آنچلوتی: به این بازیکنان ایمان دارم

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ با وجود شکست برابر رئال مادرید از عملکرد شاگردانش راضی است و به طرفداران تیمش قول داد که فصل خوبی در انتظار آنها است.

آنچلوتی: به این بازیکنان ایمان دارم

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت گل، بایرن مونیخ در دیداری محبت آمیز به مصاف رئال مادرید رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر رئال به سرانجام رسید.

کارلو آنچلوتی با وجود آنکه تیمش در این دیدار تن به شکست داد، اما از عملکرد شاگردانش راضی است. او بعد از بازی گفت: هر چند در این دیدار تن به شکست دادیم، اما براین باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان کاملا راضی هستم. برابر تیم خوب رئال نمایش خوبی داشتیم.

او ادامه داد: بایرن مونیخ هنوز در شروع راه واقع شده است و برای این که بتوانیم نتایج درخشانی به دست آوریم به زمان احتیاج داریم. من بسیار امیدوار هستم. بازیکنانی که در اختیار دارم بسیار با کیفیت هستند و در همه پست ها مهره های خوبی در اختیار دارم. بازیکنان ملی پوش آدینه به ما اضافه می شوند و با آمدن این مهره ها شرایط بسیار بهتر خواهد شد. ما برای هماهنگ شدن به زمان احتیاج داریم و نباید عجله کرد. به بازیکنانم ایمان دارم.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در ادامه سخنان خود به ستایش از فیلیپ لام پرداخت و افزود: خوشبختانه بازیکنی را در اختیار دارم که توان بازی کردن در چند پست را دارد. لام مهره ای کلیدی برای بایرن است.

سرمربی ایتالیایی بایرن در سرانجام درباره رناتو سانچس هم، اظهار کرد: سانچس یک استعداد ناب است. او در یورو 2016 عملکرد درخشانی از خود نشان داد و ثابت کرد که چه بازیکن با استعدادی است. او بسیار جوان است و آرام آرام از او در ترکیب استفاده خواهم کرد. سانچس خرید بسیار خوبی برای بایرن مونیخ بود و اطمینان دارم که یاری زیادی به ما خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 578

به "آنچلوتی: به این بازیکنان ایمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: به این بازیکنان ایمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید