خیال یحیی در پرسپولیس راحت شد

به گزارش تعطیلات رو، درخشش علی شجاعی در بازی های گذشته رقابت را در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس افزایش داده است.

خیال یحیی در پرسپولیس راحت شد

علی شجاعی که از آغاز فصل تازه اغلب بازی ها را دور از ترکیب بود، پس از بازی با طرفدار با تصمیم یحیی در ترکیب اصلی به میدان رفت و جالب این که در پست غیر تخصصی دفاع چپ هم پیروز شد نمایش درخشانی داشته باشد.

این هافبک خوش تکنیک در جریان بازی مقابل پیکان ثانیه هایی بعد از ورودش به زمین گل سوم تیمش را در هفته دهم لیگ برتر به ثمر رساند و همین اتفاق کافی بود تا نظر کادرفنی به استفاده از این بازیکن جلب گردد و شجاعی برای اولین بار در فصل جاری در یک مسابقه از ابتدا در ترکیب نهاده شد و طی 90 دقیقه حضورش، نمایش بسیاری خوبی را در جام حذفی مقابل ویستا توربین ارائه کرد.

او در بازی با ویستا توربین حضور فعالی در سمت چپ خط دفاعی داشت و بار ها و بار ها نفوذ کرد و با ارسال های خود بازیکنان را صاحب فرصت کرد. نکته مهم کیفیت ارسال های شجاعی است که کار را برای گلزنی مهاجمان و دیگر بازیکنان آسان تر می نماید.

آن هم با توجه به این که در سیستم و تدابیر فنی گل محمدی، سرعت و تکنیک مدافعان کناری و همین طور نوع ارسال هایی که انجام می دهند بسیار حیاتی است. شجاعی در بازی با ویستا توربین، ذوب آهن و سپاهان حضور درخشانی داشت و توانست خودش را به منطقه چپ خط دفاعی سرخ ها و تفکرات یحیی تحمیل کند.

از این رو به احتمال زیاد در بازی با تراکتور نیز شجاعی گزینه اول کادرفنی برای بازی در دفاع چپ خواهد بود. هرچند که وحید امیری نیز برترین روزهایش را پشت سر می گذارند و سعید آقایی نیز از انگیزه های فوق العاده ای برای رویارویی با تیم سابقش برخوردار است.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2044

به "خیال یحیی در پرسپولیس راحت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیال یحیی در پرسپولیس راحت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید