افزایش پرواز های قطر ایرویز به ایران

به گزارش تعطیلات رو، شرکت هواپیمایی قطر با اضافه کردن پرواز های هفتگی به مقصد شیراز و تهران و ایجاد پرواز مستقیم دوحه - اصفهان پرواز های خود به ایران را افزایش می دهد.

افزایش پرواز های قطر ایرویز به ایران

به گزارش، شرکت هواپیمایی قطر با اضافه کردن پرواز های هفتگی به مقصد شیراز و تهران و ایجاد پرواز مستقیم دوحه - اصفهان پرواز های خود به ایران را افزایش می دهد.

پرواز های مستقیم قطر ایرویز به اصفهان از چهارم فوریه 2019 (15 بهمن 97) به صورت دو پرواز بدون توقف در روز های دوشنبه و جمعه با هواپیمای های ایرباس 320 با گنجایش 12 جایگاه درجه یک و 132 جایگاه معمولی شروع خواهد شد.

همچنین پرواز های این شرکت دو پرواز هفتگی در روز های چهارشنبه و جمعه هم از دوم ژانویه (12 دی) به مقصد تهران و شیراز هم از دوم ژانویه سال آینده میلادی (12 دی 97) افزایش می یابد.

به این ترتیب غیر از روز سه شنبه که دو پرواز از دوحه به تهران انجام می گردد تعداد پرواز های سایر روز های هفته این شرکت به تهران به سه پرواز و در مجموع به 20 پرواز هفتگی خواهد رسید و این شرکت با افزایش پرواز های خود به شیراز در روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شمار پرواز های هفتگی خود به این شهر را از دوم ژانویه (12 دی) مجموعا به 7 پرواز در تمامی روز های هفته برساند.

اکبر الباکر، مدیر اجرایی قطر ایرویز خاطرنشان کرد: با توجه به فوق العاده بودن اصفهان از نظر قدمت و داشتن بازار های سنتی ما خوشحال هستیم که این شهر را چهارمین دروازه ورود به ایران به وسیله هواپیمایی قطر معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: تصمیمات جدید شرکت نشان دهنده تعهد قطر به ایران و همچنین گسترش شبکه پرواز های ما به بازار های هدف است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 131

به "افزایش پرواز های قطر ایرویز به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پرواز های قطر ایرویز به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید