بهترین عکس های گردشگری سال 2016 کدامها هستند؟(بخش دوم)

به گزارش تعطیلات رو، در این کره خاکی، زیبایی ها و جاذبه های دیدنی بسیاری می توان یافت، که البته ثبت تصاویر این زیبایی ها، نیازمند تبحر خاصی می باشد. در قسمت اول از این مقاله به 10 عکس، از مجموعه برترین عکس های گردشگری دنیا، اشاره کردیم،در ادامه با ما باشید تا به معرفی 8 عکس دیگر از این مجموعه بپردازیم.

بهترین عکس های گردشگری سال 2016 کدامها هستند؟(بخش دوم)

آتلانتا - طلسم گرما در ماه مارچ دوست داران آفتاب را به آتلانتا می کشاند . این خشکی محصور شده در تابستان بسیار گرم است ولی گزینه های بسیار زیادی برای فعالیت هایی در محیط باز ، متمرکز در کنار رودخانه چاتاهوچی وجود دارند.

بوداپست ، مجارستان - کلیسای جامع سن استفان یک کلیسای کاتولیک است که به افتخار استفان اولین پادشاه مجارستان نام گذاری شده است . یک اثر باستانی به وجود دست راست او در یک محفظه عتیقه اشاره کرده است .

چانگشا ، چین - فقط ژاپنی ها نیستند که عاشق شکوفه های گیلاسشان هستند ، چینی ها هم به شکوفه های گیلاس خود عشق میورزند ، این فستیوال شکوفه های گیلاس ، در ماه مارچ 2016 در جنگل هونان و در باغ بوتانیکال برگزار گشت.

داکا ، بنگلادش - محله کنار دریاچه هاتیرجهیل محلی برای بچه هایی است که می خواهند در فصل گرما خود را خنک کنند . افسانه ای می گوید در زمان امپراطوری گورکانی ها ، فیل های سلطنتی در تالاب این محل استحمام می کردند.

هاوانا ، کوبا - فریلال ارتیز موسیقیدان کوبایی ساز کنترباس خود را با خود به مرکز شهر هاوانا می برد . در ماه مارچ باراک اوباما تبدیل به اولین رئیس جمهور آمریکا شد که از زمان کلوین کولیج در سال 1928 از کوبا دیدن می کند.

میلان ، ایتالیا - مجموعه ای از هنرمند کاتالانی خوان میرو ، شامل بیش از 100 عدد از کارهایش در تاریخ 25 مارچ در موزه مودک شهر میلان افتتاح شد و تا 11 سپتامبر 2016 ادامه دارد.

پوکت ، تایلند - گردشگران در ساحل مای خائو به هنگام برخواستن هواپیما از فرودگاه بین المللی پوکت از خود عکس می گیرند . در ماه مارچ خبرگزاری رویترز اعلام کرد که مقامات گردشگری در تایلند امیدوارند با راه اندازی کمپینی تحت عنوان گردشگری با کیفیت معروفیت منفی این کشور را پاک کنند.

شانگهای ، چین - کارگران در حال تمیز کردن مرکز تجارت جهانی شانگهای در منطقه پودنگ هستند . برج شانگهای در بالای عکس و برج جیم مائو در سمت چپ عکس دیده می شود.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2067

به "بهترین عکس های گردشگری سال 2016 کدامها هستند؟(بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین عکس های گردشگری سال 2016 کدامها هستند؟(بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید