: اگر بتوانیم پخش نماینده مناسب پیدا کنیم، امیر را تا خاتمه امسال روی پرده سینما می بریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 111

به "برای اکران امیر کوشش می کنیم، سینمای مستقل حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اکران امیر کوشش می کنیم، سینمای مستقل حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید