10 تا از بهترین مراکز خرید بالی اندونزی

به گزارش تعطیلات رو، مراکز خرید بالی

بالی جزیره ای دیدنی می باشد که علاوه بر امکانات رفاهی بینظیرش، برای انواع مختلفی از خریداران گزینه های مناسبی برای عرضه دارد و به نوعی همه را راضی نگه می دارد؛ چرا که این جزیره زیبا گنجینه ای از هنر های دستی، عتیقه جات و لوازم نیمه آنتیک، نقاشی های زیبا و جواهراتی است که با ظرافت هرچه تمام تر تراش خورده اند. کنده کاری روی چوب و سنگ، ماسک ها و نقاب های جالب، پارچه های رنگی، از دیگر چیزهایی هستند که در بالی فراوان به چشم می خورند. خبرنگاران در این مطلب لیستی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید بالی را ارائه می دهد تا چنانچه از تور بالی استفاده کردید، بتوانید انتخاب های بهتری برای خرید داشته باشید.

10 تا از بهترین مراکز خرید بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

بالی مکانی است که برند های معروف طراحی را می توانید در گوشه و کنار آن، در کنار عتیقه جات دست ساز محلی ببینید. منطقۀ اوبود، به عنوان منطقه ای با بازارهای هنری در فضای آزادش شناخته شده است که آن را به مکان مورد علاقه دوستداران افراطی سوغاتی تبدیل نموده است. بازار های هنری مشابهی را می توان در دیگر نواحی هم پیدا کرد. در بازار های هنری رنگارنگ کیوتا یا ساکاواتی یا در مراکز خرید مدرن خنک و مطبوع هم می توانید خرید کنید.

مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی اندونزی Kuta Beachwalk

مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی می تواند یک جایگزین مناسب و جدید برای گذراندن وقت باشد. این مرکز خرید که در زمینی به مساحت 3.7 هکتار ساخته شده است، 250 متر از قسمت انتهایی خیابان جالان پانتایی کاتا را به خود اختصاص داده است. مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی فروشگاه ها، رستوران ها و لوازم سرگرمی بیشماری را در خود جای داده است که به برند های بین المللی و انحصاری، فخر فروشی می نمایند. مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی که اولین مرکز خرید بالی نیز بشمار می رود، طراحی منحصر بفردی دارد که تا حد زیادی فراتر از یک مرکز خرید معمولی است. این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

مرکز خرید اوبود آرت مارکت بالی اندونزی Ubud Art Market

مرکز خرید اوبود آرت مارکت بالی روبه روی اوبود رویال پالاس واقع شده است و به صورت روزانه باز است. در این بازار می توانید روسری های ابریشمی، پیراهن های سبک، کیف های دست بافت، سبد و کلاه، مجسمه، بادبادک و بسیاری دیگر از محصولات دست ساز را پیدا کنید. بیشتر محصولاتی که در این بازار پیدا می کنید، هنر دست روستاییان روستاهای پنگوسکان، تگالالانگ، پایاناگان و پلیاتان می باشند. مرکز خرید اوبود آرت مارکت بالی دقیقا روبه روی کاخ سلطنتی و در مرکز روستاهای فراوری نماینده محصولات دست ساز واقع شده است و به این علت تبدیل به یک مرکز خرید استراتژیک صنایع دستی و سوغاتی در بالی اندونزی شده است.

مرکز خرید گالریا بالی اندونزی Mal Bali Galeria

مرکز خرید گالریا بالی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه کاتا بالی می باشد. این پاساژ از رستوران های مختلف، کتابفروشی و فروشگاههای مد و فشن تشکیل شده است. یک هایپر مارکت به همراه فروشگاه های سوغاتی و نمایشگاههای مختلف در لابی اصلی و میانی این پاساژ وجود دارد. قسمت جلویی مرکز خرید گالریا بالی شامل یک فروشگاه معاف از مالیات و رستوران پلنت هالیوود می باشد. مرکز خرید گالریا بالی از 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

مرکز خرید دیسکاوری بالی اندونزی Discovery Shopping Mall

مرکز خرید دیسکاوری بالی تنها مرکز خرید بالی با منظره ساحل است. این مرکز خرید در منطقۀ کاتای مرکزی قرار گرفته است و دارای امکاناتی نظیر بانک، کافه رستوران، کتابفروشی، عینک فروشی، داروخانه، بازیهای تفریحی، لوازم خانگی، جواهرات و برندهای مد بین المللی مثل سوگو، گس، اسپیریت، جوردانو و بسیاری دیگر است. مرکز خرید دیسکاوری بالی روزهای دوشنبه، سه شنبه و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای آدینه و شنبه از ساعت 10 صبح تا 10:30 شب باز است.

مرکز خرید سوکاواتی آرت بالی اندونزی Sukawati Art Market

مرکز خرید سوکاواتی آرت بالی ، بزرگترین بازار صنایع دستی و محصولات دست ساز قدیمی در بالی است و در خیابان اصلی سوکاواتی واقع شده است. درآخر هفته ها مخصوصا در تابستان، کریسمس، تعطیلات سال نو و عید فطر، مرکز خرید سوکاواتی آرت بالی مملو از توریست و مردم محلی است . برخی وقت ها اصلا نمی توانید یک جای پارک خالی پیدا کنید.

مرکز خرید کالکشن بالی اندونزی Bali Collection

مرکز خرید کالکشن بالی فروشگاهی با برند های فوق العاده و محشر، خرده فروشان بین المللی و همچنین معروف ترین مارک های محلی است. فروشگاههای مواد غذایی و آشامیدنی، مراکز آبگرم و ماساژ و خیلی بیشتر از اینها در مرکز خرید کالکشن بالی جمع شده اند. برخلاف دیگر مراکز خرید بالی ، در مرکز خرید کالکشن بالی با مجموعه ای بسیار تمیز و درختان و نیمکت هایی که به خوبی از آنها نگهداری شده است و همینطور رستوران هایی که برای راحتی شما ساخته شده اند، روبرو می شوید. مرکز خرید کالکشن بالی از ساعت 9:30 تا 10 شب باز است.

بازار روستای سلاک بالی اندونزی Celuk Village

اگر کمی بیشتر در امتداد خیابانی که به سمت اوبود می رود، جلو بروید به روستای سلاک خواهید رسید. این روستا به خاطر زیور آلات طلا و نقره اش معروف است. روستا انواع فراوانی از جواهرات نقره ای و طلایی شامل حلقه ها، دستبند ها، گوشواره ها، سنجاق سرها، گیره کراوات و لوازم جانبی دیگر را عرضه می نماید. در این روستا تقریبا همه برای خودشان یک فروشگاه کوچک زرگری دارند.

مرکز خرید مانکی فارست بالی اندونزی Monkey Forest

مرکز خرید مانکی فارست بالی یک نشان اختصاصی برای اوبود مرکزی است. تهیه غذاهایی که در خیابان یک طرفه آن قرار دارند همراه با رستوران های با کیفیت خوب، کافه ها و بارها، هتل ها، اقامتگاه ها و محل های خرید به شما خوش آمد می گویند. در امتداد خیابان براحتی می توانید فروشگاههایی که برند های بین المللی را عرضه می کنن ، مغازه های شیکی که طراحی های محلی می فروشند، فروشگاههایی که نقاشی های زیبا و صنایع دستی و عتیقه جات عرضه می نمایند را در دو طرف خیابان ببینید.

مرکز خرید کوتا اسکوئر بالی اندونزی Kuta Square

در نزدیکی مرکز خرید کوتا اسکوئر بالی ، مرکز خرید دیگری است که تقریبا 50 متر از ساحل کاتا ، فاصله دارد. این مرکز خرید به سبک بلوار مانند طراحی شده است. مرکز خرید کوتا اسکوئر بالی پر از برند های بین المللی و محلی است و دارای انواع چیزها از وسایل موج سواری گرفته تا غذاخوری ها، هایپرمارکت و فروشگاههای مد و فشن همچون بیلابونگ، کوئیک سیلور، هارلی، جوردانو، ریبوک، نایکی، لی وایز و دو برند معروف محلی میلو و انیماله است. مرکز خرید کوتا اسکوئر بالی از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است.

بازار روستای تگالالانگ هندی کرافت بالی اندونزی Tegallalang Handicraft Village

تگا لالانگ و روستاهای مجاور آن متخصص کنده کاری روی چوب و ساخت اشیاء چوبی اند. گل هایی که با رنگ های درخشان رنگ شده اند، تابلوها، میوه ها، مارمولک ها، اردک ها، گربه ها و پیکر هایی از حیوانات دیگر را که از چوب ساخته شده اند را می توانید در اینجا پیدا کنید. تمام طول جهت جاده 12 کیلومتری این مغازه ها را می بینید که برخی از آنها اسباب و اثاثیۀ منزل و صنایع دستی ساخته شده از شیشه، چوب، بامبو، کاشی و صدف هم می فروشند و بسیاری از آنها کیفیت خیلی بهتری از وسایلی دارند که می توانید در مرکز خرید سوکاواتی آرت یا بازار اوبود پیدا کنید.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 559

به "10 تا از بهترین مراکز خرید بالی اندونزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 تا از بهترین مراکز خرید بالی اندونزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین مراکز خرید بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید