7 نکته برای خرید مبل چستر

به گزارش تعطیلات رو، مبل چستر از جمله مبلمان هایی است که امروزه بیشتر از سابق برای زیبایی و راحتی دکوراسیون به کار برده می گردد. اگر احتیاج به اطلاعات بیشتر در زمینه این مدل مبلمان شیک و زیبا اما راحت دارید، بهتر است با ادامه متن همراه باشید تا اطلاعات کامل و مفیدی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

7 نکته برای خرید مبل چستر

جهت دریافت خدمات آلاچیق سنتی چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ویژگی های چیدمان دکوراسیون با مبل چستر

این سبک از مبلمان راحتی، کمی مجلل تر از سایر انواع است و برای فضاهایی ضروری است که دکوراسیونی راحت اما مجلل دارند، به کار گرفته می شود.

ویژگی دیگر مبل چستر به جنس پارچه و مدل ظاهری آن باز می شود. جنس پارچه ای که اغلب برای این سبک از مبلمان انتخاب می شود، از نوع مات و پرزدار است. البته گاهی از انواع دیگر مانند چرم یا چرم مصنوعی نیز استفاده می شود؛ نتیجه کلی از پارچه به کار برده شده بدون طرح و پارچه مات است. اما گاهی به سفارش مشتری از پارچه های مختلف دیگر نیز استفاده می شود. روی این پارچه ها که بر روی مبل قرار می گیرد از دکمه هایی برای زیبایی و منحصر شدن این سبک استفاده می شود.

دکمه ها روی سطح مبل چستر قسمت های مختلف را زینت می دهد. از دسته ها گرفته تا روی قسمت نشیمن، تکیه گاه یا اطراف پایه ها اگر پارچه کشیده شده باشد، با دوخت یا دکمه تزیین می شود. اغلب این زینت دادن با فرورفتگی های روی سطح مبل با دوخت دکمه، به شکل لوزی روی مبل دیده می شود. همینطور دسته های مبل چستر کمی پهن تر از سایر مبلمان ها است.

نکاتی برای خرید مبل چستر

همانطور که گفته شد، این سبک مبل کمی مجلل تر از سایر انواع مبل راحتی است. اغلب از آن برای چیدمان کلاسیک استفاده می شود اما بعضی از سبک های مدرن آن برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب هستند.

به دلیل عظیم بودن ابعاد این سبک از مبلمان، بهتر است برای فضاهایی انتخاب شوند که سایز مناسبی دارند. منازل با متراژ کم ممکن است کمی سخت تر بتوانند آنرا چیدمان دهند. اما اگر خواستار چیدمانی مجلل هستید و در کنار آن به راحتی فکر می کنید، بهتر است این سبک از مبلمان از مدلی ظریف تر خریداری کنید.

این مبلمان اصیل و لوکس، در بسیاری از فضاها کاربرد دارد. حتی برای بعضی از هتل ها، رستوران ها و اماکن رسمی از آن برای زیبایی و مجلل شدن فضا استفاده می شود. این کار را بهتر است با توجه به دکوراسیون و رنگ فضا انجام داد. با اینکه سبک های تلفیقی امروزه زیبایی چشم نوازی را در کنار یکدیگر ایجاد می کندد اما از مبل چستر اغلب برای سبک های کلاسیک استفاده می شود.

خوشبختانه امروزه طرح ها و انواع مختلفی از مبل چستر بر اساس احتیاج مشتریان وجود دارد که می توان با توجه به فضای موجود، سبک مورد نظر و رنگ دلخواه انتخابی مناسب داشت. کاناپه چستر و مبل یک نفر یا دو نفره برای این سبک مبل نیز در نظر گرفته شده است. اغلب باید برای بهتر دیده شدن کاناپه آنرا تهیه کرد و بسته به فضا تعداد مبل یک نفره یا دو نفره را به آن اضافه کرد.

قیمت مبل چستر پارچه ای

معمولا قیمت این سبک مبلمان بر اساس جنس پارچه یا چرم، الیاف به کار برده شده، چوب استفاده شده و مقدار آنها بستگی دارد. البته انواع این مبلمان که تولیدات خارج از کشور باشند، مانند نمونه های ترکیه ای یا ایتالیایی، هزینه بیشتری را احتیاج دارند.

خوشبختانه تولیدات داخلی با قیمت های مناسب تر در فروشگاه ها وجود دارند که حتی خرید اینترنتی از آنها می تواند هزینه کمتری را نیز به دنبال داشته باشند.

انتخاب بهترین مبل چستر

برای اینکه بتوانید مبلمان بهتری انتخاب کنید بهتر است نکات زیر را در خصوص خرید انواع مبلمان از جمله مبل چستر در نظر داشته باشید:

  1. از جمله مبل های کلاسیک مبل چستر است که از سایر انواع کلاسیک راحتی مناسب تری را دارد و برای پیش دریافت سبک کلاسیک و یا ترکیب با آن بسیار مناسب است
  2. برا انتخاب رنگ تم مبلمان از ترکیب دو یا سه رنگ بهره ببرید که بیشتر به چشم آیند؛ یکنواختی در این مورد ممکن است جلوه نکرده و دکوراسیون داخلی را بی روح نشان دهد. رنگ هایی مانند طوسی، زرشکی،خردلی، یشمی و حتی سیاه برای این مدل جلوه ویژه ای را به همراه دارند
  3. به کیفیت مبلمان، پارچه، دوخت و چوب به کار برده شده توجه کنید تا پس از چند بار استفاده شکل ظاهری خود را به طور کامل از دست ندهد
  4. مبل چستر را می توانید با میز ناهارخوری به راحتی ست کنید
  5. فضا و ابعاد مکان مورد نظر برای خرید مبل چستر را در نظر داشته باشید
  6. به کارایی آن نسبت به کارایی در منزل، محل کار، هتل و… توجه کنید و جنس مناسب با مکان را انتخاب کنید
  7. پر شدن کمر و زیری مناسب در کنار استانداردهای مناسب برای انتخاب مبل ضروری است در نظر گرفته شود

نکات پایانی

در این متن به نکاتی در خصوص خرید مبل چستر اشاره کردیم. توجه به رنگ و جنس به همراه استاندارد بودن مبلمان ویژگی است که باید برای خرید هر نوع مبلمان در نظر گرفته شود.

منبع: کوئیک سازه
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 987

به "7 نکته برای خرید مبل چستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 نکته برای خرید مبل چستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید