سواحل رویایی جزیره لومبوک Lombok در بالی اندونزی

به گزارش تعطیلات رو، لومبوک جزیره ای در شرق بالی است که نسبت به همسایگان خود کمتر شناخته شده است. در حالی که هر سال میلیون ها توریست برای سپری کردن تعطیلاتی رویایی بالی را به عنوان مقصد خود انتخاب می نمایند، مکان های زیادی در لومبوک بکر و دست نخورده باقی مانده است. انبوه گردشگران هنوز برای مردم این منطقه ناشناخته است. سواحل رویایی و خالی از انبوه جمعیت زیادی در آن یافت می گردد. مردم آن رفتاری محبت آمیز دارند. غذاهای منطقه لذیذ و طبیعتش بی نظیر است. با خبرنگاران همراه شوید تا از چند مورد از شگفتی های جزیره دیدن کنیم.

سواحل رویایی جزیره لومبوک Lombok در بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

جزایر گیلی | The Gili islands

گیلی تراوانگان، گیلی منو و گیلی ایر سه جزیره بهشتی هستند که در مقایسه با لومبوک کوچک به نظر می رسند. با بیست دقیقه قایق سواری از لومبوک می توان به آن ها رسید. جزایر گیلی برای غواصی، استراحت کردن و شنا کردن بسیار مناسب هستند. جزایر گیلی از اصلی ترین مکان هایی است که در این سفر باید از آن دیدن کنید. با غواصی می توانید دنیای رنگارنگ زیر آب های جزایر گیلی را کند و کاو کنید، اگر کمی خوش شانس باشید لاک پشت های در حال شنا کردن را نیز می بینید.

کوه رینجانی | Mount Rinjani

دومین آتشفشان مرتفع کشور اندونزی کوه رینجانی است که قطعا یکی از نقاط برجسته سفر به لومبوک خواهد بود. می توانید تورهای چند روزه و همراه با راهنما را برای بازدید از دریاچه های یخی یا فتح قله آن رزرو کنید و مطمئن باشید این کوهنوردی سخت پاداش خوبی برایتان خواهد داشت. دریاچه ای که مردم محلی آن را فرزند دریا می نامند در بالای این کوه حماسی قرار گرفته است.

سنگیگی | Senggigi

خیلی از توریست ها به سنگیگی می آیند چون هتل های زیادی در آن ساخته شده است به همین خاطر اگر به دنبال سپری کردن شبی شاد و خوردن شامی لذیذ هستید به سنگیگی بیایید. یکی از محبوب ترین نقاط لومبوک برای گشت و گذر در بین مردم محلی و توریست ها سواحل سنگیگی است. در این ساحل فروشندگان و مردم محلی زیاد به دنبال صحبت کردن نیستند. اما اگر حوصله تان سر رفته می توانید گفت و گوی دل نشینی با آن ها داشته باشید. (از آن جایی که اکثر مردم اندونزی عاشق فوتبال هستند احتمالا همه مکالماتتان به فوتبال ختم می گردد.)

جاده سنگیگی تا پمنانگ | Senggigi to Pemenang

یکی از بهترین های گشت زدن در این جاده ساحلی استفاده از اسکوتر است که می توانید آن را در اکثر مناطق به راحتی کرایه کنید. در طی جاده چشم انداز تپه های اول و دوم مالیبو از دیدنی ترین ها هستند. می توانید منظره ای فوق العاده از مالیبو، ساحل نیپا و جزایر گیلی را ببینید. چشم اندازها و سواحل زیبای دیگری نیز در این جاده اسرار آمیز وجود دارد که ارزش دیدن دارند و می توانید زمانی را به آن ها اختصاص دهید.

اگر شما لومبوک را با قایق های عمومی به مقصد جزایر گیلی ترک کنید و تاکسی را از فرودگاه یا لمبر (که در آن کشتی های عمومی از بالی تردد می نمایند) می گیرید، احتمالا از این جاده عبور خواهید کرد (یا می توانید خودتان از راننده تاکسی درخواست کنید شما را از این جهت ببرد) این جاده به طور مستقیم به بنگسال می رود، جایی که قایق های عمومی از آن خارج می شوند.

جنگل میمون ها | Pusuk Monkey Forest

دومین راهی که برای رسیدن به بنگسال وجوددارد عبور از جاده ای بادخیز با چشم اندازی خیره نماینده و کوهستانی است. به جایی می رسید که می توان یه تماشای جنگل میمون ها بنشینید. این نام به خاطر میمون های وحشی زیادی که در جنگل و خیابان های اطراف آن زندگی می نمایند برای آن انتخاب شده است. اگر دوست داشته باشید می توانید در حال لذت بردن از منظره به میمون های گشنه و مردم آزار غذا بدهید. مراقب باشید و از کیف و کوله پشتی خود مراقبت کنید.

با اسکوتر نیز می توانید به آن جا برسید. اگر تمایلی به گردش در لومبوک به تنهایی و با اسکوتر ندارید می توانید برای دیدن تپه های مالیبو و جنگل میمون ها تور همراه با راهنما داشته باشید.

کوتا | Kuta

بعد از سنگیگی احتما کوتا دومین مقصد گردشگران در ناحیه لومبوک است. در کوتا سواحل زیبا، امکانات زیاد و رستوران های با کیفیت واقع شده است. سواحل رویایی Mawun، Tanjung Aan و Selong Belanak بسیار نزدیک هستند و می توانید اوقات مملو از آرامشی را در آن ها سپری کنید، البته سواحل کوتا نیز ارزش بازدید دارند.

ساحل ماون | Mawun Beach

در اینجا یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین سواحل لومبوک را به شما معرفی خواهیم کرد، ماون یکی از آن ها است. بسته به روزی که در هفته و ساعتی از روز برای دیدن آن انتخاب می کنید، این ساحل با شن های نرم و سفید وآب های شفاف و زلال آماده استقبال از شما خواهد بود. گاهی دریای این ساحل مواج می گردد. ساحل بسیار خلوت است و در غرب کوتا واقع شده است به نحوی می توان گفت ماون یک خلیج محصور است. می توانید با سادگی با اسکوتر به این ساحل بیایید

سلانگ بلاناک | Selong Belanak

به ندرت می توان ساحلی چنین پهناور و کم عمق مناسب شنا کردم یافت. البته اگر اهل موج سواری هستید نیز می توانید در طول ساحل به انجا آن بپردازید. پیشنهاد می کنیم اگر این ساحل را برای گذراندن اوقات خود و استراحت انتخاب کردید به مناظر و سواحل زیبای اطراف آن سری بزنید. کافی است از سلانگ بلاناک اندکی به سمت شمال پیش بروید تا به آن ها برسید.

ساحل صورتی | Pink Beach

ساحل همانند دیگر موارد معرفی شده خاص نیست، اما هنوز ارزش بازدید! رانندگی در خیابان های Ekas Peninsula بسیار سخت است(جایی که ساحل صورتی واقع شده است) دیگر نمی توان آن ها را خیابان نامید چرا که تغییرات زیادی از زمان ساختشان نموده اند. اگر به این جا بیایید می توانید از ساحل خلوت آن بهره مند شوید. به خاطر شن های صورتی و مرجانی منطقه که رنگ صورتی دارند نام ساحل صورتی را بر آن گذاشته اند.

منبع: homeiswhereyourbagis.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 409

به "سواحل رویایی جزیره لومبوک Lombok در بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل رویایی جزیره لومبوک Lombok در بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید