استراماچونی به گابریله پین در مورد استقلال چه گفته بود؟

به گزارش تعطیلات رو، گابریله پین در صحبت های اخیرش گفت که درباره حضور در ایران و تیم استقلال با استراماچونی مفصل حرف زده و با تمام جزییات کار در ایران آشناست.

استراماچونی به گابریله پین در مورد استقلال چه گفته بود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به یاد داریم در دوران سرمربیگری آندره آ استراماچونی یکی دو بار به دلیل بارش باران تمرینات استقلال در چمن ورزشگاه انقلاب تعطیل شد. تعطیلی که البته به شدت مورد انتقاد استراماچونی قرار گرفت و باشگاه و مدیران آن را به باد انتقاد گرفت. او با مثال زدن از تمرینات تیم های ایتالیایی زیر بارش باران شدید و نشان دادن فیلم تمرینات آنها به مدیران باشگاه این شرایط را غیر قابل تحمل دانسته و از اینکه مجبور شده بود تیمش را برای تمرین به داخل سالن ببرد به شدت عصبانی بود.

حالا و تقریبا دو سال پس از آن روزها بار دیگر یکی از جلسات مهم تمرین تاکتیکی استقلال در آستانه ورود این تیم به مسابقات لیگ برتر به دلیلی نامتعارف لغو شد. اتفاقی که البته برای مربیان ایرانی یک امری تکراری و معمول است ولی قطعا برای کسی که در تیم ملی ایتالیا کار کرده تعجب آور و غیرقابل باور. اینکه تعدادی از هواداران به محل تمرین رفته اند و این موضوع با ناراحتی متولیان زمین روبرو شده و از حضور استقلالی ها در آن زمین ممانعت کردند.

قطعا این اتفاق برای گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال تازگی داشته و اگر استراماچونی در ارتباط با این قبیل مسائل در ایران با او صحبت کرده باشد، حالا اولین نمونه اش را به چشم دیده است.

البته با مختصات روحی که از پین سراغ داریم، در قیاس با استراماچونی او فردی آرام تر است و قطعا خیلی راحت تر با این موضوع برخورد می کند ولی حتما این مورد را در زمره بهانه هایی که باعث شده استقلال نتواند به درستی برای لیگ آماده شود لحاظ خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1908

به "استراماچونی به گابریله پین در مورد استقلال چه گفته بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی به گابریله پین در مورد استقلال چه گفته بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید