فال ابجد امروز یکشنبه 27 فروردین 1402؛ خود را به باد تغییر بسپارید!

به گزارش تعطیلات رو، فال ابجد امروز یکشنبه 27 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز یکشنبه 27 فروردین 1402؛ خود را به باد تغییر بسپارید!

خبرنگاران |انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاران ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 27 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د ب آ

سعی کنید ببخشید. خودتان و گذشته تان را ببخشید. خرد شما در گذشته همانقدر بوده و کار هایی را که فکر می کردید درست است، انجام داده اید. اکنون بیشتر می دانید. با سایه های خود روبرو شده اید و بار ها نور را به آن ها تابانده اید.

اردیبهشت: آ آ ج

اگر قرار باشد هر بار که زمین می خوریم تسلیم شویم، هرگز به جایی نمی رسیم. وقت آن است که قدرت خود را بازیابید. به عنوان یک بازیکن فعال در بازی زندگی ظاهر شوید و با همکاری نیرو های الهی، معجزه بیافرینید. فقط یادتان باشد که شما در جایی قرار دارید که باید باشید، و با سرعت مناسبی به جلو حرکت می کنید.

خرداد: ج ب ج

حقیقت این است که شما نمی توانید دیگران را تغییر دهید. نمی توانید تا زمانی که آماده نیستند، آن ها را به ابتکار عمل دعوت کنید. تنها کاری که می توانید انجام دهید، این است که فرکانس انرژی خود را بالا نگه دارید و صبر و شکیبایی را تمرین کنید. ایمان داشته باشید که آنچه از آن شماست، در فزونین زمان راه خودش را به سوی شما خواهد یافت.

تیر: ب ج آ

حذف خوراکی ها و مواد سمی، می تواند اولین قدم باشد. سپس آغاز به یافتن انواع غذا ها و مکمل هایی کنید که شما را شفا می بخشند، تغذیه می نمایند و فرکانس انرژی شما را افزایش می دهند. هنگامی که صحبت از تحرک و ورزش می گردد، تعادل و میانه روی را در پیش بگیرید. راهی برای به چالش کشیدن خود کنید، بدون اینکه خودتان را زیاد تحت فشار قرار دهید.

مرداد: د ج ج

به خودتان لطفی کنید و مقاومت را کنار بگذارید و این شرایط را به خوبی تشخیص دهید. ایجاد تغییراتی که بیشترین فایده را برای شما دارد و به خیر و صلاح شماست، کار آسانی نیست، اما تنها کاری است که در این لحظه از شما خواسته می گردد.

شهریور: آ د ب

از موقعیت های سمی به سرعت خارج شوید. یاد بگیرید که برای زمان و انرژی خود ارزش قائل شوید. این تنها کاری است که در این لحظه از شما خواسته می گردد.

مهر: د د ج

شما یک انتخاب دارید: یا می توانید تسلیم ترس تان شوید، یا به سمت آن مقصد ناشناخته قدم بردارید. توصیه می گردد گزینه دوم را انتخاب کنید و از این فرصت برای حرکتی متفاوت، رشدی متفاوت و دیدار با نسخه جدیدی از خودتان بهره ببرید.

آبان: د آ ج

باید از فرصت هایتان بهره ببرید. باید کمی احتیاط را کنار بگذارید و از قلب تان پیروی کنید. اگر چیزی وجود دارد که احساس می کنید در سطح روح باید انجام دهید، این ارتباط را کشف کنید. زندگی تضمینی ندارد. این همان چیزی است که هر تجربه ای را ارزشمندتر می نماید.

آذر: د ج د

از شما می خواهیم در آینه به خودتان نگاهی دقیق و طولانی بیاندازید، تا الگو های اشتباهی که دائما تکرارشان می کنید و با آن ها به خودتان خیانت می کنید را مشاهده نمایید. به زیبایی ها و خوبی هایتان نگاه کنید. خدایی که در درون تان دارید را ببینید و خودتان را گرامی بدارید.

دی: ب د ج

مهم ترین چیز در خصوص رشد، این است که شما را به اعماق تاریک روح و روان تان می برد. شما را به چالش می کشد تا با شیاطینی که در درون تان کمین نموده اند، روبرو شوید. بار ها و بار ها شما را وادار می نماید تا گامی بزرگ خارج از منطقه راحتی خود بردارید. اما رشد، تنها راهی است که باید بروید. اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین آن را بپذیرید.

بهمن: د ب ج

در موقعیت فعلی زندگی تان چه احساسی دارید؟ الان وقت این نیست که احساس تان را توجیه کنید. باید صداقت به خرج دهید و احساس واقعی تان را به طرف مقابل منتقل کنید. در خصوص تعهدات شغلی و حرفه ای، مسیر های پر پیچ و خم را انتخاب نکنید. هرچه در این زمان به اهداف خود متعهدتر باشید، بهتری می توانید امپراتوری خود را توسعه دهید.

اسفند: د ب ب

این فصل از زندگی شما تماما در خصوص بازیابی قدرت شماست؛ در خصوص دنبال کردن اهداف بزرگ خود با اشتیاقی افسارگسیخته! تمرکز، یک ابرقدرت است که شما را به جا های خوبی می رساند. اما این بدان معنا نیست که شما بر همه چیز مسلط خواهید بود یا در هر کاری که بر عهده می گیرید فزونی خواهید داشت.

منبع: فرادید
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2298

به "فال ابجد امروز یکشنبه 27 فروردین 1402؛ خود را به باد تغییر بسپارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز یکشنبه 27 فروردین 1402؛ خود را به باد تغییر بسپارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید