برگزاری رویداد ارایه به سرمایه گذار شتابدهنده تریگ آپ (Trigup day)

به گزارش تعطیلات رو، رویداد ارایه به سرمایه گذار شتابدهنده تریگ آپ (Trigup day) با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد

رویداد ارایه به سرمایه گذار شتابدهنده تریگ آپ (Trigup Day) روز شنبه مورخ 31 خردادماه 1399 در سالن همایش شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. در این رویداد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت همزمان آنلاین و حضوری برگزار شد، 5 استارتاپ این شتابدهنده در حوزه های آموزش، هنر و معماری، فینتک و محتوا به ارایه آخرین دستـاوردها و برنـامه های رشـد و توسـعه خود در برابر سرمایه گذاران پرداختند.

برگزاری رویداد ارایه به سرمایه گذار شتابدهنده تریگ آپ (Trigup day)

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

در ابتدای برنامه جناب آقای دکتر ملکی فر؛ معاون محترم توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن خوش آمدگویی به شرکت نمایندگان و آرزوی پیروزیت برای استارتاپ های شرکت نماینده در این رویداد به ارائه معرفی خدمات صندوق برای شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها پرداختند. ایشان در تشریح نحوه مشارکت و سرمایه گذاری مستقیم صندوق نوآوری و شکوفایی در استارتاپ ها افزودند: این صندوق در قالب هم سرمایه گذاری و از طریق عاملین خود یعنی صندوق های پژوهش و فناوری به ارایه خدمات سرمایه گذاری به استارتاپ ها می پردازد. لذا در صورتی که استارتاپ ها در تعامل با یکی از این صندوق ها پیروز به جلب نظر آن ها برای سرمایه گذاری شوند، صندوق نوآوری و شکوفایی هم از محل منابع خطرپذیر خود تا 4 برابر روی این کسب و کارها سرمایه گذاری خواهد کرد. ایشان افزودند: در این نوع از مشارکت این صندوق درسود و زیان استارتاپ ها شریک خواهد شد و این سرمایه گذاری بدون دریافت وثیقه و سهام و دخالت در مدیریت استارتاپ ها صورت خواهد پذیرفت.

در بخش بعدی رویداد جناب آقای دکتر حامد ساجدی مدیرعامل محترم شرکت شناسا و رئیس هیئت مدیره شتابدهنده تریگ آپ ضمن ابراز خشنودی از فرصت ایجاد شده برای تعامل با دیگر مجموعه ها و افراد پر امید و آینده نگر، تاکید کردند با هم افزایی و تعامل هرچه بهتر برای مشارکت در حل چالش جذب سرمایه افراد کارآفرین و استارتاپ ها بتوانیم شرایط رشد و پیروزیت آنها را فراهم کرده و موجب پیشرفت کسب و کارهای نوپا شویم. ایشان در ادامه افزودند، شناخت نیازهای اصلی جامعه، بیان صحیح مساله و انتخاب بهترین راه حل یکی از مهمترین فعالیت های استارتاپ ها در شرایط کنونی است که بسیار حایز اهمیت می باشد و مجموعه شناسا در حوزه های مختلف تلاش کرده است تا بصورت جامع به این امر مهم بپردازد.

دکتر ساجدی از اینکه شتابدهنده تریگ آپ با دانش و تجربه بالا در امر شتابدهی در کنار مجموعه شناسا توانسته است به خلق ارزش های جدید در طی سالهای اخیر بپردازد اظهار خرسندی نمودند و به تبیین رویکرد جدید شناسا در توسعه برنامه های شتابدهی در سه محور حرکت به سمت برگزاری برنامه های شتابدهی شرکتی، راه اندازی شتابدهنده های تخصصی و توسعه برنامه های شتابدهی در سایر شهرهای کشور پرداختند.

در بخش بعدی این رویداد، استارتاپ ها به ارایه دستاوردها و معرفی محصول و خدمات خود پرداختند.

استارتاپ استارکمیو (حوزه محتوا): پلتفرم ارتباطی بین چهره ها و طرفدارانشان می باشد.کمیو در واقع ویدئوی شخصی سازی شده ای می باشد که یک چهره به صورت اختصاصی برای طرفدارش با موضوع تبریک مناسبت، پرسش و پاسخ، صحبت انگیزشی، راهنمایی و … می سازد.

استارتاپ معمار آنلاین (آموزش هنر و معماری): پلتفرمی است تخصصی در حوزه آموزش هنر و معماری و همچنین بستری برای ایجاد ارزش آفرینی محصولات دست ساز افراد و علاقه مندان به هنر و معماری. معمار آنلاین عمده فعالیت خود را مبتنی بر تسهیل گری آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین پایه ریزی کرده است.

استارتاپ حامی باش (فینتک): پلتفرم جذب حمایت مالی مستمر یا همان (Donation) است و کمک می کند ارزش آفرین، گروه ها، انجمن ها و … بتوانند از طریق ساخت یک صفحه آنلاین در حامی باش و معرفی آن به مخاطبان شان حمایت مالی آن ها را جذب نمایند.

استارتاپ ویلرنو (حوزه آموزش زبان انگلیسی): خودآموز زبان انگلیسی بر مبنای فیلم های جذاب و گیمیفیکیشن به صورت داینامیک با معین سطح و ایجاد جهت آموزشی اختصاصی برای هر کاربر است. ویلرنو پلتفرم آموزش زبان و بستر ارتباطی و آموزشی بین تمام اساتید زبان و زبان آموزان آن ها می باشد.

استارتاپ ویدابیا (پلتفرم آنلاین ترجمه و دوبله ویدئو): استارتاپ ویدابیا ارایه دهنده پلتفرم آنلاین ترجمه و صداگذاری ویدئو به زبان فارسی می باشد. در واقع این پلتفرم ها یک استودیوی کاملا مجازی و اتوماتیک است تا مترجم ها و دوبلورها در هر مکان و با هر وسیله ای(موبایل، تبلت، کامپیوتر) امکان ترجمه و صداگذاری را داشته باشند.

در انتهای این برنامه از تمامی منتورها و مربیان که در طی این چندسال همراه شتابدهنده تریگ آپ بودند تقدیر و قدرانی بعمل آمد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1159

به "برگزاری رویداد ارایه به سرمایه گذار شتابدهنده تریگ آپ (Trigup day)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد ارایه به سرمایه گذار شتابدهنده تریگ آپ (Trigup day)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید