برگزاری مسابقه کتاب خوانی برای دانشجویان در ایام فراغت

به گزارش تعطیلات رو، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: به منظور غنی سازی و بازدهی مفید ایام فراغت دانشجویان، این معاونت مسابقه عظیم کتابخوانی با جوایز ویژه تدارک دیده است.

برگزاری مسابقه کتاب خوانی برای دانشجویان در ایام فراغت

عباسعلی اکبر زاده مرشدی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در کاشان با توجه به تعطیلی دانشگاه ها اظهار کرد: به منظور تشویق هرچه بیشتر دانشجویان و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی پنج کتاب، پنج مسابقه و 15 جایزه ارزنده هدیه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برای دانشجویانی است که با مطالعه کتاب های پنجره چوبی، پنج شنبه فیروزه ای، خون دلی که لعل شد، روزی که شهید شدم و یادت باشد در مسابقه حضوری که پس از ایام نوروز برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

وی اضافه نمود: به نفرات نخست برگزیده در هر کتاب 500 هزار تومان، نفرات دوم هرکتاب 300 هزار تومان و نفرات سوم هرکتاب 100 هزار تومان تقدیم خواهدشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزاری مسابقه هنری دیگری با عنوان کرونا، فرصت ها و تهدیدها را یادآور شد و گفت: این مسابقه در چهار بخش ویژه بچه ها، مقطع ابتدایی، متوسطه و دانشگاه مخصوص دانش آموزان سما، فرزندان همکاران و دانشجویان است.

اکبر زاده مرشدی ادامه داد: شرکت نمایندگان در چهار قسمت خاطره، داستان، دلنوشته و شعر باید آثار خود را تا نیمه فرودین ماه ارائه دهند، که به برگزیدگان هدایای ارزنده نقدی تقدیم خواهد شد.

انتهای پیغام/4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 955

به "برگزاری مسابقه کتاب خوانی برای دانشجویان در ایام فراغت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه کتاب خوانی برای دانشجویان در ایام فراغت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید