دبیر سازمان لیگ کشتی: فقط قراردادی هایی که در فدراسیون کشتی ثبت گردد معتبر است

به گزارش تعطیلات رو، محمود فرهنگ رنجبر: قراردادی مورد قبول می باشد که در فدراسیون کشتی به صورت قانونی ثبت گردد و قرارداد هایی که در باشگاه ها انجام می گردد به هیچ عنوان قانونی نیست و قابل پیگیری نمی باشد.

دبیر سازمان لیگ کشتی: فقط قراردادی هایی که در فدراسیون کشتی ثبت گردد معتبر است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور (سه شنبه) در سالن همایش های شهید شاهرخ ضرغام فدراسیون کشتی برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور پیشکسوتان و قهرمانان کشتی از جمله سید علی اکبر حیدری، ابراهیم جوادی، حسن رنگرز، سعید عبدولی، مهدی علیاری، نمایندگان باشگاه ها، اصحاب رسانه، علیرضا دبیر رئیس، ابراهیم مهربان دبیر و سایر مسئولان فدراسیون کشتی حضور داشتند، قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال 1402 انجام شد.

بعلاوه پیش از مراسم قرعه کشی از ابراهیم جوادی دارنده 4 مدال طلای دنیا و یک مدال برنز المپیک، سید علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپیک، دنیادار عبدالباقر قهرمان آسیا، قاسم جعفری عضو تیم ملی ایران در مسابقات 1966 تولیدو، رشید فرهادی، محمد مشهدی اسماعیل و قاسم جعفری پیشکسوت کشتی، علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان و احمد عرب مسئول امور رسیدگی پیشکسوتان، محمدابراهیم امامی داور بین المللی اتحادیه دنیای، رئیس اسبق سازمان لیگ و کمیته داوران و سخنگوی فدراسیون کشتی، صادق رضایی و مهدی شیروانی پیشکسوتان عرصه رسانه، سید محمد افتخاریان و فریدون عابدین نژاد پیشکسوت عرصه داوری، تجلیل بعمل آمد.

در حاشیه این مراسم محمود فرهنگ رنجبر در تبادل نظر با خبرنگاران درباره قراردادها و ثبت آن ها در سازمان لیگ گفت: قراردادی مورد قبول می باشد که در فدراسیون کشتی به صورت قانونی ثبت گردد و قرارد ادهایی که در باشگاه ها انجام می گردد به هیچ عنوان قانونی نیست و قابل پیگیری نمی باشد.

وی ادامه داد: در لیگ سال جاری تیم های خوبی شرکت کردند.

رئیس سازمان لیگ کشتی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تیم ها در لیگ کم نیست، اظهار کرد: ما کیفیت را به کمیت ترجیه میدهیم و خیلی مراجعه کننده داشتیم اما سال جاری می خواهیم مسابقات را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2351

به "دبیر سازمان لیگ کشتی: فقط قراردادی هایی که در فدراسیون کشتی ثبت گردد معتبر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر سازمان لیگ کشتی: فقط قراردادی هایی که در فدراسیون کشتی ثبت گردد معتبر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید