خرس سیاه ونکووری ها را غافلگیر کرد

به گزارش تعطیلات رو، دو ویدیوی منتشرشده در روز شنبه نشان می دهد که یک خرس سیاه، مردمی که در حال سپری کردن تعطیلات آخر هفته روز کانادا در پارک شلوغ مترو ونکوور بودند را غافلگیر می نماید.

خرس سیاه ونکووری ها را غافلگیر کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، یکی از ویدیوهای منتشر شده در Reddit یک خرس سیاه را در زمین بازی پارک مرکزی برنابی نشان می دهد که دو غاز بالغ و یک غاز جوان را دنبال می نماید، پرنده های بزرگتر سر و صدا می نمایند و بال هایشان را تکان می دهند تا مانع جلو آمدن خرس بشوند، اما غاز کوچکتر نمی تواند فرار کند و در نهایت طعمه خرس می گردد. حیوان در فاصله چند قدمی مردم قرار می گیرد و صدای فریاد از راه دور شو!

جدیدترین مطالب

کمبود غذا خرس های سیاه ونکوور را راهی شهر کرد

گروه معترض Save Old Growth دوباره دست به کار می گردد

استخدام در سازمان پارک های کانادا در آلبرتا

جر و بحث توییتری دی کاپریو و رییس جمهور برزیل

ویدیوی دیگری که در یوتیوب منتشر شده است، یک خرس را در منطقه جنگلی کنار جهت پیاده روی و دوچرخه سواری قطار هوایی نشان می دهد. در این ویدیوی سه دقیقه ای، حیوان به آرامی به سمت جهت حرکت می نماید و به افرادی که در حال دوچرخه سواری و قدم زدن هستند نزدیک می گردد.

معلوم نیست که هر دو ویدیو یک خرس را نشان می دهند یا نه.

پلیس برنابی چندین تماس درباره حضور یک خرس در پارک دریافت نموده بود.

به گفته پلیس تماس گیرندگان اظهار داشتند که خرس نسبت به مردم رفتار تهاجمی نداشته است.

دو هفته پیش، یک خرس سیاه به وسیله ساکنان محله ای در مرز ونکوور-برنابی مشاهده شد. پلیس به محل اعزام شد و با شلیک گلوله این حیوان را کشت.

کارشناسان می گویند که هوای سردتر از حد میانه بهار امسال باعث کاهش میوه های جنگلی خوراک این حیوانات شده است و خرس های سیاه را برای پیدا کردن غذا راهی محله های مسکونی نموده است.

آخرین اطلاعات استان در خصوص گزارش مواجهه با خرس سیاه مربوط به آوریل امسال است که 935 تماس دریافت شد و 23 خرس به وسیله ماموران حفاظت بریتیش کلمبیا نابود شدند. این ارقام بالاترین تعداد ثبت شده از سال 2011 است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2166

به "خرس سیاه ونکووری ها را غافلگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرس سیاه ونکووری ها را غافلگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید