برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در ایران

به گزارش تعطیلات رو، رضا حیدری از میزبانی ایران در مسابقات جهانی کونگ فو در بهمن ماه امسال خبرداد.

برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در ایران

به گزارش خبرنگاران- منطقه خراسان، رضا حیدری رییس فدراسیون کنگ فو و هنرهای رزمی در مجمع سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: 31 استان فعال داریم که از حضور اسپانسر بهره می برند. منابع مالی جهت فعالیت هر مجموعه ای باید تامین گردد و جزو ضروت ها به شمار می رود.

وی در خصوص اعظمی، رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی اضافه کرد: قربان اعظمی کار بسیار بزرگی انجام داد که خراسان رضوی را در بین استان های قدر کشور به مقام دوم رساند و این مقام را نیز حفظ کرد. قطعا این موفقیت ها به تنهایی شکل نگرفته است و افرادی همچون اسکندری که ریاست کمیته داوران را نیز به عهده دارد، نقش پررنگی در این موفقیت ها داشته است. همچنین در هر هیات باید با بزرگان و پیشکسوتان کونگ فو تعامل بسیار خوبی برقرار گردد تا اختلافات به وجود آمده در همان هیات رفع گردیده و به شورای حل اختلاف کشیده نگردد.

رضا حیدری در خصوص باشگاه های متخلفی که با نام کونگ فو فعالیت می نمایند، اعلام کرد: باشگاه هایی که با نام کونگ فو فعالیت می نمایند ولی فاقد مدرک مربیگری هستند، متخلف محسوب می شوند. باید نام این باشگاه ها به اداره کل ورزش و جوانان جهت پیگیری گزارش گردد. نباید اجازه داد افراد سودجو سواستفاده نمایند. در فدراسیون تمام روزنه ها برای افراد سودجو بسته گردیده لست.

رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در هر نقطه از کشور حتی در یک روستا اگر ورزش کونگ فو فعالیت داشته باشد، فدراسیون موظف است حمایت کند و پاسخ گو باشد و همچنین هرجا که تخلف صورت می گیرد باید گزارش گردد. فدراسیون با هیچکس تعارفی ندارد.

رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در رابطه با لیگ برتر کشور توضیح داد: لیگ برتر بانوان همانند لیگ برتر آقایان مرتب و منظم برگزار خواهدشد. مهم ترین برنامه فدراسیون در این خصوص مسابقات جهانی است که فکر می کنم 50 درصد از مسابقات را بانوان تشکیل خواهندداد.

حیدری در خصوص سطح فنی و کیفی مربیان کونگ فو ایرانی تاکیدکرد: مربیان ایرانی چه در داخل و چه در خارج از کشور باید سطح علمی خود را ارتقا داده و کیفیت و کمیت را باید در یک راستا موردتوجه قراردهند. فدراسیون آمادگی برگزاری دوره های آموزشی به وسیله اساتید حاضر در دانشگاه های معتبر کشور را دارد و این مربیان هستند که باید به دنبال ارتقا سطح علمی خود باشند.

وی در رابطه با برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در ایران اعلام کرد: مسابقات جهانی کونگ فو در ایران، بهمن ماه برگزارخواهدشد. سعی داریم 30 کشور از قاره های مختلف در این مسابقات حضور یابند. مطمئنا مشهد به دلیل میزبانی از مسابقات آسیایی در سال گذشته، میزبان این دوره از مسابقات نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 62

به "برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید