گوشی های سری گوگل پیکسل 9 با اندروید 14 عرضه می شوند

به گزارش تعطیلات رو، گوشی های سری گوگل پیکسل 9 در حالی که به طور سنتی با نسخه تازه اندروید عرضه می شدند، این بار با اندروید 14 به جای اندروید 15 وارد بازار خواهند شد. به گفته سایت Android Headlines، این تصمیم احتمالاً به علت زمانبندی زودتر از موعد عرضه این گوشی ها است که حدود دو ماه جلوتر از برنامه ریزی معمول انجام می گردد.

گوشی های سری گوگل پیکسل 9 با اندروید 14 عرضه می شوند

این تصمیم می تواند به علت عدم آماده سازی کامل اندروید 15 در زمان لازم برای فراوری و حمل گوشی ها باشد. فرآیند فراوری و حمل، زمان دقیقی را برای بارگذاری سیستم عامل روی گوشی ها تعیین می نماید و در آن موقع احتمالاً اندروید 15 به طور کامل نهایی نشده بود. به نظر می رسد که گوگل به جای مواجهه با مسائل احتمالی، تصمیم گرفته تا از نسخه پایدار و قابل اطمینان اندروید 14 استفاده کند.

یکی از احتمالات این است که اندروید 15 بلافاصله پس از راه اندازی به عنوان یک به روزرسانی OTA در دسترس کاربران قرار گیرد. این تصمیم نشان می دهد که احتمالاً تأخیر در اندروید 15 ناشی از مشکل خاصی نبوده و تصمیم گیری در خصوص سیستم عامل از مدت ها قبل اجرا شده است. نکته ای که هنوز تعیین نیست این است که آیا وعده 7 سال به روزرسانی گوگل تحت تأثیر قرار خواهد گرفت یا خیر. بعضی تحلیل ها می گویند که این تأثیر نمی گذارد زیرا تضمین گوگل بر اساس سال های به روزرسانی است و نه تعداد تعیینی از نسخه های سیستم عامل. به عنوان مثال، اگر اندروید 22 در آگوست 2031 منتشر گردد، سری پیکسل 9 هشت نسخه اصلی سیستم عامل را دریافت خواهد نمود.

در کنار این مسائل، اطلاعات جدیدی از سری پیکسل 9 فاش شده است که به ویژگی های سخت افزاری و باتری این گوشی ها می پردازد. سری پیکسل 9 شامل سه مدل پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL خواهد بود که همه از 128 گیگابایت حافظه داخلی آغاز می شوند. پیکسل 9 دارای 12 گیگابایت رم و مدل های پرو دارای 16 گیگابایت رم خواهند بود. این گوشی ها در نسخه های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی نیز عرضه خواهند شد.

سرعت شارژ این گوشی ها نیز نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو می توانند در 30 دقیقه به 55 درصد شارژ برسند، در حالی که پیکسل 9 پرو XL در همان مدت زمان به 70 درصد خواهد رسید. این ارقام با استفاده از شارژر 45 واتی USB-C گوگل که همزمان با عرضه این گوشی ها در دسترس خواهد بود، به دست می آیند. این در حالی است که شارژر کنونی گوگل 30 واتی است. ظرفیت باتری پیکسل 9 پرو XL برابر با 5060 میلی آمپر ساعت خواهد بود که 10 میلی آمپر ساعت بیشتر از پیکسل 8 پرو است. گوگل بعلاوه وعده 24 ساعت عمر باتری برای تمامی مدل ها را داده و در حالت ذخیره باتری فوق العاده تا 100 ساعت قابل دسترسی خواهد بود.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1403 بروزرسانی: 10 مرداد 1403 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2382

به "گوشی های سری گوگل پیکسل 9 با اندروید 14 عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سری گوگل پیکسل 9 با اندروید 14 عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید