بهترین مکان های اروپا برای سفر در ماه آگوست

به گزارش تعطیلات رو، اروپا یکی از تاپ ترین و بهترین مقاصد فرهنگی جهان بوده و هست. در ماه آگوست (ماه جاری)، چندین فستیوال و جشنواره مشهور جهانی در کشورهای مختلف این قاره سبز برگزار می شود که نمایشگاه های مد و هنر در صدر پرآوازه ترین مراسم روی تقویم خودنمایی می کنند؛ جشنواره های که به شما جداً توصیه می کنیم تا فرصت هست آنها را از دست ندهید.

بهترین مکان های اروپا برای سفر در ماه آگوست

کپنهاگ، دانمارک

با این که اولین سابقه نوشته شده شهر کپنهاگ به حدود یکهزار سال پیش بازمی شود اما شواهد حاکی از آن است که این شهر تقریباً 6 هزار سال پیش شکل گرفته است. شهر زیبای کپنهاگ تلفیقی از گذشته باستانی و حالِ مدرن است و گردشگران نیز از نتیجه چنین ترکیبی مستفیذ خواهند شد. این شهر بندری همه چیز را در دل خود گنجانده است؛ از موزه و گالری و رستوران گرفته تا کافه و مراکز خرید در کلاس دنیای و خیلی چیزهای شگفت انگیز دیگر.

شیفتگان مد و فشن در ماه آگوست به کپنهاگ سفر می کنند؛ درست زمانی که هفتته مد در این شهر آغاز می شود. بومی ها و گردشگران نیز می توانند تازهترین های فشن دانمارک را در طی برگزاری Copenhagen Fashion Festival تجربه کنند که نمایشگاه عمومی Danish Fashion Week است. برنامه این نمایشگاه و اطلاعات خرید بلیت را می توانید در وب سایت copenhagenfashionfestival.com مشاهده کنید. این نمایشگاه از 8 تا 12 آگوست برگزار می شود.

ادینبرگ، اسکاتلند

ادینبرگ در اسکاتلند یک شهر متنوع است که قصرهای باستانی، خانه های سلطنتی، باغ ها، موزه ها، مغازه ها، رستوران ها، پارک ها و خیلی چیزهای دیگر را در کنار هم دارد. این شهر به دو قسمت تقسیم می شود: شهر تازه و شهر قدیم. شاید این برچسب ها کمی فریبنده باشد زیرا شهر تازه در قرون وسطا زمانی ساخته شده است که این شهر کوچک تحمل رشد جمعیت را نداشت. خط تقسیم کننده این دو شهر Royal Mile است که قصر ادینبرگ در انتهای یک سمت آن واقع شده است و خانه Holyrood و مجلس اسکاتلند در سوی دیگر. بین این دو قسمت مغازه ها، هتل ها، رستوران ها، کلیساها، گالری ها و موزه های بسیار زیادی واقع شده است.

ماه آگوست وقت خوبی برای سفر به ادینبرگ است زیرا زمان برگزاری جشنواره Fringe است. جشنواره Fringe بزرگ ترین جشنواره هنری دنیاست که همه چیز در آن پیدا می شود؛ چیزهای جالبی مانند فیلم، کمدی، موسیقی، پایکوبی، اجرای بچه ها و خیلی چیزهای جالب دیگر. برای تهیه بلیت و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره به وب سایت edfringe.com مراجعه کنید. این جشنواره از 4 تا 28 آگوست برگزار می شود و امسال 70 امین سالی است که جشنواره Fringe بر پا می شود.

سالزبورگ، اتریش

کجای اروپا به جز سالزبورگ را می توانید بگردید که زادگاه و موطن ولفگانگ آمادئوس موتزارت باشد، فیلم صدای موسیقی (The Sound of Music) در آنجا ساخته شده باشد و یکی از بزرگترین فستیوال های موسیقی دنیا در آن برگزار شود؟ این شهر اتریش واقعاً برای هر کسی یک شگفتی نهفته دارد: کوهستان هایی با چشم اندازهای خارق العاده و خیره کننده، دریاچه ها و رودخانه های زیبا، قصرها و قلعه ها، کلیساها، گورستان ها، موزه ها، مغازه ها و رستوران ها. دیگر جای سؤال باقی نمی ماند که چه چیزهایی در سالزبورگ می توانید ببینید بلکه باید بپرسید که چه چیزهایی در سالزبورگ نخواهید دید!

آگوست یکی از بهترین زمان ها برای سفر گردشگران است. جشنواره سالزبورگ در حال برگزاری است. در این جشنواره فهرست شگفت انگیزی از اجرای موسیقی های بین المللی و اکران فیلم ها را خواهید دید. برای اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره سالزبورگ و تهیه بلیط به وب سایت salzburgerfestspiele.at مراجعه کنید. این جشنواره از 21 جولای آغاز شده است و تا 30 آگوست هم ادامه خواهد داشت.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2182

به "بهترین مکان های اروپا برای سفر در ماه آگوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان های اروپا برای سفر در ماه آگوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید