فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، عباس چمنیان: می توانستیم 2 گل به هند بزنیم، سرمربی هند: از کسب یک امتیاز خوشحالم

به گزارش تعطیلات رو، عباس چمنیان پس از تساوی تیم فوتبال زیر 16 سال ایرا در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت که ایران شانس کسب سه امتیاز بازی را از دست داده است.

فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، عباس چمنیان: می توانستیم 2 گل به هند بزنیم، سرمربی هند: از کسب یک امتیاز خوشحالم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا، ظهر امروز (دوشنبه) به مصاف هند رفت که با تساوی بدون گل متوقف شد.

عباس چمنیان درباره این دیدار گفت: هند بازی زیبایی را ارائه نکرد. اگر ما گلی زودهنگام به ثمر می رساندیم، شرایط تغییر می کرد. ما می توانستیم دو گل بزنیم و بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم. متأسفانه شانس کسب سه امتیاز را از دست دادیم، اما خودمان را برای دیدار بعدی خود آماده می کنیم.

همچنین بیبیانو فرناندس، سرمربی تیم هند در این خصوص گفت: می دانستیم بازی دشواری مقابل ایران داریم. ما بازی این تیم مقابل اندونزی را دیدیم و می دانستیم با وجود شکست ایران در اولین بازی این تیم در مسابقات، کار سختی پیش رو خواهیم داشت که همین گونه هم شد. از کسب یک امتیاز خوشحالیم. فکر می کنم تیم من در بازی ترکیبی و ایجاد فرصت های گلزنی، در حال بهتر شدن است و امیدوارم به این پیشرفت ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 78

به "فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، عباس چمنیان: می توانستیم 2 گل به هند بزنیم، سرمربی هند: از کسب یک امتیاز خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، عباس چمنیان: می توانستیم 2 گل به هند بزنیم، سرمربی هند: از کسب یک امتیاز خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید