چگونه در واتساپ پیامی را که فرستنده پاک نموده است بخوانیم؟

به گزارش تعطیلات رو، اپلیکیشن پیغام رسان محبوب واتساپ که متعلق به فیسبوک (متای نو) است قابلیتی دارد که به کاربران اجازه می دهد در عرض یک ساعت پس از ارسال پیغام، آن را حذف نمایند. پیغام ها را می توان در چت های فردی و بعلاوه چت گروهی حذف کرد و این ویژگی در سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز در دسترس کاربران قرار گرفته است. وقتی پیغامی را در اپلیکیشن واتساپ پاک می کنید، این فرایند با ارسال هشدار This message was deleted به طرف مقابل، نشان می دهد که شما پیغامی را پاک نموده اید. در این مقاله قصد داریم تا دو روش کاربردی برای بازیابی پیغام های پاک شده واتساپ به شما معرفی کنیم.

چگونه در واتساپ پیامی را که فرستنده پاک نموده است بخوانیم؟

ارسال پیغام اشتباه، حالا چه محتوایی و چه با غلط املایی امری است که قطعا برای همه کاربران بار ها رخ داده است. شاید با قطع کردن اینترنت گوشی توقع داشتید جلوی ارسال آن پیغام را بگیرید. خوشبختانه در ورژن های نو واتساپ امکان پاک کردن پیغام های ارسالی در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد. در نسخه های قدیمی تر واتساپ تنها 7 دقیقه برای حذف پیغام مهلت داشتید. اگرچه این ویژگی گاهی اوقات برای کاربران بسیار مفید ظاهر می گردد، اما اگر شما دوست دارید که پیغام های پاک شده افراد دیگر را بازیابی کنید، این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

در این مطلب ما به آنالیز دو روش خواهیم پرداخت که با استفاده از آن ها به راحتی قادر خواهید بود تا پیغام های پاک شده دوستانتان را در اپلیکیشن واتساپ بازیابی کنید.

1. بازیابی پیغام های پاک شده واتساپ با استفاده از روش بکاپ گیری چت ها

اگر به طور تصادفی چتی را پاک نموده اید و قصد دارید آن را بازیابی کنید، می توانید از قابلیت بکاپ گیری واتساپ بهره ببرید که به صورت پیش فرض هر شب ساعت 2 بامداد انجام می گردد. البته شما قادر به تغییر این ساعت به روزانه، هفتگی یا ماهانه هم هستید. انتخاب حالت روزانه بهتر است، زیرا می توانید قبل از بکاپ گیری بعدی چت ها را بازیابی کنید. برای بازیابی چت های حذف شده واتساپ طبق مراحل زیر عمل کنید؛

  1. اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید واتساپ را حذف نموده و دوباره آن را از Google Play نصب کنید.
  2. با Terms and Conditions (شرایط و ضوابط) موافقت نموده و در مرحله بعدی شماره تلفن همراه خود را به همراه کد کشور وارد کنید.
  3. گزینه ای برای بازیابی چت ها از فایل پشتیبان نشان داده می گردد. روی گزینه restore کلیک کنید تا چت های واتساپ تان برگردانده شوند.
  • 5 نشانه هشدار دهنده که از خرابی حافظه SSD شما خبر می دهند

2. بازیابی پیغام های پاک شده واتساپ با استفاده از اپلیکیشن های بازیابی پیغام

برای بازیابی پیغام های حذف شده در واتساپ، اپلیکیشن های زیادی در Google Play وجود دارد که شما می توانید از آن ها در جهت خواندن پیغام های حذف شده بهره ببرید. این اپلیکیشن ها گزارش اعلانات شما را از بخش ثبت اعلان در سیستم اندروید به دست آورده و ذخیره می نمایند. برنامه معروفی به نام WhatsRemoved+ در Google Play وجود دارد که پیغام های حذف شده واتس اپ را بازیابی می نماید و تا به حال بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است. البته این اپلیکیشن فقط برای کاربران اندروید در دسترس خواهد بود و نسخه ای برای iOS منتشر نشده است. ضمناً، این اپلیکیشن حاوی تبلیغات است که شما می توانید با خریدن حق اشتراک این اپ، از دستشان خلاص شوید.

برای اینکه پیغام های پاک شده واتساپ را با استفاده از این اپلیکیشن بازیابی کنید، به توضیح زیر عمل کنید؛

  1. اپلیکیشن WhatsRemoved+ را از Google Play دانلود و نصب کنید.
  2. با Terms and Conditions موافقت نموده و اجازه دسترسی به اعلانات را بدهید.
  3. واتساپ را از فهرست اپلیکیشن ها جهت خواندن پیغام های حذف شده انتخاب کنید.
  4. اکنون، هر زمان که شخصی پیغامی را که برای شما ارسال شده حذف کند، یک اعلان از برنامه دریافت خواهید کرد.
  5. برای خواندن پیغام حذف شده، اعلان را باز نموده و روی بخش DETECTED (شناسایی شده) کلیک کنید.
  6. از آنجا می توانید پیغام ها را حتی پس از حذف آن به وسیله فرستنده بازیابی کنید.

همان طور که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، برای بازیابی پیغام های پاک شده اپلیکیشن های متعددی وجود دارد، اما توجه کنید که دسترسی یک اپلیکیشن ثالث به اعلانات تلفن هوشمند شما، می تواند خطرات امنیتی بزرگی در پی داشته باشد. بعلاوه در نظر داشته باشید که پس از ری استارت مجدد گوشی، گزارش اعلانات از سیستم عامل گوشی شما پاک می گردد و بازیابی پیغام ها حتی در صورت استفاده از برنامه های ثالث هم امکان پذیر نخواهد بود.

در این مقاله ما 2 روش کاربردی را برای بازیابی و خواندن پیغام های پاک شده در اپلیکیشن واتساپ به شما معرفی کردیم. اگر شما از اپلیکیشن خوبی برای این کار استفاده می کنید، حتما در بخش کامنت ها آن را مطرح کنید.

منبع: Fossbytes

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1938

به "چگونه در واتساپ پیامی را که فرستنده پاک نموده است بخوانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در واتساپ پیامی را که فرستنده پاک نموده است بخوانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید