تحقق تقاضای مردم برای احداث دیوار ساحلی در منطقه اطاقسرای مهدیشهر

به گزارش تعطیلات رو، رئیس اداره آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: تقاضای مردم برای احداث دیوار ساحلی در منطقه اطاقسرای مهدی شهر محقق شد.

تحقق تقاضای مردم برای احداث دیوار ساحلی در منطقه اطاقسرای مهدیشهر

داوود یحیایی، رئیس اداره آبخیزداری و حفاظت خاک اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ظهر امروز در تبادل نظر با خبرنگاران اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری 300 متر دیوار ساحلی با هدف مدیریت سیلاب و جلوگیری از وارد شدن خسارت به منطقه ها مسکونی در منطقه اطاقسرای شهرستان مهدی شهر احداث شد.

وی اعلام کرد: علاوه بر ایمن سازی منطقه ها مسکونی در این منطقه تعداد چهار مورد سازه سنگ و ملات با حجم 2 و 270. مترمکعب در سال 1400 و از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان اجرا شده است.

رئیس اداره آبخیزداری و حفاظت خاک اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه نمود: اجرای این عملیات با توجه به بروز خسارات سیلاب و درخواست های مکرر مردمی مبنی بر لزوم مدیریت روان آب ها در این منطقه در اولویت اجرایی نهاده شد تا ضمن مدیریت سیلاب در منطقه از بروز خسارات بیشتر به ساکنان پیشگیری گردد.

یحیایی ادامه داد: پروژه های اجرایی در حوزه های آبخیز استان سمنان با هدف حفظ و پایداری آب و خاک، افزایش ذخیره آب در حوزه آبخیزداری، جلوگیری از فرسایش خاک، تأخیر در روان آب ها و جلوگیری از سیل و تخریب مراتع و پوشش گیاهی عملیاتی می گردد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2219

به "تحقق تقاضای مردم برای احداث دیوار ساحلی در منطقه اطاقسرای مهدیشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق تقاضای مردم برای احداث دیوار ساحلی در منطقه اطاقسرای مهدیشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید