برترین مکان ها برای برانچ و صبحانه در باتومی

به گزارش تعطیلات رو، برای گذراندن یک تعطیلات لذت بخش گاهی اوقات باید صبحانه یا برانچ را در خارج از منزل صرف کرد. خوشبختانه منطقه ها ساحلی باتومی مکان های فوق العاده ای برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه دارد که همه آن ها دارای قیمت های مناسبی است. با سر زدن به این مکان ها می توانید یک روز پر انرژی را آغاز کنید. امروز در مجله خبرنگاران چند نمونه از این کافه ها و رستوران ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین مکان ها برای برانچ و صبحانه در باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

برانچ صبحانه در باتومی

کافی شاپ شکلات

کافی شاپ شکلات که با نام Chocolate Coffee Room شناخته می گردد، یکی از برترین مکان هایی است که می توانید برای صرف صبحانه در باتومی به آنجا بروید. قیمت تمام غذاهای صبحانه 6 لاری گرجستان است و شامل املت، شوربای جو با میوه های فصلی، ماست خانگی و میوه های فصلی و نان تست و کره است. اگر هیچ کدام از این غذاها برایتان مجذوب نماینده نیست می توانید پاستا، سالاد و دامپلینگ سفارش دهید.

کافه تنجرین

آنچه کافه تنجرین را معروف می سازد طراحی مدرن و زیبا و غذاهای با کیفیت و خوشمزه است. برای افرادی که عاشق صبحانه هستند، این کافه 3 غذای مخصوص دارد. تخم مرغ نیمرو بر روی تست به همراه اسفناج و سس پنیر به قیمت 6 لاری گرجستان، ساندویچ های گرم با نان خانگی، خیار، سالاد سبز، پنیر محلی و سالمون به قیمت 12 لاری گرجستان و پنکیک پنیر با سس ترش و کیسل گیلاس به قیمت 8 لاری گرجستان. با خرید بلیط هواپیما تهران تفلیس از خبرنگاران سفر مطمئنی را تجربه کنید. برترین زمان سفر به گرجستان

کافه گاردن

اگر در فصول گرم به باتومی سفر می کنید حتما برای صرف صبحانه در باتومی یا برانچ به کافه گاردن بروید و در فضای باز آن بنشینید و از غذا لذت ببرید. منوی صبحانه بسیار متنوع بوده و شامل صبحانه های ترکی، انگلیسی، تست فرانسوی، املت با کالباس و پنیر و سس ترش، کرپ با رویه های مختلف است. قیمت غذا در این کافه بسیار مناسب است و در محدوده 1/5 تا 5 دلار قرار گرفته است.

کافه گوستی گاستروبار

این کافه متعلق به یک خانواده روسی است که در باتومی زندگی می نمایند و یکی از برترین منوهای صبحانه در باتومی را دارد. با وجود اینکه این منو زیاد متنوع نیست اما غذاهای معروفی مانند املت، شوربای جو، پنکیک و سالادهای متنوعی برای مشتریان فراهم می نماید. از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر این منو سرو می گردد و دارای قیمتی تا حدود 2/50 دلار است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1836

به "برترین مکان ها برای برانچ و صبحانه در باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان ها برای برانچ و صبحانه در باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید