صدیقی: بازیکنان، لیبروی مالزی را هدف قرار دادند، نیوزیلند بلند قامت است اما از نظر سرعتی ضعیف

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال ایران گفت: نقطه ضعف تیم مالزی لیبروی آنها بود که در ست سوم توانستیم از این نقطه ضعف استفاده نموده و امتیازهای زیادی را از این تیم بگیریم.

صدیقی: بازیکنان، لیبروی مالزی را هدف قرار دادند، نیوزیلند بلند قامت است اما از نظر سرعتی ضعیف

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاراعزامی خبرنگاران از تایلند، سیما صدیقی پس از رجحان 3 بر صفر تیم بانوان ایران برابر مالزی گفت: مالزی به هیچ وجه تیم ضعیفی نبود. تا پیش از آغاز مسابقات ذهنیت دیگری نسبت به این تیم داشتیم اما در بازی روز گذشته این تیم برابر تیم نیوزلند آنها را تیم خوبی ارزیابی کردیم.

وی ادامه داد: بازی را برابر مالزی بد آغاز کردیم. شاگردانم در دقایق ابتدایی امتیازهای زیادی را از دست دادند اما خیلی زود توانستند بازی را در اختیار بگیرند و ست نخست را پیروز شوند. این در حالی است که در ست دوم بازی نزدیکی را با مالزی داشتیم. مالزی از دو بازیکن خوب و بلند قامت برخوردار است که در هرپستی قرار می گرفتند بازی خوبی را ارائه می کردند و این دو بازیکن امتیازهای زیادی را برای مالزی کسب کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال ایران توضیح داد: نقطه ضعف تیم مالزی لیبروی این تیم بود که در ست سوم از این نکته استفاده کردیم و بازیکنان وی را هدف سرویس های خود قرار دادند و توانستیم امتیازهای زیادی را دراین ست به دست بیاوریم. در بازی امروز شبنم امینی بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بازیکنان دیگر تیم کمی افت و خیز داشتتند.

صدیقی به بازی فردا اشاره نمود و گفت: نیوزیلند در مقایسه با تیم مالزی یک دست تر است. بازیکنان این تیم از نظر قدی بلندتر از تیم مالزی هستند اما سرعت پایین تری دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 566

به "صدیقی: بازیکنان، لیبروی مالزی را هدف قرار دادند، نیوزیلند بلند قامت است اما از نظر سرعتی ضعیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقی: بازیکنان، لیبروی مالزی را هدف قرار دادند، نیوزیلند بلند قامت است اما از نظر سرعتی ضعیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید