5 مورد از کثیف ترین وسایلی که در اتاق هتل ها وجود دارند

به گزارش تعطیلات رو، در زمان اوج مسافرت ها در تابستان، گروه فعال در سایت Popsuger نگاهی به اتاق هتل های میانه انداخته و جزییات مربوط به آنها را آنالیز نموده اند. بر طبق این تحقیقات آنها به مواردی غیر قابل انتظار و اشتباهاتی در خصوص خدمتکاران هتل برخوردند که غیر قابل توجیه است. این مقاله شامل 5 مورد از کثیف ترین چیزهایی است که در اتاق هتل ها پیدا می شوند. هدف از بیان آنها تنها اطلاع رسانی است نه برهم زدن تعطیلات لذت بخش شما.

5 مورد از کثیف ترین وسایلی که در اتاق هتل ها وجود دارند

1. روبالشتی

طبق آنالیز سایت Today در خصوص هتل ها، دیده شده است که خدمتکاران هتل روتختی ها را عوض می نمایند، اما در خصوص بالشت ها تنها با برس روی آنها را تمیز می نمایند و همان رو بالشتی را برای مهمان نو هم استفاده می نمایند.

2. کنترل تلویزیون

اگر شما هم فراموش می کنید که کنترل تلویزیون منزل خود را تمیز کنید پس به احتمال زیاد این اتفاق برای کارمندان هتل هم می افتد.

3. لحاف ها

روتختی هایی که در اتاق هتل مورد استفاده قرار می گیرند، به مقدار ملحفه ها تمیز نمی شوند (شاید 4 بار در سال شسته شوند، طبق گفته CNN)، پس خیلی با خیال راحت روی تخت ها نخوابید.

4. لیوان ها و ماگ ها

در این بخش برای تمیز کردن لیوان ها دو اتفاق ممکن است بیافتد. یکی اینکه خدمتکاران در بخش شستشو فنجان ها یا ماگ ها را آبکشی و خشک نموده، البته بدون استفاده از مواد شوینده یا اینکه با استفاده از مواد شوینده مضر آنها را ضدعفونی می نمایند.

5. تلفن

همچون کنترل تلویزیون تلفن هم از روش های تمیز کردن به دور است، طبق تحقیق سایت Today گیرنده ها می توانند تا سه برابر کثیف تر از آن چیزی که باید باشند.

منبع: کجارو / glamour.com
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2004

به "5 مورد از کثیف ترین وسایلی که در اتاق هتل ها وجود دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مورد از کثیف ترین وسایلی که در اتاق هتل ها وجود دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید