خدمات ارتباطی حداکثری به زائران امام رضا(ع) ارائه می گردد

به گزارش تعطیلات رو، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تسهیلات حداکثری ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائران امام رضا (ع) ارائه می گردد.

خدمات ارتباطی حداکثری به زائران امام رضا(ع) ارائه می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آمادگی شرکت مخابرات برای ارائه تسهیلات ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائران امام رضا(ع) در آستانه شهادت امام هشتم اطلاع داد و گفت: بهره گیری از تمامی ظرفیت های ارتباطی ثابت و همراه برای هم افزایی خدمت به زائران امام رضا(ع) لازم است؛ بر این اساس شرکت مخابرات نیز با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و با توسعه زیرساخت های ارتباطی در منطقه خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران است.

وی گفت: توجه به ارائه خدمات ارتباطی شایسته به زائران امام رضا(ع) و ایجاد فضا برای خدمت رسانی، یک امر لازم است و ایجاد زیرساخت های لازم در زمینه ارائه خدمات اینترنت و تلفن ثابت و همراه در محدوده حریم حرم مطهر رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است.

صدری با اشاره به توسعه پهنای باند تلفن همراه در مشهد مقدس بر پاسخگوئی به مشتریان مخابرات به صورت شبانه روزی به موضوع خدمات و پشتیبانی مخابرات در این منطقه تاکید نمود و اضافه کرد: امکانات و وضعیت خدمت رسانی به زائران باید با تمام ظرفیت های موجود صورت گیرد .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: چنانچه مشترکان در هر لحظه از شبانه روز دچار اختلال تلفن همراه در این استان شدند می توانند با شماره گیری رایگان 9990 مشکل احتمالی خود را با اپراتور همراه در میان بگذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل آنها رفع گردد.

وی اضافه کرد: مشترکان تلفن ثابت نیز که در هر لحظه از شبانه روز تلفن آنها دچار اختلال گردد می توانند با سامانه 20117 ارتباط و مشترکانی که نیازمند به شماره تلفن محل خاصی هستند می توانند با سامانه 118 و همچنین مشترکان اینترنت ثابت مخابرات استان می توانند در صورت بروز اختلال با مرکز 2020 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 615

به "خدمات ارتباطی حداکثری به زائران امام رضا(ع) ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات ارتباطی حداکثری به زائران امام رضا(ع) ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید