بهترین هتل های 5 ستاره ونیز؛ شهر دیدنی روی آب در ایتالیا

به گزارش تعطیلات رو، ونیز شهری رویایی و بی مانند است که گردشگران بسیاری آرزوی سفر به این شهر زیبا در کشور ایتالیا را دارند؛ هتل های 5 ستاره و لوکس در این شهر، اقامتی همچون پادشاهان را برای مهمانان خود فراهم می سازد.

بهترین هتل های 5 ستاره ونیز؛ شهر دیدنی روی آب در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

ونیز یکی از رمانتیک ترین و زیباترین شهرهای جهان است که جزیره ای زیبا و دیدنی در شمال ایتالیا است که در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار گرفته است. این شهر در کشور ایتالیا با داشتن سالانه میلیون ها توریست، جزو شهرهای پربازدید جهان است. بازارها، پل ها، میدان ها، کانال های آب، کلیساها و موزه های تاریخی این شهر، همه در نوع خود تماشایی و منحصر به فرد هستند. با توجه به گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند، هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های 5 ستاره ونیز بپردازیم و با امکانات این هتل ها آشنا شویم؛ نکته قابل توجه در هتل های 5 ستاره این شهر این است که همه آن ها همچون قصری درخشان و موزه ای قدیمی می درخشند و اکثر آن ها در نوع خود بی نظیر هستند. در این مقاله همراه ما باشید تا با امکانات این هتل ها و موقعیت آن ها آشنا شویم.

  • هتل دنیلی لاکچری کالکشن (Hotel Danieli, a Luxury Collection Hotel)
  • هتل د گریتی پالاس (The Gritti Palace, A Luxury Collection Hotel)
  • هتل اکسلسیور ونیز (Hotel Excelsior Venice)
  • هتل بوسکولو ونیز آتوگراف کالکشن (Boscolo Venezia, Autograph Collection)
  • هتل باگلیونی هتل لونا (Baglioni Hotel Luna)
  • هتل وستین اروپا اند رجینا (The Westin Europa & Regina)
  • هتل سَن کلِمِنت پالاس کِمپینسکی ونیز (San Clemente Palace Kempinski Venice)
  • هتل هیلتون مولیون استاکی ونسی (Hilton Molino Stucky Venice)
  • هتل و اسپای باور پلادیو (Bauer Palladio Hotel & Spa)
  • هتل جی دابلیو ماریوت ونیز ریزورت اند اسپا (JW Marriott Venice Resort & Spa)
  • هتل باور پلاتزو (Bauer Palazzo)

هتل دنیلی لاکچری کالکشن (Hotel Danieli, a Luxury Collection Hotel)

هتل دنیلی لاکچری کالکشن هتلی بسیار لوکس و مجلل در شهر ونیز است که در نزدیکی میدان مهم و زیبای سنت مارکو واقع شده است. هتل متشکل از 3 ساختمان تاریخی متعلق به قرن های 14، 19 و 20 میلادی است که از طریق پل به یکدیگر متصل اند. لابی هتل با گچبری های بی نظیر و ظریفی که دارد، در کنار نورپردازی هایی با نور گرم و لوسترهای باشکوه فضای دوست داشتنی را ایجاد نموده است. لوکس و شاهانه بودن در همه بخش های این هتل مشهود است و بی شک مهمانان در مدت اقامت خود سفری بی نقص و با بالاترین سطح کیفیت را تجربه خواهند کرد.

اتاق های هتل با دکوری کلاسیک با رنگ های سلطنتی و لوازم لوکس مبله شده است. بیشترین رنگ هایی که در طراحی اتاق ها استفاده شده، رنگ آبی الماسی، زرشکی و کرم است. همه لوازم چوبی با منبت کاری های ظریف انتخاب شده اند و بین تمامی لوازم و رنگ های بکار رفته در اتاق ها توازن بالایی برقرار است. بعضی از اتاق ها نمایی زیبا به سمت تالاب دارند و منظره چشم گیری را به مهمانان عرضه می نمایند. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، فضای نشیمن، مینی بار که هر روزه شارژ می شود و حمامی مرمرین به سبک ایتالیایی هستند.

رستوران هتل با غذاهای لذیذ بین المللی و ایتالیایی از مهمانان خود میزبانی می نماید و مهمانان در یک محیط زیبا و فوق العاده آرام، غذای خود را میل می نمایند. مهمانان اگر علاقه مند باشند که در فضای باز غذای خود را نوش جان نمایند، می توانند به تراس هتل با طراحی بی نظیرش مراجعه نمایند؛ این محیط به خصوص در شب و با روشن کردن شمع های روی میزها جلوه دیگری دارد. بار هتل نیز با ارائه نوشیدنی های خاص ایتالیایی و معروف به پذیرایی از مهمانان خود می پردازد.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 200 متر، نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس آبی 2 دقیقه پیاده، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 0.7 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 0.3 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 7.9 کیلومتر است. این هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد. منطقه کاستِلو انتخابی مناسب برای مسافران علاقه مند به موزه ها، فرهنگ و کشف شهر قدیمی است.

  • آدرس: Riva degli Schiavoni 4196, Castello, 30122 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 215 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، تراس، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی)

هتل د گریتی پالاس (The Gritti Palace, A Luxury Collection Hotel)

هتل د گریتی پالاس قصری باشکوه و 5 ستاره در شهر ونیز است که در نوع خود بی مانند است. به هر گوشه از این هتل که نگاه کنید، چیزی جز لوکس بودن مشاهده نمی کنید. با قدم گذاشتن به بسیاری از بخش های این هتل، همچون قدم زدن در یک موزه ارزشمند است که شما را مدهوش می نماید. این هتل خاص و معروف یک آغاز ایده آل برای گشت و گذار در شهر خواهد بود و بسیاری از جاذبه ها را با طی کردن فاصله ای اندک می توان به راحتی دسترسی داشت.

اتاق های هتل، کلاسیک است و همه لوازم و مبلمان آن در نوع خود بی نظیر و شکیل است. مهمانان در اتاق خود، کمال آسایش و آرامش را تجربه خواهند کرد و همه امکانات برای اقامتی بی نقص در آن لحاظ شده است. مهمانان در اتاق خود دسترسی کامل به اینترنت دارند و امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل و مرمرین را شامل می شود. بعضی از اتاق ها منظره ای به سمت تالاب بزرگ دارند که بی شک در ساعات اولیه صبح و غروب خورشید منظره رویایی را به مهمانان خود می بخشد.

رستوران هتل با بهترین و تازه ترین محصولات، غذاهای لذیذی را برای مهمانان خود تهیه می نمایند که طعم آن ها تا مدت ها در ذهن مسافرین باقی می ماند. مهمانان می توانند صبحانه خود را در تراس هتل نوش جان نمایند و روز خود را با انرژی بالا آغاز نمایند. در این هتل، اتاق های غذاخوری برای مهمانی های خصوصی نیز وجود دارد که مهمانان می توانند دورهمی های خصوصی یا جشن های خانوادگی خود را در آن برگزار نمایند.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 0.5 کیلومتر، نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس آبی 2 دقیقه پیاده، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 0.7 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 0.6 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 8.2 کیلومتر است. این هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد.

  • آدرس: Campo S.Maria Del Giglio 2467, San Marco, 30124 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 82 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، تراس، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی)

هتل اکسلسیور ونیز (Hotel Excelsior Venice)

یکی از رویایی ترین هتل ها در ونیز که در نزدیکی ساحل واقع شده است، هتل اکسلسیور ونیز است که در سال 1908 افتتاح شد و معماری خیره نماینده آن همچنان از جذابیت بالایی برخوردار است؛ از این هتل تا ساحل تنها یک دقیقه پیاده روی فاصله است. مهمانان در مدت اقامت خود و در کنار امکانات عالی که در محیط هتل دارند، می توانند در هر موقع که تمایل داشته باشند از قدم زدن در کنار ساحل لذت ببرند. همه امکانات و وسایل در این هتل لوکس و مجلل است و مهمانان در مدت سفر خود خاطرات فراموش نشدنی را در این هتل تجربه خواهند کرد.

اتاق های هتل در همان نگاه اول مهمانان را مجذوب خود می نمایند؛ طراحی و هارمونی بی نظیر وسایل و رنگ هایی که در دکور آن استفاده شده، بسیار خاص و مثال زدنی است. رنگ بنفش و آبی از رنگ های بکار رفته در اتاق ها است که آرامش خاصی را به مهمانان منتقل می نماید. بسیاری از اتاق ها دارای تراسی به سمت ساحل یا باغ و حیاط هتل دارند. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و مرمرین با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته این هتل استخر نیلگون آن است که یک گزینه عالی برای خانواده ها و تفریحی مهیج برای جمع های محبت آمیز خواهد بود. شما در کنار استخر می توانید ساعت ها از دیدن منظره دریا در کنار خوردن یک نوشیدنی فوق العاده لذت ببرید.

رستوران هتل در یک فضای فوق العاده غذاهای مدیترانه ای را برای مهمانان سرو می نمایند و تراس هتل برای یک شام رمانتیک و احساسی که مشرف به ساحل است گزینه عالی خواهد بود که در آنجا باید حتما از نوشیدنی هایی که کارمندان رستوران به مهمانان پیشنهاد می دهند، تست کرد. در بار هتل نیز که نام آن بار آبی است، با نوشیدنی های بی نظیر در کنار موسیقی زنده از مهمانان پذیرایی می شود که لحظات فراموش نشدنی را برای مهمانان خلق می نماید.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 4 کیلومتر، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 4.5 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 11.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 8.2 کیلومتر است. این هتل یکی از بهترین هتل ها است که مهمانان می توانند در کنار ساحل خصوصی از امکانات زمین گلف و کلبه های ساحلی که در اطراف آن وجود دارد، استفاده نمایند.

  • آدرس: Lungomare Marconi 41, 30126 Venice-Lido, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 197 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، استخر، ساحل اختصاصی، مرکز بدنسازی، کلاب بچه ها، زمین تنیس، اینترنت بی سیم، تراس، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، روسی، آلمانی)

هتل بوسکولو ونیز آتوگراف کالکشن (Boscolo Venezia, Autograph Collection)

هتل بوسکولو ونیز آتوگراف کالکشن هتلی لوکس و منحصر به فرد با باغی رویایی است که همه مسافران دلباخته این باغ زیبا می شوند و در کنار امکانات فوق العاده ای که برای مهمانان خود در نظر گرفته، این ویژگی آن را به هتلی برجسته تبدیل نموده است. شاتل قایقرانی برای سهولت حمل و نقل مهمانان از هتل تا میدان سنت مارکو، 4 بار در روز در نظر گرفته شده است. کارکنان این هتل نیز با برخورد محبت آمیز و مهربانانه خود، این محیط را برای مهمانان دلچسب تر می نمایند.

سبک داخلی، ساختار و معماری این هتل رنگ و بوی سنتی دارد و همانند کاخ های سلطنتی می درخشد. اتاق های این هتل نیز از این قضیه مستثنی نیستند و همه جزیئات دست به دست هم داده اند تا مهمانان آسایش کامل را در مدت اقامت خود داشته باشند. گچبری های ظریف و انتخاب ماهرانه رنگ ها و وسایل نشانی از لوکس بودن این هتل دارد و امکاناتی همچون اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و شارژ شدن روزانه مینی بار آن را به اقامتی بی نقص تبدیل می نماید.

صبحانه هتل با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در کنار لبنیات و کیک های تازه همه روزه برای مهمانان سرو می شود؛ مهمانان نیز می توانند صبحانه خود را در تراس هتل، مشرف به باغ نوش جان نمایند. بار هتل با دکور کلاسیک و پیشخوان چوبی بی نظیرش، بخشی جذاب برای مهمانان خواهد بود که بی شک اوقات خوشی را در آن سپری خواهند کرد.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 1.5 کیلومتر، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 1 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 1.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 6.5 کیلومتر است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به دیدن مناظر، پیاده روی و عکاسی است.

  • آدرس: Madonna dellOrto 3500, Cannaregio, 30121 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 70 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، باغ، اینترنت بی سیم، تراس، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، روسی، آلمانی)

هتل باگلیونی هتل لونا (Baglioni Hotel Luna)

یکی دیگر از هتل های لوکس و بی نظیر در شهر ونیز، هتل باگلیونی هتل لونا است که از موقعیت عالی در شهر برخوردار است. وقتی که مهمانان وارد این هتل می شوند، تصور می نمایند در موزه ای از وسایل های قدیمی قرار گرفته اند. لوازم عتیقه و اجناس قدیمی بسیاری در گوشه و کنار این هتل وجود دارد و سبک و طراحی این هتل حس فوق العاده ای را به مهمانان خود می بخشد. یکی از ویژگی های برجسته این هتل نقاشی های بی نظیری است که در اندازه های بزرگ در همه بخش های این هتل به چشم می خورد و آن را خاص تر نموده است.

اتاق های هتل دارای لوازم لوکس و مبلمان های منبت کاری شده ظریف است و اقامت در این اتاق ها، اقامت در قصری لوکس را برای مهمانان فراهم می نماید. کاغذ دیواری های متنوع و هماهنگی آن ها با پرده اتاق ها و روتختی ها، فضای دلنشینی را برای مهمانان ایجاد نموده است. اغلب اتاق ها منظره ای بی نظیر به سمت تالاب دارد که در شب نمایش منحصر به فردی را به مهمانان ارائه می نماید. همه اتاق ها دارای امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و مینی بار است.

گزینه های غذاخوری متعددی در این رستوران وجود دارد و مهمانان با غذاهای لذیذ ایتالیایی و بین المللی در رستوران زیبای این هتل آشنا خواهند شد. محیط کلاسیک و نقاشی های دیواری زیبا، لذت غذا خوردن را در رستوران هتل بیشتر نموده است. صبحانه نیز همه روزه در تنوع بسیار برای مهمانان سرو می شود. تراس هتل نیز با چشم اندازی فوق العاده و محیطی کاملا رویایی در شب یک گزینه عالی برای خوردن نوشیدنی با دوستان یا گپی با آنان خواهد بود.

هتل دارای یک ایستگاه اختصاصی برای رفت و آمد مهمانان است و فاصله هتل تا میدان سنت مارک 0.1 کیلومتر، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 0.6 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 0.2 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 8 کیلومتر است.

  • آدرس: San Marco 1243, San Marco, 30124 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 91 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، بلیط جاذبه های دیدنی (اضافه بها)، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه بچه ها، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، امکانات وی آی پی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، روسی، آلمانی، چینی، عربی)

هتل وستین اروپا اند رجینا (The Westin Europa & Regina)

هتل وستین اروپا اند رجینا هتلی مجلل و 5 ستاره است که منظره فوق العاده ای از کانال بزرگ ونیز را دارا است. لابی هتل با سنگ های مرمرین و در طرح های هندسی زیبا کفپوش شده و لوسترهای درخشان زیبای آن را دوچندان نموده است. این مجموعه لوکس در قلب ونیز واقع شده است و مسافرین آغاز مناسبی از این هتل برای گردشگری در بخش های مختلف در شهر خواهند داشت.

اتاق های هتل با کفپوش چوبی با مبلمان های متنوع و پرده های زیبا در طرح های رنگارنگ دکور شده است. در این هتل اتاق های دوبلکس و سوئیت های مجلل نیز وجود دارد که گزینه عالی و رویایی برای زوج های جوان یا ماه عسل خواهد بود. اتاق ها چشم انداز پانارومایی به سمت کانال دارند و همه آن ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون است.

این هتل یک گزینه عالی برای خوردن غذاهای معروف و ایتالیایی در سفر به این شهر خواهد بود و کیفیت غذاها و طراحی هر کدام از غذاها با نهایت خلاقیت انجام گرفته است و هر یک از غذاها که در رستوران هتل سرو می شود، اول از همه مهمانان را مجذوب زیبایی هایی خود می نماید و سپس با خوردن آن، هیجان مهمانان را بیشتر می نماید و مزه غذاها تا مدت ها در ذهن آنان ثبت می شود. بار هتل با طرح ایتالیایی و نوشیدنی های خاصی که ارائه می دهد، همه مسافرین را به سمت خود تشویق می نماید و بی شک آنان لحظات نابی را در آن تجربه خواهند کرد.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 0.4 کیلومتر، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 0.6 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 0.3 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 8.1 کیلومتر است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به موزه ها، تاریخ است.

  • آدرس: San Marco 2159, San Marco, 30124 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 185 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، بلیط جاذبه های دیدنی (اضافه بها)، تراس، خدمات اسپا و ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه بچه ها، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، امکانات وی آی پی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل سَن کلِمِنت پالاس کِمپینسکی ونیز (San Clemente Palace Kempinski Venice)

هتل سَن کلِمِنت پالاس کِمپینسکی ونیز هتلی با مکانی منحصر به فرد است که ویژگی های برجسته، آن را به هتلی متمایز تبدیل نموده که انتخاب بسیاری از گردشگرانی است که به دنبال اقامتی خاص و مجلل هستند. طراحی زیبای این هتل و منظره فوق العاده ای که دارد سفری خاطره انگیز را برای مهمانان رقم می زند. هتل دارای قایق های اختصاصی است و مهمانان با طی کردن مسیری زیبا به بخش مرکزی شهر دسترسی خواهند داشت.

اتاق های هتل بیشتر با رنگ های شفاف و براق دکور شده اند که رنگ برنزی و طلایی بیشتر از هر رنگ دیگری در آن به چشم می خورد. دیدن غروب خورشید از اتاق ها حس بی نظیری را برای مهمانان ایجاد می نماید و این هتل یک گزینه عالی برای تازه عروس و دامادها خواهد بود. همه اتاق ها از امکانات رفاهی بی نظیری برخوردار هستند که از این میان می توان به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون اشاره نمود.

غذاهای خوش طعم ایتالیایی و بین المللی در رستوران این هتل چشم انتظار مهمانان است و آنان غذای خود را در محیطی آرام و زیبا با منظره ای خاص نوش جان می نمایند. این هتل دارای یک استخر روباز بزرگ است که مهمانان برای اوقات فراغت خود می توانند از آن استفاده نمایند و ساعت ها از دیدن این منظره در کنار ساحل و نشستن بر روی جایگاه های مخصوص برای استراحت مهمانان، که در کنار استخر واقع شده است، لذت ببرند.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 2.6 کیلومتر، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 3 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 0.3 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 2.7 کیلومتر است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به موزه ها، تاریخ است.

  • آدرس: Isola Di San Clemente 1, 30124 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 190 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، محوطه مخصوص برای پیک نیک، اینترنت بی سیم، خدمات اسپا و ماساژ، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب بچه ها، زمین بازی گلف، زمین بازی تنیس، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه بچه ها، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، امکانات وی آی پی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل هیلتون مولیون استاکی ونسی (Hilton Molino Stucky Venice)

هتل هیلتون مولیون استاکی ونسی هتلی مجلل و لوکس در شهر ونیز است که ویژگی های برجسته ای دارد که آن را نسبت به بسیاری از هتل های هم سطح خود متمایز می نماید. ساختمان زیبای این هتل در شبانگاه و با نورپردازی های ماهرانه ای که در هر بخش آن تعبیه شده است آن را همچون نگینی درخشان در شهر نشان می دهد.

این هتل دارای یک استخر بزرگ و بی بدیل در پشت بام است که مهمانان علاوه بر شنا کردن، بی شک از دیدن منظره شهر از این مکان هیجان زده خواهند شد. ویژگی دیگری که این هتل دارد، این است که یکی از بزرگترین مراکز آبگرم و اسپا در این هتل واقع شده است و بسیاری بخاطر همین موضوع این هتل را برمی گزینند.

رنگی که در اتاق های هتل استفاده شده، بیشتر رنگ نارنجی، آجری و ترکیبات آن است و کاغذ دیواری های راه راه با همراهی نورپردازی ظریف اتاق ها فضای آرام بخشی ایجاد نموده است. همه اتاق ها نیز دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون و تهویه مطبوع است.

هتل دارای رستوران های متعددی است و هر کدام دکوری متفاوت دارند. مهمانان از خوردن غذاهای لذیذ ایتالیایی در این رستوران لذت خواهند برد که با انتخاب نوشیدنی های پیشنهادی از سمت کارکنان رستوران طعم غذاهای آن ماندگارتر خواهد شد.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 1.5 کیلومتر، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 1.6 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 1.6 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 8.6 کیلومتر است.

  • آدرس: Giudecca 810, Giudecca, 30133 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 379 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، خدمات اسپا و ماساژ، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه بچه ها، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، امکانات وی آی پی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، چینی)

هتل و اسپای باور پلادیو (Bauer Palladio Hotel & Spa)

هتل و اسپای باور پلادیو هتل مجلل و 5 ستاره در ونیز است که روبروی کلیسای سنت مارک واقع شده است و در منطقه ای به نام Giudecca که پیشینه آن به قرن 16 باز می شود واقع شده است. هر روزه شاتل رایگان نیز برای سهولت حمل و نقل مسافرین به مرکز تاریخی ونیز در نظر گرفته شده است.

هتل دارای یک مرکز اسپای تخصصی و بزرگ است که می تواند یک انتخاب عالی برای رفع کردن خستگی ناشی از گردشگری در شهر یا سپری کردن یک روز کاری باشد. اتاق های هتل، سبک تاریخی خود را حفظ نموده اند و مهمانان در آن ها راحتی بسیاری خواهند داشت و با فراهم کردن امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم، مینی بار، تلویزیون و تهویه مطبوع شرایط رفاهی آنان تکمیل خواهد شد.

مهمانان می توانند صبحانه خود را در رستوران هتل یا تراس مشرف به باغ در هتل، نوش جان نمایند و از فضای فوق العاده آن بهره مند شوند. رستوران منویی متنوع را برای ناهار و شام به مهمانان خود پیشنهاد می دهد که جوابگوی هر سلیقه ای است.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 0.8 کیلومتر، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 1.3 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 0.8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 8.7 کیلومتر است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به غذا، هنر و پیاده روی در شهر است.

  • آدرس: Giudecca 33, Giudecca, 30133 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 79 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، اتاق خانوادگی، خدمات اسپا و ماساژ، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه بچه ها، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی)

هتل جی دابلیو ماریوت ونیز ریزورت اند اسپا (JW Marriott Venice Resort & Spa)

اگر دوست دارید تعطیلات خود را در محیطی آرام با بهترین امکانات در شهر ونیز سپری کنید، هتل جی دابلیو ماریوت ونیز ریزورت اند اسپا انتخابی بی نقص خواهد بود. این هتل در یک جزیره خصوصی واقع شده است که باغ آن زیبایی آن را چندین برابر نموده است. روزانه سرویس های مشخصی برای انتقال مهمانان به مرکز شهر در نظر گرفته شده است که با طی کردن زمانی حدود 15 دقیقه به مرکز شهر می رسند.

اتاق های هتل نیز در نوع خود لوکس و بی مانند هستند و دکوری شیک و مدرن فضای داخلی آن را پوشش داده است. اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و دری به سمت باغ یا تراس دارد و مهمانان می توانند هر موقع که تمایل داشته باشند، از این منظره زیبا لذت ببرند. رستوران این هتل مانند دیگر بخش هایش از کیفیت بالایی برخوردار است و با غذاهای لذیذ ایتالیایی به میزبانی از مهمانان خود می پردازد.

فاصله هتل تا میدان سنت مارک 3.3 کیلومتر، تا پل ریالتو (Rialto) نزدیک به 3.7 کیلومتر، کلیسای جامع سن مارکو 3.8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 29.1 کیلومتر است.

  • آدرس: Isola delle Rose, 30133 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 266 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اتاق خانوادگی، خدمات اسپا و ماساژ، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، امکانات تفریحی بچه ها، کرایه دوچرخه، ورود حیوانات خانگی مجاز است (اضافه بها)، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه بچه ها، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، روسی)

هتل باور پلاتزو (Bauer Palazzo)

هتل باور پلاتزو آخرین هتل در لیست بهترین هتل های 5 ستاره شهر ونیز است که در سال 1880 کار خود را آغاز نموده و همچنان با همان زیبایی و کیفیت فعالیت خود را ادامه داده است. طراحی داخلی این هتل و چیدمان داخلی آن برگرفته از معماری ونیزی است و حس و حال خوب زندگی در این شهر را به مهمانان خود منتقل می نماید.

اتاق ها با داشتن امکاناتی همچون اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، حمامی مجلل و زیبا شرایط رفاهی بالایی را برای مهمانان خود فراهم نموده است. بعضی از اتاق ها نیز دارای تراسی رو به کانال بزرگ و منظره شهری دارند.

مهمانان می توانند از خوردن غذاهای لذیذ ایتالیایی در رستوران هتل لذت ببرند. مهمانان در فصل های خوش آب و هوا می توانند به تراس هتل مراجعه نمایند و غذای خود را با چشم اندازی فوق العاده از شهر و تالاب میل نمایند. صبحانه نیز هر روزه به صورت بوفه ای برای مهمانان سرو می شود.

  • آدرس: San Marco 1459, San Marco, 30124 Venice, Italy
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 191 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق خانوادگی، خدمات اسپا و ماساژ، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، امکانات تفریحی بچه ها، کرایه دوچرخه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه بچه ها، نگهداری از کودک (اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، شاتل هواپیمایی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی)

آنچه گفته شد، تعدادی از هتل های 5 ستاره شهر ونیز بود؛ بی شک تعداد این هتل ها بیشتر است، اما کوشش شد هتل هایی معرفی شود که در نوع کیفیت خدمات و موقعیت بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید، ما را با تجربه اقامت در هتل های آن آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 634

به "بهترین هتل های 5 ستاره ونیز؛ شهر دیدنی روی آب در ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین هتل های 5 ستاره ونیز؛ شهر دیدنی روی آب در ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 5 ستاره ونیز؛ شهر دیدنی روی آب در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید