طلایی: جای اتحادیه جهانی کشتی بودم مسابقه نوجوانان و جوانان را برگزار نمی کردم

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به شرایط بد کرونا گفت: اگر جای اتحادیه جهانی بودم، غیر از المپیک مسابقه ای در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار نمی کردم.

طلایی: جای اتحادیه جهانی کشتی بودم مسابقه نوجوانان و جوانان را برگزار نمی کردم

محمد طلایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تعطیلی اردوی تیم ملی نوجوانان در ساوه گفت: اردوی ما 12 روزه بود، 5-6 روز دور هم بودیم که بعد اعلام شد مسابقات قهرمانی آسیا در هند لغو شده است. بحث جان بچه ها در میان بود و به همین علت اردو را همان وقت تعطیل کردیم. هدف از برگزاری این اردو، شناخت بچه ها بود و اینکه کارهای اولیه استقامتی را انجام دهیم. در همین مدت کادرفنی متوجه شدند سبک کاری ما چطور است و به نوعی محک مربیان هم مطرح بود. ضمن اینکه کشتی گیران اردونشین با مربیانشان آشنا شدند.

وی در خصوص اینکه از وجود چند تست مشکوک در اردوی نوجوانان خبر داده شده بود، توضیح داد: یک بار آزمایش گرفتند گفتند تست مثبت است، یکسری دیگر گرفتند گفتند منفی است. چند بار این شرایط پیش آمد. آزمایشگاه ها با هم تفاوت داشتند. بهتر است در این شرایط اردوی بعدی را در مرکز برگزار کنیم تا تست های کرونا از سوی آزمایشگاهی که مورد تایید و اطمینان است گرفته گردد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص اینکه اردوی بعدی چه زمانی تشکیل خواهد شد، گفت: باید جلسه فنی با مدیر تیم های ملی داشته باشیم و برنامه اتحادیه دنیای هم معین گردد. در شرایط عادی نیستیم و هر روز کرونا یک داستان جدید در دنیا ایجاد می نماید. هنوز معین نشده مسابقات با چه تغییراتی روبرو می گردد و نباید اردو گذاشت. البته در همین اردویی هم که داشتیم از نظر قرنطینه سختگیری می شد.

قهرمان سابق کشتی دنیا تاکید نمود: اگر جای اتحادیه دنیای کشتی باشم نمی گذارم مسابقه ای در رده نوجوانان و جوانان برگزار گردد. المپیک در 6 وزن است و کل دنیا روی آن زوم هستند ولی در سطح نوجوانان و جوانان آنقدر نیروی متخصص در دنیا ندارند که مسابقه را در این شرایط با کمترین خطر برگزار نمایند. اگر هم مسابقه ای در این رده ها برگزار نگردد، اتفاق خاصی رخ نمی دهد. از طرفی به خاطر شرایط کرونا، نمی توانیم اردوهای بسترسازی هم برگزار کنیم. من در این شرایط بچه ام را به اردو و مسابقه نمی فرستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1693

به "طلایی: جای اتحادیه جهانی کشتی بودم مسابقه نوجوانان و جوانان را برگزار نمی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلایی: جای اتحادیه جهانی کشتی بودم مسابقه نوجوانان و جوانان را برگزار نمی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید