تماس های بین الملل با کد دستوری محدودسازی می شوند

به گزارش تعطیلات رو، مشترکان همراه اول برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری می توانند سرویس محدودیت مکالمه بین الملل خود را با شماره گیری یک کد دستوری فعال نمایند.

تماس های بین الملل با کد دستوری محدودسازی می شوند

به گزارش خبرنگاران، همراه اول همسو با توسعه تکنولوژی و بسط زیرساخت های ارتباطی، همیشه اقدام به ارائه و طراحی بستر های ارتباطی امن بروز در راستای ایجاد امنیت خاطر برای تمامی مشترکان ارتباطات سیار نموده است.

در حال حاضر همراه اول تنها اپراتوری است که سوئیچ انحصاری خود را دارد و به همین علت با پیاده سازی الگوریتم های شناسایی و مسدودسازی شماره ها در لبه شبکه، سرعتی بسیار بالاتر از هرگونه سامانه مدیریت تقلبی را داراست و روزانه بیش از چند هزار رنج شماره تقلبی، شناسایی و مسدود می گردد. علاوه بر این، سرویس محدودیت مکالمه بین الملل (تماس 00 به شماره های خارج از کشور) را نیز برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته تا بتوانند تماس خروجی به مقصد خارج از کشور را مسدود نمایند.

این سرویس راهکاری مناسب برای جلوگیری از سوء استفاده برای کسانی است که نیازی به تماس بین الملل ندارند. تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند برای فعالسازی این سرویس، از کد دستوری #1*2922*10* جهت ایجاد محدودیت مکالمه بین الملل استفاده نمایند. برطرف محدودیت مکالمه بین الملل نیز با شماره گیری کد دستوری #2*2922*10* انجام می گردد.

همراه اول هشدار داده که مشترکان در صورت مشاهده تماس از دست رفته (missed call) به کد کشور تماس گیرنده در زمان تماس دقت نمایند و در صورتی که در زمان تماس روی صفحه گوشی به جز کد های 0098 یا 98+، کد دیگری مشاهده شد، بلافاصله تماس را قطع نموده و شماره را آنالیز نمایند. مشترکان همراه اول ضمن توجه به هشدار های این اپراتور، می توانند جهت اطلاع بیشتر از سرویس مکالمه بین الملل همراه اول به نشانی https://mci.ir/international-call مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2002

به "تماس های بین الملل با کد دستوری محدودسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس های بین الملل با کد دستوری محدودسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید