بهترین جاهای تفریحی در جنوب ویتنام

به گزارش تعطیلات رو، مردم محلی بیشتر معتقد هستند که شمال ویتنام زیباتر از جنوب آن است، در حالی که شمال این کشور دارای زمین کوهستانی بیشتری است و جنوب ویتنام جذابیتهای منحصر به خود را دارد.خبرنگاران برخی از زیباترین مکان های جنوب این کشور را معرفی میکند.

بهترین جاهای تفریحی در جنوب ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

فوکووک Phu Quoc، ویتنام

این جزیره زیبا در جنوب غربی شهر هوشی مین قرار گرفته است و در واقع به کامبوج نزدیک تر از ویتنام است. سواحل این جزیره فوق العاده زیبا هستند و غروب خورشید آن بسیار دیدنی است. این جزیره برای داشتن قامتگاه در مناطق مرتفع در کنار ساحل لانگ بیچ بسیار محبوب است.

سواحل کشف نشده زیادی در جزیره فوکووک وجود دارد، بنابراین به شما توصیه میکنیم که یک دوچرخه اجاره کنید و نقاط زیبای این جزیره را کشف کنید. در شمال این جزیره پارک ملی Phu Quoc قرار گرفته است که مناسب گردشگرانی است که به دنبال کوه کمپ زدن در منطقه سرسبز و خوابیدن زیر ستارگان هستند. این جزیره یک بهشت دریایی است!(با مطالعه مجله گردشگری خبرنگاران زیباییهای نقاط مختلف دنیا را کشف کنید)

دالات Da Lat، ویتنام

دالات را به عنوان یک شهری برای گردشگری در آخر هفته توصیه میکنیم. شهری زیبا و کوچک با نشانه های یک شهر فرانسوی که دارای کوه ها، آب و هوای سرد و هوای دل پذیر است.دالات در فاصله 300 کیلومتری شمال هوشی مین قرار گرفته است و محیطی بسیار آرامش بخش دارد.

طبیعت زیبا و دیدنی در این شهر وجود دارد مانند آبشارهای خروشان، باغ های سرسبز و دریاچه های زیبا. برای دیدن طبیعت این منطقه می توانید یک موتورسیکلت اجاره کنید و گشتی در طراف بزنید. بهترین قهوه های دنیا در دالات ویتام وجود دارد بنابراین نوشیدن یک فنجان قهوه داغ ویتامی را به شما توصیه میکنیم.اقامت در این محل بسیار آسان است.خانه های ساده با قیمتهای مختلفی برای اجاره کردن وجود دارد می توانید یکی از خانه های افراد محلی را اجاره کنید و در مورد این شهر اطلاعاتی از آنها بدست آورید.

My Tho، ویتانام

Delta Mekong Delta یک مقصد پرطرفدار در جنوب ویتنام است، به خصوص برای کسانی که به دنبال کشف برخی از بازارهای شناور و حومه ویتنام هستند. در این محل می توانید یک قایق اجاره کنید و از کانالهای این محل که در اطراف آن درختان نخل،زمین های برنج و باغ های میوه می گذرد عبور کنید.

همچنین از رستورانهای شناور این محل می توانید غذاهای محلی امتحان کنید. اقامتگاه های مختلفی در این محل وجود دارد ولی زیاد انتظار لوکس بودن آنها را نداشته باشید چرا که شما در حومه شهر قرار دارید. به شما توصیه میکنیم که یک شب را در خانه یکی از افراد محلی میهمان شوید.اگر مایل نیستید می توانید کمی آن طرفتر به سمت Can Tho بروید تا بتوانید گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید.

Mui Ne، ویتنام

Mui Ne یک شهر کوچک ماهیگیری شگفت انگیز در جنوب ویتنام است. شاید سواحل این منطقه خیلی زیبا نباشد ولی جاهای دیدنی برای کشف کردن وجود دارد مانند دو تپه های شنی غول پیکر که توسط صخره های بزرگ رنگی و سبز احاطه شده است. غذاهای دریایی شهر Mui Ne بسیار لذیذ هستند و برای تفریحات شبانه بارهای مختلفی وجود دارد که می توانید شب را در آنها به صبح رسانید.در این شهر همچنین تفریحات آبی پر هیجان مانند غواصی،جت اسکی را می توانید تجربه کنید.(برای سفر به شهرها و کشورهای مختلف از قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید)

Con Dao، ویتنام

مجمع الجزایر Con Dao جزو یکی از 16 جزیره در جنوب ویتنام است. جزیره اصلی، Con Son، از طریق یک قایق از Vung Tau قابل دسترسی است یا شما می توانید با هواپیما از شهر هوشی مین به این منطقه برسید.این جزایر برای داشتن حیات وحش گوناگون و زندگی آبزی شناخته شده است. 80 درصد از این جزیره دارای جنگل می باشد. Con Dao برای علاقمندان به ماجراجویی یک مکان عالی است زیرا شما می توانید هم روی زمین و هم دنیای زیر آب را کشف کنید. گذشته این جزیره تلخ است زیرا زندانیان سیاسی در طول جنگ ویتنام به این محل تبعید می شدند.اقامتگاهای Con Dao خیلی لوکس نیستند و گزینه های محدودی برای انتخاب وجود دارد که به دلخواه میتوانید انتخاب کنید.

منبع: مهرپرواز
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 580

به "بهترین جاهای تفریحی در جنوب ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاهای تفریحی در جنوب ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید