خبرنگاران هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بجنورد مصوب شد

به گزارش تعطیلات رو، بجنورد- خبرنگاران- استاندار خراسان شمالی گفت: هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 49 طرح توسعه ای شهرستان بجنورد و بهره برداری از آن مصوب شد.

خبرنگاران هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بجنورد مصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در نشست با اقشار مختلف مردم و بررسی مسائل و مسائل آنان در روستای بدرانلوی بجنورد گفت: طرح ها بر اساس اولویت در حوزه های مختلف مانند راه های روستایی و آبرسانی در نظر گرفته شده است که 700 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن ملی، 330 میلیارد ریال اعتبارات استانی و 800 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای طرح های بخش خصوصی پیش بینی شده است.

وی افزود: بازسازی و توسعه حرم امامزاده عباس و توسعه مجموعه مفخم از جمله طرح های مهم شهرستان بجنورد است که می تواند موجب تحول در حوزه های مذهبی، گردشگری و فرهنگی استان شود.

وی با بیان اینکه طرح ها برای تامین اعتبار و اجرا باید اولویت بندی شود، گفت: طرح هایی که با تزریق اعتبارات اندک قابل تکمیل است باید قبل از سرانجام سال به بهره برداری برسد.

کننده عالی دولت در خراسان شمالی در خصوص درخواست برای افزایش سرانه آرد شهرستان بجنورد گفت: بر تامین نیازهای مردم تاکید دارم اما اینکه سرانه آرد را بالا ببریم ولی کنترل و نظارتی بر چرخه توزیع آرد نداشته باشیم، قابل قبول نیست.

شجاعی با بیان اینکه سرانه آرد باید در تمام روستاها برابر باشد، افزود: سازمان های مربوطه و فرمانداری بجنورد باید در نشستی سرانه آرد شهری و روستایی را مشخص کنند و یکسان سازی این سرانه در روستاها باید هر چه سریع تر اجرایی شود.

در این نشست 9 طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرکز استان خراسان شمالی بررسی شد که شجاعی در این خصوص گفت: سرمایه گذاری را قبول داریم اما تابع تشخیص های فنی دستگاه های تخصصی نیز هستیم.

بر اساس این گزارش در این نشست مقرر شد 36 طرح بجنورد از محل اعتبارات استانی، چهار طرح از محل اعتبارات شهرداری و 9 طرح بخش خصوصی با آورده سرمایه گذار و تسهیلات بانکی تامین اعتبار شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1573

به "خبرنگاران هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بجنورد مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بجنورد مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید