در روی همان پاشنه می چرخد!

به گزارش تعطیلات رو، امروز در وزنه برداری شرایط ناعادلانه ای وجود دارد که نمی تواند فضایی آرام و بدون تشنج را برای تمامی کاندیداهای حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری ایجاد کند.

در روی همان پاشنه می چرخد!

رضاعباسپور - سوال مهم و دغدغه ای که این روزها ذهن اهالی وزنه برداری را به خود جلب نموده این است که چرا سرپرست فدراسیون وزنه برداری دست به ترکیب مدیرانی که از رییس سابق این مجموعه حکم گرفته اند، نمی زند؟!

اگرچه با انتها دوره مدیریتی علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری و روی کار آمدن علیرضا خسروی به عنوان سرپرست این مجموعه برای برگزاری مجمع، اینطور پیش بینی می شد که حضور سرپرست جدید با تغییراتی در پست های کلیدی مثل دبیرکلی و نایب رییسی که با حکم علی مرادی در این فدراسیون مشغول به کار شده اند، توام گردد، اما این اتفاق نیفتاده و همین موضوع برای بعضی کاندیداها نگرانی هایی ایجاد نموده است.

توقع کاندیداهای حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری از مسوولان وزارت ورزش این است که اگر هدف آنها از قراردادن سرپرست در فدراسیون وزنه برداری این بوده که هر گونه شائبه مهندسی در انتخابات آینده وزنه برداری، را از بین ببرند، اما در حال حاضر شرایطی وجود دارد که نمی توان روی این شائبه چشم پوشی کرد.

با شرایطی که هم اکنون در فدراسیون دیده می گردد، این شائبه بیش از پیش در بین اهالی وزنه برداری شنیده می گردد که اگرچه مرادی کنار گذاشته شده است اما هنوز بعضی مدیرانی که کار را بر اساس برنامه های او جلو می برند، در فدراسیون هستند؛ اتفاقی نامطلوب برای کاندیداهایی که توقع برقراری عدالت توسط وزارت ورزش و با یک چشم دیده شدن برای حضوری عادلانه در مجمع انتخاباتی وزنه برداریرا دارند.

وزارت ورزش با هدف کم کردن تاثیر رییس فدراسیون در مجمع انتخاباتی پیش رو، بیان کرد که سرپرست می گذارد و حالا که این حساسیت را دارد، باید روی این موضوع هم حساس باشد، که مدیران زیر مجموعه رییس سابق چه می نمایند؟

رعایت عدالت از سوی مسئولان مربوطه در وزارت ورزش بین تمامی نامزدهای حاضر در مجمع انتخاباتی وزنه برداری کمترین خواسته است که آنها از دستگاه های سیسات گذار و نظارتی حاکم برمجامع انتخاباتی دارند. اما امروز در وزنه برداری شرایط ناعادلانه ای وجود دارد که نمی تواند فضایی آرام و بدون تشنج را برای تمامی کاندیداهای حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری ایجاد کند. امروز شرایط به گونه ای است که باید در این بخش هم نظارت بیشتری اعمال گردد و در صورت احتیاج، تغییراتی صورت گیرد تا عده ای مجربی برنامه های رییس سابق نباشند.

4

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 235

به "در روی همان پاشنه می چرخد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در روی همان پاشنه می چرخد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید