بهترین کسب و کارها با سرمایه 20 تا 25 میلیون تومان

به گزارش تعطیلات رو، بسیاری از افراد گمان می کنند که برای کارآفرین شدن احتیاج به فرصت های استثنایی، امکاناتی شگفت انگیز و سرمایه ای هنگفت دارند. در حالی که برای راه اندازی کسب و کار، بیش از هر چیزی به تلاش، پشتکار، خلاقیت و توجه به احتیاج جامعه احتیاج است! در مقالات قبلی شرح دادیم که کارآفرینی با 1 میلیون و کارآفرینی با 10 الی 15 میلیون ممکن است؛ حال در ادامه می خواهیم کارآفرینی با 20 الی 25 میلیون تومان را شرح دهیم.

بهترین کسب و کارها با سرمایه 20 تا 25 میلیون تومان

به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا به بررسی 15 ایده کارآفرینی با 20 الی 25 میلیون تومان پرداخته و سایر ابعاد آن از جمله موارد مورد نیاز برای راه اندازی، مدت زمان رسیدن به سود و میزان سود حاصله را مورد بررسی قرار دهیم.

ایده های کارآفرینی با 20 الی 25 میلیون تومان

1. کابینت سازی

کسب و کار کابینت سازی تلفیق شیرینی از طراحی، هنر، پشتکار و تلاش است. به منظور ورود به این کار باید به اندازه یک مهندس طراح، دقیق باشید، از سلیقه و احساس هنری خود استفاده کرده و طرح های جذاب ارائه کنید. بنابراین می توان گفت که هر چقدر خوش سلیقه و دقیق تر باشید، مشتریان بیشتری جذب کسب و کارتان خواهند شد و بالطبع درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

لازم به ذکر است که شغل کابینت سازی علی رغم تمام جذابیت ها نیازمند انرژی بدنی و زحمت زیادی است. همچنین از جمله دیگر سختی های این کار می توان به تحمل گرد، غبار و ریزه های چوب برای ارائه محصولی باکیفیت اشاره کرد!

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: خرید یا اجاره یک کارگاه، تهیه دستگاه برش، خرید دستگاه نوار لبه چسبان، میز کار، جعبه ابزار، دریل، اره و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه تا 1 سال
  • میزان سود حاصله: حدود 20 میلیون تومان در ماه

2. خدمات دوخت و نصب پرده

امروزه تزیینات و زیبایی های مربوط به آراستگی منازل، به صورت قابل ملاحظه ای مورد توجه خانواده ها قرار گرفته اند. بنابراین از این طریق می توان اقدام به کسب درآمدهای مناسبی کرد. به عبارتی، لوازم دکوری منزل از گل های تزیینی گرفته تا پرده های رنگارنگی که بر دیوار منازل می نشینند، عامل درآمدزایی کسب و کارهایی هستند که بازارهای پررونقی را به خود اختصاص داده اند. بنابراین با راه اندازی کسب و کاری به منظور تهیه و همچنین نصب پرده منازل می توانید درآمد مناسبی به دست آورید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: اجاره یا خرید مغازه، تهیه تجهیزات مورد نیاز، تهیه پرده، دریل و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه تا 1 سال
  • میزان سود حاصله: حداقل 9 میلیون در ماه

3. خدمات لمینت و کاغذ دیواری

از جمله دیگر ایده های کارآفرینی با سرمایه 20 الی 25 میلیون تومان ارائه خدمات لمینت و نصب کاغذ دیواری و پوسترهای سه بعدی است. امروزه نصب لمینت و کاغذ دیواری در طراحی نمای داخلی ساختمان و دکوراسیون منازل، صندلی ویژه ای دارد و در بین عموم مردم نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین برای کسب درآمد در این حوزه می توانید روی نیاز و تقاضای مشتریان حساب باز کنید! در واقع، افراد برای اعمال تغییرهای چشمگیر در سیستم دکوراسیون داخلی منزل خود، به شما مراجعه خواهند کرد. در چنین شرایطی، با ارائه خدماتی باکیفیت می توانید کسب و کارتان را توسعه دهید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: مواد اولیه لمینت، کاغذ دیواری، جعبه ابزار، تیغ کاتر، میز کاغذ دیواری، چسب، سطل، خط کش، کاردک و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه
  • میزان سود حاصله: به طور میانگین 10 تا 15 میلیون در ماه

4. ایستگاه های اشتراک گذاری دوچرخه

در سال های اخیر با توجه به فرایند رو به رشد جمعیت شهرها، ارائه یک مدل حمل و نقل پایدار، امن، مقرون به صرفه، سرگرم کننده و دوست دار محیط زیست، به عنوان یک پاسخ به مسائلی همچون آلودگی، ترافیک، اتلاف زمان، انرژی و … برای توسعه شهرهای هوشمند نیاز است. بسکمک از شهرهای پیشرفته جهان با تقویت زیرساخت ها و تسهیلات لازم برای دوچرخه سواری و تشویق مردم خود به استفاده از دوچرخه به جای اتومبیل، به مقابله با این مسائل برخاسته اند.

از همین روی، احداث ایستگاه های اشتراک دوچرخه نه تنها بر زندگی فردی اشخاص، بلکه بر چرخه اقتصاد و مدیریت سوخت نیز تأثیر مثبت بسکمک دارد و در نهایت باعث کاهش بروز بیماری های قلبی و تنفسی می گردد. بنابراین به عنوان یکی دیگر از ایده های کارآفرینی با 20 الی 25 میلیون تومان می توانید با راه اندازی چنین ایستگاه هایی درآمدزایی داشته باشید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: تأمین دوچرخه های مورد نیاز، اطمینان از وجود زیرساخت شهری مناسب، فراهم کردن تکنولوژی مورد نیاز برای راه اندازی، فراهم کردن ایستگاه های مورد نظر برای نگهداری دوچرخه ها، تبلیغات، اخذ مجوز فعالیت و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 3 تا 6 ماه
  • میزان سود حاصله: به طور میانگین 3 میلیون تومان در ماه

5. نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان از خدمات پرطرفدار دکوراسیون داخلی به شمار می رود که توسط نقاشان ساختمان انجام می گردد. از سوی دیگر، نقاشی خانه و رنگ آمیزی ساختمان همانند شغل نصب کاغذ دیواری یک عملیات زمان بر و سخت برای خانواده هاست. بنابراین با راه اندازی چنین کسب وکاری می توانید نیاز افراد به بازسازی ساختمان یا تغییر رنگ آن را پاسخگو باشید. برای این منظور نیاز است تا مهارت هایی همچون اصول رنگ آمیزی ساختمان، ترکیب رنگ ساختمان و هماهنگی آن با اجزای دکوراسیون را در نظر داشته باشید. به علاوه، در این خصوص می توانید از تجربیات یک نقاش ساختمان نیز بهره ببرید. همچنین با گذشت زمان می توانید کسب و کار خود را گسترش داده و سایر خدمات نقاشی ساختمان از جمله نقاشی نمای ساختمان، رنگ شومینه، پتینه کاری، رنگ بلکا، رنگ کابینت و … را ارائه کنید.

بنابراین اگر به کارهای عملی و فنی علاقه داشته و تا حدی شم هنری دارید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد. همچنین به عنوان یک نقاش باید خلاق بوده، در کار خود دقت زیادی داشته باشید، به جزئیات توجه کرده و از ارتفاع نترسید! مشتریان معمولاً به دنبال نقاش های ماهر و باتجربه هستند. برای این منظور می توانید کار خود را در پروژه های کوچک مانند منازل شخصی شروع کرده و به تدریج در پروژه های بزرگی مانند ساختمان ها و برج های بزرگ به کسب تجربه بپردازید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: رنگ، گچ، قلم مو، غلتک، سنباده، تینر، نردبان، پد رنگ آمیزی، اسپری رنگ، انواع پاشنده دستی، کاردک، درزگیر، چکش، پیچ گوشتی، میخ های گالوانیزه، دستکش، نوارچسب، نوار پارچه ای مش، کلاه رنگ کاری، صافی رنگ، سینی، رنگ، بتونه، ماسک تنفسی و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه
  • میزان سود حاصله: به طور میانگین 4 میلیون تومان در ماه

6. سایت ترجمه آنلاین

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید یا در حال آموزش هستید، می توانید کسب و کاری برای ارائه خدمات ترجمه راه اندازی کنید. در واقع، با ایجاد چنین کاری افراد دارای مهارت به عنوان مترجم به وب سایت شما مراجعه کرده و سایر افراد نیازمند به ترجمه متون نیز سفارش های خود را بدین طریق به دست مترجمین می رسانند. به عبارتی، وب سایت شما به نوعی یک سامانه دورکاری تخصصی در حوزه ترجمه به شمار خواهد رفت. همچنین سایت ترجمه تخصصی با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات ترجمه ایجاد می گردد که نحوه کار این سایت به صورت دورکاری بوده و مترجمان نیازی به حضور فیزیکی در شرکت نخواهند داشت. تمام سفارش های روی سایت قرار گرفته و مترجمان نیز متناسب با توانایی و علاقه خود می توانند سفارش مورد نظر را انتخاب کنند.

به طور کلی، سایت ترجمه تخصصی با توانایی مدیریت تعداد بالای ترجمه به صورت همزمان، بستری مناسب برای انجام کلیه پروژه های ترجمه از یک صفحه تا چندین هزار صفحه را فراهم می کند. به علاوه، در چنین سایتی می توانید با استفاده از ابزارهای کنترل کارهای تیمی و نظارت دقیق بر اعضای تیم، سرویسی با کیفیت عالی ارائه دهید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: انتخاب یک نام مناسب برای کسب و کار، خرید دامنه و ثبت آن در شبکه جهانی اینترنت، طراحی نرم افزار تحت وب، انجام گرافیک سایت، خرید هاست مهارت های خواندن پیشرفته، مهارت های نوشتن، مهارت های درک، توانایی ترجمه متن محور، توانایی ترجمه صوتی، توانایی ترجمه زنده، استخدام مترجم، دیجیتال مارکتینگ و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه تا 1 سال
  • میزان سود حاصله: حداقل 10 میلیون تومان در ماه برای کل تیم

7. مراقبت از سالمندان

هنگامی که صحبت از مراقبت از سالمندان به میان می آید، دو گروه مختلف سالمندان مدنظر قرار داده می شوند که عبارت هستند از سالمندانی که توان مراقبت از خود را دارند و همچنین سالمندانی که نیاز دارند تا خانواده یا یک پرستار از آن ها مراقبت کند.

در هر دو حالت، اطلاعات و آگاهی سالمند و مراقبان آن ها برای حفظ سلامت و ارائه هرچه بهتر خدمات مورد نظر ضروری است؛ اما یک نکته مهم این است که اگر قرار است تا فردی برای مراقبت از سالمندان استخدام شوند، آن فرد باید دوره های آموزشی لازم را گذرانده باشد. همچنین پرستار سالمندان نیاز دارد تا با امور بهکمک و بهداشتی آشنایی کامل داشته باشد تا از تسلط کافی برای انجام امور مراقبت و نگهداری برخوردار گردد.

بنابراین برای راه اندازی کسب و کاری در این مورد، نیاز دارید تا خودتان آموزش های لازم را ببینید؛ در غیر این صورت بایستی افرادی دارای مهارت لازم و کافی استخدام کنید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: گذراندن دوره های آموزشی، بهکمک، پرستاری، استخدام افراد ماهر، متخصص و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه تا 1 سال
  • میزان سود حاصله: حداقل 2 تا 3 میلیون در ماه

8. احداث کافی شاپ

راه اندازی این کسب و کار برای جوانانی توصیه می گردد که قصد کارآفرینی با سرمایه 20 الی 25 میلیون داشته و به دنبال شغلی نسبتاً لوکس هستند! به علاوه، به طور معمول مهم ترین عامل پیروزیت در راه اندازی یک کافی شاپ و بسکمک از برندهای کافی شاپ در جهان، استمرار در ارائه یک محصول با کیفیت از بدو افتتاح کافی شاپ است. در حقیقت، چنین کافه هایی، با آموزش گام به گام پرسنل و تدبیر در کار، در آینده نزدیک تبدیل به یک برند معتبر می شوند. بدین ترتیب به مرور زمان سعی می کنند تا به تعداد شعبات خود افزوده و میزان سوددهی کسب و کارشان را چندین برابر کنند.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: شرکت در کلاس ها، دوره های هتلداری، خرید یا اجاره مکان، اخذ مجوز بهداشت، خرید میز، صندلی، تهیه تجهیزات آماده سازی نوشیدنی ها، تهیه منوی انتخابی جذاب، متنوع، توجه به سلیقه جوانان و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حداقل 3 الی 6 ماه
  • میزان سود حاصله: حدود 15 الی 20 میلیون در ماه

9. چاپ بنر

امروزه همه افراد برای کسب و کارهای خود، تبلیغات، خوشامدگویی، آگهی ترحیم و … به چاپ بنر در اندازه های مختلف روی آورده اند. بنابراین برای کارآفرینی با سرمایه 20 الی 25 میلیون تومانی می توانید با خرید دستگاه های مورد نیاز و اجاره مغازه ای نه چندان بزرگ، به چاپ بنر بپردازید که در آینده به درآمد خوبی دست خواهید یافت. به علاوه، اگر به نقاشی و خوشنویسی نیز علاقه دارید، می توانید در کنار چاپ بنر، به نوشتن بنرهای پارچه ای، انواع خوشنویسی ها و نقاشی های مختلف حتی روی سنگ قبرها و یا کارت های عروسی نیز بپردازید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: اجاره یا خرید مکان، آشنایی با نرم افزارهای طراحی گرافیکی، بازاریابی، دستگاه چاپ بنر، یک یا دو کامپیوتر شخصی، لوازم آماده سازی جوهر، جوهر، سیستم تهویه مناسب، چسب، مواد اولیه بنر، لوازم بسته بندی، لوازم قالب بندی، قاب گیری، منگنه کوب و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه
  • میزان سود حاصله: به طور میانگین 4 تا 5 میلیون تومان در ماه

10. کارواش

یکی از مشاغل آزاد پردرآمد که کمتر به آن توجه می گردد، کارواش و شستن ماشین هاست. در واقع، آمارها نشان می دهند که به طور متوسط درآمد یک کارواش پیروز، در طول روز به 500 هزار تومان در شهرستان ها و در تهران به بیش از 2 میلیون تومان می رسد.

همچنین برای راه اندازی این کسب و کار نیاز به خرید تجهیزات پیچیده و همچنین برخورداری از مهارت های تخصصی ندارید، بلکه صرفاً نیاز به مدیریت کسب و کار خود خواهید داشت. به علاوه، ایده کارواش جز مشاغل قابل توسعه به شمار می رود. به عبارتی، پس از چند سال می توانید کسب و کار خود را گسترش داده و تا 100 میلیون تومان درآمد ماهیانه داشته باشید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: خرید یا اجاره مکان، پمپ کارواش یا واتر جت صنعتی، جاروبرقی صنعتی، کف ساز کارواش، صندلی شوی، پمپ باد صنعتی، مواد شوینده، انواع اسپری ها مانند اسپری شستشوی موتور و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 3 تا 6 ماه
  • میزان سود حاصله: حدود 20 تا 25 میلیون تومان در ماه

11. کارگاه نجاری

از جمله دیگر ایده های کارآفرینی با سرمایه 20 الی 25 میلیون تومانی راه اندازی کارگاه نجاری است. به طور کلی، این شغل برای افرادی مناسب است که به صنعت علاقه بسکمک دارند و می خواهند کار خود را با چوب و ابزارهای صنعتی انجام دهند.

به علاوه، راه اندازی یک کارگاه نجاری کوچک به شما کمک می کند تا در کنار بکارگیری استعدادها و بهبود مهارت های خود، به سرمایه گذاری و کسب درآمد نیز بپردازید. همچنین توجه داشته باشید که برای کاهش هزینه های اولیه خود، می توانید برخی ابزارهای مورد نیازتان را به صورت دست دوم تهیه کنید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: خرید یا اجاره مکان، تهیه چوب مورد نیاز، چکش، متر، کاتر، مغار تخت، تراز، زاویه سنج دیجیتال، سنبه، گونیا، نقاله، رنده، کولیس، گیره، اره دستی، چهارپایه، میز کاربرد، ابزار دستگاه، سنگ میزی، اره گرد، پیچ بند شارژی، اره عمود بر، سنباده لرزان، سنباده دیسکی، اره میزی، اره نواری و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه تا 1 سال
  • میزان سود حاصله: به طور میانگین 10 میلیون تومان در ماه

12. پرورش زالو

با توجه به مطالعات اجرا شده، زالوها در مصارف بهداشتی و تهیه لوازم آرایشی به کار می فرایند. در درمان های سنتی، در نتیجه مکیدن خون بیمار توسط زالو، فرد مورد نظر از درد مفاصل، سردرد و غیره رهایی پیدا می کند. همچنین روغن زالو به عنوان یک ماده افزایش دهنده توانایی جنسی مردان، جلوگیری از ریزش مو و … شناخته شده است. نکته لازم به ذکر این است که برای جلوگیری از گسترش هر نوع بیماری، زالوها فقط روی همان بیمار مورد استفاده قرار می گیرند.

پیاده سازی ایده پرورش زالو در منزل، به محیطی نه چندان بزرگ نیاز دارد؛ به طوری که این کار را در محیط خانه و حیاط نیز می توان انجام داد و راه اندازی آن نیاز به سرمایه زیادی ندارد. به طور کلی، کسب و کار پرورش زالو میزان درآمد بالایی داشته، اما این در حالی است که زمان رسیدن به سود در این کار تا حدودی بالاست. همچنین برای درآمدزایی از این شغل نیاز به کسب مهارت های تخصصی خواهید داشت.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: پمپ آب، مخزنی برای نگهداری زالو، دماسنج، دستگاه سختی سنج آب، خزه، جلبک، آب، خون موجودات پستاندار برای تغذیه آن ها و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 2 الی 3 سال
  • میزان سود حاصله: حداقل 40 میلیون در سال

13. پرورش ماهی

بخش کشاورزی از جمله حوزه شیلات و آبزیان به دلیل برخورداری از ظرفیت های اشتغال زایی بالا و همچنین کسب درآمد بستری مناسب برای درآمدزایی بوده و می تواند در توسعه مالی کشور نقش بسزایی داشته باشد.

به عبارت دیگر، برای کارآفرینی با 20 الی 25 میلیون تومان می توان با همین مقدار سرمایه گذاری، ایجاد سامانه های آبکمک تحت فشار، آبکمک قطره ای، راه اندازی مزارع پرورش ماهی، آبزیان، قارچ های خوراکی و پرورش ماکیان در مناطق مختلف اقدام به پیاده سازی طرح های مورد نظر کرد. به علاوه، راه اندازی چنین کسب و کاری به طور خاص در مناطق روستایی که نیروی کار جوان تری دارند، با پیروزیت بیشتری همراه خواهد بود و یکی از ایده های کسب و کار روستایی نیز به حساب می آید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: تهیه مزارع مورد نیاز، تأمین آبی متناسب با ویژگی ماهیان مورد نظر، تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای تغذیه ماهیان، انبار آذوقه، اتاقک نگهبانی، ساخت استخرها، کانال های ورودی، خروجی آب به مزرعه، نصب تجهیزات فنی مزرعه و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه تا 1 سال
  • میزان سود حاصله: به طور میانگین 13 میلیون در ماه

14. راه اندازی فروشگاه کوچک

همان طور که می دانید، وجود یک فروشگاه کوچک یا سوپرمارکت در هر محلی، جزء ضروریات زندگی به شما می رود! همچنین لوازمی که در هر فروشگاه عرضه می شوند، همواره طرفداران خود را داشته و به عنوان مایحتاج زندگی روزانه خانوارها به حساب می آیند.

بنابراین می توان گفت که در صورت انتخاب محلی مناسب برای احداث فروشگاه خود، به درآمد مناسبی دست خواهید یافت. همچنین این کار نیاز به تخصص خاصی ندارد، بلکه برای فروش بیشتر باید سعی کنید تا نیاز مردم محل خود را شناسایی کرده و به آنان پاسخ دهید. به علاوه، امکان گسترش چنین کسب و کاری به تدریج و با گذشت چند سال فراهم است.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: انتخاب مکان مناسب، چیدمان و دکور مناسب، تهیه مواد غذایی، تنقلات و سایر موارد متناسب برای تقاضای افراد، کسب مجوز فعالیت، رعایت بهداشت محل و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه تا 1 سال
  • میزان سود حاصله: حدود 5 تا 10 میلیون تومان در ماه

15. برنامه ریزی مالی

برنامه ریزی مالی مجموعه ای از پیش بینی های مالی است که هر فرد را برای برخورداری از یک زندگی با آرامش و آسایش در آینده نزدیک و دور آماده می کند. به طور کلی، مجموعه این برنامه ریزی ها شامل جنبه های مختلفی است که فقط به پس انداز کردن و سرمایه گذاری هنگفت در زمینه های خاص خلاصه نمی گردد. به عبارتی، در یک برنامه ریزی مالی کامل و دقیق، شرایط مالی امروز فرد یا خانواده بررسی شده و اهداف مالی در آینده نزدیک و دور نیز مورد نظر قرار می گیرد.

بنابراین شما می توانید با کسب دانش، مهارت و تجربه تخصصی مورد نیاز، به منظور تأمین آرامش و آسایش افراد، شرکت ها یا سازمان ها اقدام به برنامه ریزی مالی کرده و از این طریق هم برای خودتان کسب درآمد داشته باشید.

  • موارد مورد نیاز برای راه اندازی: کسب مهارت های تخصصی لازم، تجربه کار حرفه ای، برخورداری از هوش مالی، شبکه ارتباطی خوب و …
  • مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه
  • میزان سود حاصله: به طور میانگین 3 تا 4 میلیون تومان در ماه

جمع بندی

در این مقاله، به بررسی ایده های کارآفرینی با 20 الی 25 میلیون تومان پرداختیم. همچنین جنبه های کاربردی هر یک از مشاغل اعم از موارد مورد نیاز برای راه اندازی، مدت زمان رسیدن به سود و میزان سود حاصله را مورد بررسی قرار دادیم. بنابراین با مطالعه هر یک از موارد مطرح شده ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کسب و کار، می توانید انتخابی مناسب برای کارآفرینی با میزان سرمایه مورد نظر داشته باشید. حال اگر پیشنهاد دیگری در مورد سایر ایده های کارآفرینی موجود دارید، آن را با ما و سایر کاربران انگیزه، در پایین همین صفحه در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1277

به "بهترین کسب و کارها با سرمایه 20 تا 25 میلیون تومان" امتیاز دهید

181 کاربر به "بهترین کسب و کارها با سرمایه 20 تا 25 میلیون تومان" امتیاز داده اند | 2.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کسب و کارها با سرمایه 20 تا 25 میلیون تومان"

2 دیدگاه

سلطان 9 اردیبهشت 1400

خیلی تأثیر برانگیز بود من تا به حال برای امور مالی فکر نکرده بودم ولی الان که میبینم خیلی پیشرفت کردم، الان 2سال است که من در این کار فعالیت دارم و هیچ وقت هم شکست نخوردم، کاره خیلی راحتی است یعنی من نمیدونستم که در ایران به این راحتی میشه کار کرد اونم با 20میلیون تومان

پاسخ به سلطان

Venus 25 مهر 1401

سلام. خداروشکر ک تو کارتون موفق هستید. فقط میشه یکم در مورد امور مالی صحبت کنید ک ب چ صورت هست؟! تشکر

پاسخ به Venus
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید