ناظم الشریعه: ایران علاوه بر آسیا می تواند سال های سال قهرمان دنیا باشد

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است این تیم برای چندین سال متمادی می توان قهرمانی جام جهانی را یدک بکشد.

ناظم الشریعه: ایران علاوه بر آسیا می تواند سال های سال قهرمان دنیا باشد

به گزارش خبرنگاران، محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته (آدینه) دو جلسه تمرینی بسیار خوب انجام دادیم و امروز هم از صبح درگیر کارهای مربوط به فیفا بودیم. اولین کار تست PCR بود و پس از آن باید در هتل مقر فیفا می ماندیم تا کارهای مربوط به گرفتن عکس های پرتره انجام گردد. روزبه روز بیشتر به شرایط عادت می کنیم و بسیار مهم است که بازیکنان از نظر جغرافیایی و آب و هوایی، به شرایط اینجا نزدیک شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: امکانات بسیار خوبی در اختیار داریم و سال های سال در پی آن بودیم. امکاناتی که ورزش حرفه ای به آن احتیاج دارد و برای پیشرفت، رشد و توجه به بازیکنان بسیار مهم است. بازیکنان نگین های انگشتر هستند و باید دائماً به آنها برسیم. باید سعی کنیم در کمترین زمان ممکن، بهبودی را برای بازیکنانی که مصدوم می شوند یا احتیاج به ریکاوری دارند، فراهم کنیم. با دستگاه هایی که تهیه شده است، 80 درصد راه را رفتیم و بازیکنان از نظر پزشکی کاملاً راضی هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درخصوص آغاز مسابقات جام دنیای اعلام کرد: بازی اول هر تورنمنت سخت است. علاوه بر آن، بازی اول برای نحوه صعود به مرحله بعد بسیار مهم است و این را به بازیکنان در جلسه آنالیز گفتیم. فیلم بازی های صربستان را آنالیز و همه چیز را آنالیز کردیم. همه تمرکز ما بر روی بازی با صربستان خواهد بود.

ناظم الشریعه با بیان اینکه همه چیز در جام دنیای فرق دارد، اعلام کرد: گاهی مانند دوره قبل، اتفاقات متفاوتی چون حذف برزیل رخ می دهد که همواره یک پای فینال بود. فوتسال ما باید در میزان نام، مقام، شخصیت و بازیکنانش باشد. بعضی کارها آغاز شده و توقع دارم سریع تر پیش برود که عزیزی خادم قول داده سریع تر از آن، شخصیت فوتسال به صندلی واقعی آن بازگردد. فوتسال کشورمان در صندلی خوبی در دنیا واقع شده است و مهم تر این است که مردم فوتسال را دوست دارند.

تعبیر رئیس فدراسیون که می گوید فوتسال برند دنیای فدراسیون فوتبال ایران است، کاملاً صحیح است.، وی ضمن بیان این جمله گفت: بازاریابی فوتسال هم فرق دارد. ما در بالاترین آوردگاه فوتسال دنیا هستیم و در کنار صاحب سبک های این رشته، به ایران هم نگاه ویژه ای دارند. عزیزی خادم به ما تأکید داشت که فوتسال داستانی فرق دارد که ما می توانیم آن را تعریف کنیم و آن تعریف بر مبنای برند است. مطمئنم فوتسال ایران می تواند سال های سال علاوه بر آسیا، قهرمان دنیا باشد؛ به شرط آن که نگاهی به همان میزان به آن گردد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: ان شاءالله بازیکنان از بُعد معنوی، روحی و ذهنی در شرایط مطلوب قرار بگیرند و بتوانند آنچه را که در توان دارند، ارائه نمایند. همه تمرکز ما به شرایط بازی با صربستان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1859

به "ناظم الشریعه: ایران علاوه بر آسیا می تواند سال های سال قهرمان دنیا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: ایران علاوه بر آسیا می تواند سال های سال قهرمان دنیا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید