ارتوکین تراپی بهترین درمان آرتروز

به گزارش تعطیلات رو، فلوشیپ کنترل و درمان درد با بیان اینکه ارتوکین تراپی بهترین درمان آرتروز محسوب می شود، گفت: ارتوکین تراپی در 85 درصد موارد علائم درد بیمار را بهبود می بخشد، هیچ عارضه ای ندارد و دارو از بدن خود بیمار تامین شده است.

ارتوکین تراپی بهترین درمان آرتروز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فلوشیپ کنترل و درمان درد با بیان اینکه ارتوکین تراپی بهترین درمان آرتروز محسوب می شود، گفت: ارتوکین تراپی در 85 درصد موارد علائم درد بیمار را بهبود می بخشد، هیچ عارضه ای ندارد و دارو از بدن خود بیمار تامین شده است.

دکتر حسن محمدی، فلوشیپ کنترل و درمان درد در حاشیه برگزاری طرح ویزیت و مشاوره رایگان کلینیک درد پردیس، درباره ارتوکین تراپی گفت: ارتوکین تراپی روشی برای درمان ارتروز و کاهش درد ناشی از آن محسوب می شود و این راهکار به صورتی است که مقداری از خون بیمار گرفته می شود و به مدت 9 ساعته در انکوباتور قرار داده خواهد شد تا فاکتور رشد آن جدا شود در نهایت سرمی که از خون خود بیمار گرفته می شود، استفاده خواهد شد.

ابن فلوشیپ کنترل و درمان درد گفت: این سرم حاوی پروتئین های فعال به نام آنتاگونیست های گیرنده اینترلوکین1 (IL-1Ra) است که باعث کاهش درد و کاهش التهاب در بافت های آسیب دیده می شود.

وی افزود: زمانی که زانو دچار التهاب می شود فرد مبتلا به آرتروز زانو خواهد شد و زمانی که عوامل ایجاد کننده التهاب را بتوان از بین برد می توان کمک زیادی را در کاهش درد بیمار و درمان آن انجام داد.

این فلوشیپ کنترل و درمان درد با بیان اینکه عوامل ایجاد کننده التهاب مواردی مانند IL1 است، اعلام نمود: ارتوکین تراپی در 85 درصد موارد علائم درد به بیمار را بهبود می بخشد هیچ عارضه ای ندارد و در واقع این دارو از بدن بیمار تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه بیماری ارتروز چهار مرحله دارد، گفت: استفاده از روش ارتوکین تراپی در مرحله 2 و 3 بیماری بسیار اثر بخش خواهد بود و زمانی که با انجام عکس رادیوگرافی ساده از زانوی فرد پزشک متوجه ابتلاء بیمار به آرتروز شد می توان از روش ارتوکین تراپی برای کمک به بیمار استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 861

به "ارتوکین تراپی بهترین درمان آرتروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتوکین تراپی بهترین درمان آرتروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید