فدراسیون والیبال شیوه برگزاری مسابقات را تغییر ندهد

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ متمرکز والیبال بانوان در گروه ب تیم خجسته اسلامشهر با نتیجه 3 بر صفر تیم ستارگان فارس را شکست داد.

فدراسیون والیبال شیوه برگزاری مسابقات را تغییر ندهد

مرضیه هلاکویی، سرمربی تیم والیبال ستارگان فارس پس از شکست تیمش مقابل تیم خجسته اسلامشهر گفت: متاسفانه بازیکنان نتوانستند آنالیزهایی را که انجام داده ایم در زمین اجرا نمایند، به ویژه در سرویس خطاهای انفرادی بسیاری داشتیم.

وی ادامه داد: میانگین قدی بازیکنان تیم خجسته نسبت به میانگین سوپر لیگ پایین تر است و همین باعث شد تا سبک متفاوتی از بازی را از آنها ببینیم. در واقع سبک بازی خجسته با سبک تیم های سوپر لیگی متفاوت است.

وی در خاتمه تاکید نمود: پروتکل های بهداشتی چه در اصفهان و چه در تهران به خوبی رعایت شد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا درخواست ما از فدراسیون این است که با توجه به خواسته بعضی از مربیان شیوه برگزاری ادامه مسابقات را تغییر ندهند. تصمیم فدراسیون این بود تا برای حفظ سلامتی بازیکنان و تیم ها مسابقات برای معین مقام های پنجم تا هشتم یک مرحله ای برگزار گردد اینکه بعضی درخواست این را داشته اند تا رقابت ها رفت و برگشت انجام گردد در واقع با تدبیر فدراسیون مغایرت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1461

به "فدراسیون والیبال شیوه برگزاری مسابقات را تغییر ندهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون والیبال شیوه برگزاری مسابقات را تغییر ندهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید