ساملوو: بازی با ایران در سالن غدیر سخت است

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: بازی با تیم ملی ایران در جو سنگین سالن غدیر ارومیه سخت است و باید خیلی کوشش کنیم.

ساملوو: بازی با ایران در سالن غدیر سخت است

به گزارش خبرنگاران، توماس ساملوو سرمربی تیم ملی والیبال روسیه پس از پیروزی سه بر یک مقابل کانادا گفت: در واقع باید بگویم که تورنمنت سختی داریم و این بازی هم سخت بود. در ست اول بازی نزدیک بود، اما در ست دوم اشتباهاتی داشتیم که باختیم.

او اضافه نمود: با توجه به شناختی که از کانادا داریم این تیم غیر قابل پیش بینی است و در سرویس های خیلی خوب بودند اما در ادامه به تیم ما امتیاز دادند که ما پیروز شدیم. با اینکه بردیم اما بازی سختی بود و اتفاقات این بازی تجربه می گردد که در بازی های بعد از آن استفاده کنیم. پیروزی همواره در دسترس نیست و باید برای آن کوشش کنیم.

سرمربی تیم ملی روسیه در خصوص بازی فردا برابر ایران نیز شرح داد: باید بگویم که در این جو سنگین سالن مسابقات، مطمئناً بازی سختی برای ما خواهد بود و همین موضوع باعث می گردد که کوشش خود را بیشتر کنیم. امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم و بازیکنانم کارهایی را که میگویم به خوبی انجام دهند تا نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 527

به "ساملوو: بازی با ایران در سالن غدیر سخت است" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساملوو: بازی با ایران در سالن غدیر سخت است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساملوو: بازی با ایران در سالن غدیر سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید