تور تایلند: 6 ساحل زیبای تایلند

به گزارش تعطیلات رو، در تمام سواحل توریستی تایلند، می توانید آب تمیز، شن سفید، قایق های توریستی، نوشیدنی های خنک و رنگارنگ، سوغاتی، انواع ماشاژ، انواع غذا و غیره را ببینید. بیایید تعریف و تمجید را همین جا تمام کنیم و با هم سفر کوتاهی به زیباترین سواحل این کشور داشته باشیم.

تور تایلند: 6 ساحل زیبای تایلند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

ساحل ریلی (Railay)، کربی (Krabi)

یکی از سواحل دست نخورده در کربی که با صخره های آهکی احاطه شده است، ساحل ریلی است. تنها راه دسترسی به این منطقه به وسیله قایق است و اقامت در آن حس اقامت در یک جزیره کاملا خصوصی را به شما خواهد داد. اگر اهل غواصی، صخره نوردی، قایق رانی و غیره هستید، باید بگوییم که ساحل مناسبی را انتخاب نموده اید. در بخش غربی ساحل، می توانید به مغازه ها و رستوران ها دسترسی داشته باشید و با قایق های کوچک به کو فی فی یا پوکت بروید.

ساحل فرانانگ (Phra Nang)، کربی

ساحل فرانانگ بخشی از شبه جزیره ریلی است که از دو سو با دو صخره بزرگ احاطه شده است. این ساحل کاملا دورافتاده است و برای رسیدن به آن باید راستا طولانی را طی کنید. بازدیدنمایندگان می توانند از کایاک سواری، غارنوردی و صخره نوردیدر این جزیره استفاده نمایند.

کو لیبونگ (Koh Libong)، ترنگ (Trang)

با وجود زیبایی خیره نماینده، ترنگ یکی از منطقه ها کمتر شناخته شده تایلند است. این منطقه دارای سواحل گسترده با شن های سفید است و در آن می توان تعداد زیادی جزیره خالی از سکنه هم پیدا کرد. بزرگترین جزیره این منطقه کو لیبونگ بوده که زیستگاه جمعیت محدودی از پستانداران دریایی با نام دوگانگز است. برای تماشای این پستاندار زیبای دریایی از هتل اقامتی خود بخواهید که یک تور قایق سواری به آب هایکم عمق برایتان ترتیب دهد.

کو کرادان (Koh Kradan)، ترنگ (Trang)

این ساحل اخیرا توجهات زیادی از سمت مجموعه هتل های Sevenseas و Anantara Si Kao دریافت نموده است. توجهاتی که بی علت هم نیستند. شفافیت آب به قدری در این منطقه بالا است که می توان براحتی به تماشای ماهی ها نشست یا زمانی که جریان آب آهسته تر است، روی صخره های مرجانی قدم زد.

مایا بی (Maya Bay)، کو فی فی (Koh Phi Phi)

کو فی فی از آن جزایری است که هرگز نباید تماشای آن را از دست بدهید، مخصوصا اگر سفرتان قرار است انفرادی و سرشار از هیجان و ماجراجویی باشد. وقتی به این جزیره سفر می کنید، حتما سری هم به مایا بی بزنید. مایا بی همانجایی است که فیلم ساحل (The Beach) با بازی لئوناردو دی کاپریو در آن فیلم بردرای شده است. این خلیج از سه سمت با صخره های غول آسا احاطه شده است و حیات زیر آب آن رنگارنگ و بسیار زیبا است.

هاد رین (Haad Rin)، کو فا نگان (Koh Pha Ngan)

این ساحل را بیشتر به برنامه های ویژه شب های ماه کامل می شناسند. اگر در پی جایی هستید که بتوانید حین لذت بردن از طبیعت از برنامه های شاد آنجا هم بهره مند شوید، این ساحل انتخاب مناسبی است.

منبع: کجارو / businessinsider
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1978

به "تور تایلند: 6 ساحل زیبای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: 6 ساحل زیبای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید