ایجاد اشتغال برای 161 نفر در پروژه های گردشگری اردبیل

به گزارش تعطیلات رو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: در پی بهره برداری از هشت پروژه گردشگری در استان طی سفر رئیس جمهوری، 161 نفر صاحب شغل شدند.

ایجاد اشتغال برای 161 نفر در پروژه های گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی 13 بهمن ماه 98 با اعلام این خبر توضیح داد: این پروژه ها شامل اشتغال 44 نفر در مراکز تفریحی و گردشگری این استان، اشتغال 30 نفر در پل معلق هیر و تأسیسات وابسته و 30 نفر در هتل ثریایی اردبیل است.

او همچنین به اشتغال پنج نفر در واحد بوم گردی خانه حبیب در اردبیل و شش نفر در هتل آپارتمان محمد زاده در سرعین اشاره نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه نمود: مجتمع آبدرمانی سلطان آب های دنیا در مشگین شهر با 15 نفر اشتغال زایی، هتل آپارتمان رشدی در نیر با شش نفر اشتغال زایی و قصر چوبی در خلخال با 25 نفر اشتغال زایی دیگر پروژه هایی است که اخیراً در اردبیل به بهره برداری رسیده است.

او با تأکید به اینکه اشتغال زایی در حوزه صنایع دستی و گردشگری با جدیت دنبال می گردد، گفت: به منظور کاهش بیکاری در استان به ویژه در بین جوانان از پروژه های سرمایه گذاری اشتغال زا به صورت جدی حمایت می کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 748

به "ایجاد اشتغال برای 161 نفر در پروژه های گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال برای 161 نفر در پروژه های گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید