توضیحات سفارت ایران در ایتالیا در خصوص دلایل لغو یک پرواز

به گزارش تعطیلات رو، سفارت ایران در ایتالیا اعلام نمود: پرواز فوق العاده روز آدینه مورخ 29 فروردین 1399 ایران ایر برای بازگشت ایرانیان به کشور، متاسفانه بدلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه مورخ 27 فروردین و عدم تکمین آنها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه ای، لغو شده است.

توضیحات سفارت ایران در ایتالیا در خصوص دلایل لغو یک پرواز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران متن اطلاعیه سفارت ایران در ایتالیا به توضیح زیر است:

به اطلاع مسافران محترم خصوصا دانشجویان متقاضی پرواز فوق العاده روز آدینه مورخ 29 فروردین 1399 ایران ایر می رساند، متاسفانه بدلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه مورخ 27 فروردین و عدم تکمین مشارالیهم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه ای، مسوولان بهداشتی کشور برای حفظ سلامت مسافران، خانواده های ایشان و شهروندان ایرانی تصمیم به لغو پرواز روز آدینه گرفتند.

با توجه به مسائل عدیده پیش آمده برای دانشجویان عزیز مقیم ایتالیا و با هدف برطرف مسائل پیش آمده که قبل از هر چیز نیازمند مساعدت و هماهنگی کامل دانشجویان و مسافران پرواز مذکور می باشد، سفارت جمهوری اسلامی ایران تمام مساعی خویش را برای حل این مشکل و برطرف موانع به کار بسته و در حال پیگیری موضوع می باشد.

امید می رود، دانشجویان عزیز ضمن امعان نظر جدی در مورد مسائل پیش آمده ناشی از اعزام گروه قبلی، نهایت همکاری را در اجرای پروتکل های بهداشتی کشورمان به کار بندند. این سفارت، هرگونه تصمیم جدید در این ارتباط را همچون گذشته اطلاع رسانی خواهد نمود .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 999

به "توضیحات سفارت ایران در ایتالیا در خصوص دلایل لغو یک پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سفارت ایران در ایتالیا در خصوص دلایل لغو یک پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید