مناظر کارت پستالی کانادا واقعا کجا هستند؟

به گزارش تعطیلات رو، دیدنی های آلبرتا کانادا

آلبرتا بدون شک یکی از زیباترین ایالت های کانادا است. ایالتی که شامل دو تا از قدیمی ترین پارک های ملی این کشور است و به زیبایی وحشی و مسحور کننده اش شهرت دارد. بدون در نظر دریافت زمان سفر به این منطقه، آلبرتا همواره یک مقصد فوق العاده برای گذراندن تعطیلات است. آلبرتا ایالت چهار فصل است. زمستان های سراسر سفید، تابستان هایی که دقیقا تصوراتتان از یک آفتاب دلنشین و تفریحات آبی را برآورده می نماید و بهار و پاییزی بی نظیر و شگفت انگیز دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا با مسحور کننده ترین جاذبه های آلبرتا آشنا شوید.

مناظر کارت پستالی کانادا واقعا کجا هستند؟

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

پارک ملی بانف (Banff)

اگر عکس هایی با عنوان زیباترین های کانادا را جستجو کنید، بدون شک عکس هایی از این پارک ملی را در ابتدای لیست جستجو می بینید. تعجبی ندارد که بنف به طور مداوم در لیست زیباترین پارک های ملی جهان قرار گرفته است. این پارک که در سال 1885 میلادی تاسیس شد یکی از قدیمی ترین پارک های ملی کانادا است که در میان کوه های فوق العاده زیبای آلبرتا قرار گرفته است. با دیاچه آبی رنگ، جنگل ها و صخره های دیدنی اش، بنف در لیست سفر های هر عشق طبیعتی واقع شده است.

کانمور (Canmore)

این شهر فوق العاده زیبا، زمانی تنها یک گنجینه پنهان در کانادا محسوب می شد. اما امروزه کانمور یکی از توریستی ترین نقاط کانادا است که هر ساله مسافران زیادی برای لذت بردن از طبیعت بی همتای آن به این منطقه می آیند. این شهر که در آستانه یکی از نفس گیر ترین مناظر طبیعی آلبرتا واقع شده است، در گذشته معدن زغال سنگ بوده است. این شهر سعی دارد با وجود رشد صنعت گردشگری و محبوبیت اش، همچنان مرز های خودش را حفظ کند.

منطقه یخی کلمبیا (Columbia)

این منطقه در میان پارک ملی بانف و جسپر قرار گرفته است. این یخ های عظیم، منطقه ای به وسعت ونکوور را پوشانده اند. جالب است بدانید این منطقه از بازماندگان آخرین دوره عصر یخی است که در حدود 8 رود حاصل از ذوب یخچال های طبیعی را تغذیه می نماید. اگر به این منطقه سفر کردید دیدن رود فوق العاده زیبای Athabasca را از دست ندهید.

دره مالین (Maligne)

این دره یکی از مناطقی است که در بازدید از پارک ملی جسپر نباید از دست بدهید. دیدن این دره در تمام سال جذابیت خاص خودش را دارد اما در اواسط زمستان با یخ زدن داخل آن، به اوج زیبایی خودش می رسد. این یخ ها نه تنها باعث می شوند که بتوانید به راحتی در کف این دره راه بروید و زیبایی های آن را کشف کنید، بلکه می توانید آبشار های خروشان و یخ زده آن را ببینید که زیبایی این دره را صد چندان نموده اند.

درامهلر (Drumheller)

درست زمانی که فکر می کنید آلبرتا بیشتر از این نمی تواند شما را شگفت زده کند، به دره گوزن ها می رسید. جایی که در آن می توانید رد پای عصر دایناسور ها را دنبال کنید. درامهلر از نظر اسرار باستان شناسی اهمیت بسیار زیادی دارد. شکل عجیب صخره ها و رنگ های چشم نواز آن ها بدون شک درامهلر را به یکی از دیدنی ترین جاذبه های طبیعی آلبرتا تبدیل نموده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 371

به "مناظر کارت پستالی کانادا واقعا کجا هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناظر کارت پستالی کانادا واقعا کجا هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید