تور هلند: علیرضا جهانبخش: از بازگشت به هلند پشیمان نیستم

به گزارش تعطیلات رو، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از تصمیم خود مبنی بر بازگشت به فوتبال باشگاهی هلند دفاع کرد و گفت: اگر به گذشته برگردم باز هم چنین تصمیمی را تکرار می کنم.

تور هلند: علیرضا جهانبخش: از بازگشت به هلند پشیمان نیستم

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش در مصاحبه با شبکه فاکس اسپورت آسیا درباره دلایل بازگشت به فوتبال باشگاهی هلند اضافه نمود: تصمیمات و اتفاقاتی رقم خورد که باعث شد من از انگلیس به فوتبال هلند و تیم فوتبال فاینورد برگردم. بین پیشنهاداتی که داشتم شانس فاینورد را پیدا کردم تا به یکی از برترین پیشنهاداتم پاسخ دهم.

او که بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران را در دو ملاقات ابتدایی گروه A انتخابی نهایی جام جهانی بر بازو بسته بود ادامه داد: فاینورد یکی از برترین تیم های باشگاهی هلند است. سابقه حضورم در فوتبال هلند و شناخت اولیه ای که از این تیم داشتم یاری کرد تا با آگاهی در مورد آن تصمیم بگیرم. مربی نو این تیم زمانی که من به هلند آمده ام و برای نایمخن بازی نموده ام شناخت خوبی از من داشت و در کنار دلایل دیگر باعث شد تا این تصمیم را بگیرم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر دیدگاهش در انتخاب فاینورد توضیح داد: قبل از اینکه پیراهن تیم را بر تن کنم نمی دانستم جو ورزشگاه فاینورد این قدر فوق العاده است. این باشگاه یکی از برترین تماشاگران را دارد. حضور در هلند مثل حضور در خانه ام است. دوستان خیلی خوبی دارم و با توجه به شناختی که از قبل پیدا داشتم به یکی از تیم های بزرگ هلند آمده ام.

جهانبخش درباره اینکه در برایتون انگلیس هم لحظات رویایی داشته است، اما تصمیم به بازگشت اردویسه هلند گرفت، گفت: در تابستان احتیاج داشتم تصمیم جدی بگیرم و در تیمی بازی کنم که حرکت رو به جلو داشته باشم. فاینورد یکی از تیم های بزرگ دنیاست. فکر می کنم می توانیم نتایج خوبی بگیریم. همه چیز در فاینورد در سطح عالی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وقتی تابستان تصمیم گرفتم به هلند برگردم خیلی ها در مورد این موضوع از من سوال پرسیدند. من با مدیربرنامه، خانواده و دوستانم مشورت کردم و خواستم برترین تصمیم را بگیرم. به لحاظ اینکه قبلا در هلند بودم فاینورد را انتخاب کردم.

جهانبخش با اشاره به دوران حضور در برایتون انگلیس توضیح داد: در دو سال گذشته لحظات فوق العاده ای را در برایتون تجربه کردم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا به گذشته بازگردد باز هم تصمیم به جدایی از برایتون و بازگشت به فوتبال هلند می گیرد؟ گفت: اگر باز هم به گذشته برگردم همین تصمیم را می گیرم. در هلند بازی کردم و در 21 سالگی پیشنهاد برایتون را گرفتم. در ابتدای حضورم خیلی خوب تمرینات را آغاز کردم، اما فراز و نشیب داشت. برایتون تیم قدیمی است که در چند سال گذشته برای حضور در جمع تیم های برتر لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا کوشش می نماید.

جهانبخش یادآور شد: من قبل از پیوستن به برایتون هم اخبار این تیم را دنبال می کردم. همواره دوست داشتم در این باشگاه و در آن شهر باشم. این اتفاق هم افتاد و من با وجود 21 سال سن، برایتون را تجربه کردم. هنوز هم عاشق این تیم هستم.

وی درباره تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس گفت: حقیقت این است که فوتبال در باشگاه های این کشور متفاوت با جا های دیگر است. من در سال اول حضورم فراز و نشیب زیادی داشتم. سرمربی تیم عوض شد و مربی نو تفکرات فنی دیگری داشت. روز های سختی را تجربه کردم، اما هرگز تسلیم نشده و نمی شوم.

جهانبخش اضافه نمود: در هر بازی که فرصت حضور در میدان را داشتم کوششم را می کردم، اما من نتوانستم فوتبالم را در آنجا ادامه دهم و با باشگاه صحبت کردم تا تغییراتی را داشته باشم.

وی گفت: باید بگویم در مجموع تاسفی برای من وجود ندارد، چون آنجا کسب تجربه نموده ام. همواره روی خودم فشار می آورم، اما آن طور که می خواستم اوضاع در برایتون پیش نرفت. با این حال از لحاظ ذهنی قوی تر شدم.

جهانبخش در ادامه مصاحبهی خود با فاکس اسپورت آسیا راجع به قدرت فاینورد و اینکه آیا این تیم به اسم یکی از سه باشگاه برتر هلند می تواند قهرمان گردد؟ گفت: خیلی زود است درباره کسب قهرمانی صحبت کنم. طرفداران فاینورد لایق برترین ها هستند.

او در سرانجام گفت: به تیمی آمده ام که به قهرمانی فکر می نماید. فشار تمرینات در فاینورد خیلی بالا و کیفیت تیم و بازیکنان عالی است. کوشش زیادی می کنیم تا علاوه بر لیگ هلند بتوانیم در لیگ کنفرانس فوتبال اروپا هم نتیجه بگیریم.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1889

به "تور هلند: علیرضا جهانبخش: از بازگشت به هلند پشیمان نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: علیرضا جهانبخش: از بازگشت به هلند پشیمان نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید