سامان قدوس؛ فروشنده تلفنی که می خواهد دوباره سروصدا کند

به گزارش تعطیلات رو، یک رسانه فرانسوی گزارش جالبی از عملکرد سامان قدوس، ملی پوش ایرانی تیم آمیا منتشر نموده است.

سامان قدوس؛ فروشنده تلفنی که می خواهد دوباره سروصدا کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت IFP فرانسه، سامان قدوس پس از استارت جالب در لوشامپیونه فرانسه امیدوار است تا به زودی یک بازیکن تأثیرگذار و کلیدی برای تیم آمیا باشد.

سامان قدوس که زمانی بی کار بود و سپس فروشنده تلفن شد امروز رهبر خط حمله تیم آمیاست، بازیکنی که سرعتی است و زمانی که او حرکت می نماید همه چیز در آمیا به خوبی پیش می رود. سامان قدوس با زدن سه گل و دادن سه پاس گل فقط در مدت زمان چهار ماه به مترونوم تیمش تبدیل شد. البته این ملی پوش ایرانی در هفته های اخیر همانند روزهای درخشان تابستان نبوده است.

عدم کارآیی سامان قدوس می تواند به خاطر مصدومیت طولانی مدت موسی کوناته، بازیکن کناری اش باشد که قطعاً این روند تا سال 2019 طول نخواهد کشید. به نظر می رسد غیبت این بازیکن سنگالی سامان قدوس را در پیدا کردن نشان های خود دچار مشکل نموده است. او مجبور است تا خود را با برنامه های سرمربی تیم آمیا منطبق کند، مربی که بازیکن مشخص کننده ای در خط میانی ندارد و این بازیکن ایرانی باید خودش را نشان دهد.

همه چیز برای سامان قدوس در تیم آمیا خوب آغاز شده بود. او در سومین روز حضورش توانست برای آمیا گلزنی کند. قدوس خیلی زود با روحیه تیمی آمیا آشنا شد و از نظر فنی بالاتر از حد متوسط نشان داد. گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال سوئد پس از زلاتان ابراهیموویچ و الکساندر ایساک، در این مرحله گام خوبی برمی دارد.

سامان قدوس در مورد شرایطش در تیم آمیا گفت: شرایط کنونی سخت است، زیرا باید در برنامه های دفاعی نیز شرکت کنم. خیلی این کار را دوست ندارم و ترجیح می دهم همانند الکترون آزاد باشم. ما باید دفاع کنیم و من هم آن را می پذیریم.

زمانی که آمیا توپ را در اختیار دارد سامان قدوس از هیچ تلاشی فروگذار نمی نماید و فرصتی را از دست نمی دهد.

سایت IFP سپس با اشاره به زندگی گذشته سامان قدوس و حضورش در سطح چندم فوتبال سوئد نوشته است: او اعتراف می نماید که یک بازیکن حرفه ای نبود و پس از مدتی حضور در سطح سوم فوتبال سوئد بی کار شد. قدوس برای گذراندن زندگی مجبور بود تا به دنبال کار باشد. چند سال پس از آن در لیگ اروپا برابر تیم های گالاتاسرای ترکیه و آرسنال خوش درخشید، حتی تحسین آرسن ونگر را برانگیخت.

در مطلب سایت یادشده همچنین آمده است: سامان قدوس همراه امیل کرافت، بازیکن سوئدی آمیا در حال یادگیری زبان فرانسوی است. او مدتی قبل با ترک هتل به محل اقامت جدیدش که یک خانه شخصی است، رفت. سامان قدوس به دنبال پیدا کردن خود و سروصدای دوباره در زمین است. البته این مهاجم ایرانی شاید به لحاظ جسمی دچار مشکل گردد، زیرا سفرهای طولانی را گاهی برای همراهی تیم ملی ایران پیش رو دارد. سامان قدوس در فهرست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های 2019 آسیا قرار می گیرد، اما ما اینجا در آمیا نگران هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 147

به "سامان قدوس؛ فروشنده تلفنی که می خواهد دوباره سروصدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان قدوس؛ فروشنده تلفنی که می خواهد دوباره سروصدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید