تور استانبول: برترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول

به گزارش تعطیلات رو، استانبول یکی از شهرهایی است که به آن لقب بهشت عاشقان خرید را داده اند و سالانه افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما برای شرکت در جشنواره های خرید استانبول راهی این شهر می شوند. مراکز خرید استانبول و بازارهای این شهر تنوع زیادی دارند و جوابگوی هر سلیقه و بودجه ای هستند. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم گشتی در این شهر زیبا و دیدنی بزنیم و نگاهی به مراکز خرید استانبول داشته باشیم. از میان ده ها مراکز خرید این شهر، معروف ترین و برترین مراکز خرید استانبول را به شما معرفی می کنیم. اگر شما هم از عاشقان خرید هستید و می خواهید خریدی خوب در استانبول داشته باشید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

تور استانبول: برترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

آنچه در ادامه می خوانید... پنهان

معروف ترین مراکز خرید استانبول

اوت لت های استانبول | خرید مقرون به صرفه در ترکیه

برترین مرکز خرید استانبول به پیشنهاد شما

معروف ترین مراکز خرید استانبول

استانبول مراکز خرید زیادی را در خود دارد که در همه آنها طیف وسیعی از اجناس گران و لوکس و میانه و مالی به فروش می رسد. بنابراین در این بخش از مطلب، مراکز خریدی را به شما معرفی می کنیم که در استانبول معروفیت خاصی دارند و طیف متنوعی از محصولات را با قیمت های مختلف ارائه می دهند:

زورلو سنتر استانبول | Zorlu Center

به یکی از محبوب ترین و لوکس ترین مراکز تجاری استانبول خوش آمدید. زورلو سنتر مرکز خریدی در بخش اروپایی استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم است. این مرکز خرید حدود 105000 مترمربع وسعت دارد و حدود 205 فروشگاه مختلف در آن فعالیت می نمایند. شعبه مکعبی و نمادین اپل استور در این مرکز خرید قرار گرفته است و برندهای مطرح دنیا در زمینه پوشاک، جواهرات، کیف و کفش، اسباب بازی و … دارای نمایندگی در آن هستند.

زورلو سنتر به جز فروشگاه های متعدد، رستوران ها و کافه های معروف هم دارد که می توانید در آنها لحظاتی خوش داشته باشید. این مرکز خرید، سینما و امکانات تفریحی مختلفی را در خود جای داده است و محلی برای برگزاری هنرهای نمایشی هم به شمار میرود. هتل 5 ستاره و مجتمع مسکونی و دفاتر اداری از بخش های دیگر زورلو سنتر هستند.

آدرس زورلو سنتر استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو

استانبول مال | Mall of Istanbul

هر گردشگری برای یک بار هم که شده نام استانبول مال را شنیده است؛ مرکز خریدی بزرگ و مشهور که بیش از 300 فروشگاه در آن فعالیت می نمایند. این مرکز خرید حدود 350 هزار مترمربع وسعت دارد و کالاهایی از صنعت مد و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و … در آن به فروش می رسد. از برندهای معتبر دنیا مانند ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، ال سی واکیکی، دکالتون و … گرفته تا برندهای محلی استانبول، همه و همه در این مرکز خرید نمایندگی دارند.

استانبول مال فضایی لوکس و مدرن دارد و با ظاهر زیبایش، توجه هر کسی را به خود جلب می نماید. این مجموعه تنها یک مرکز خرید نیست؛ بلکه بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا و بزرگترین مجموعه سینمایی ترکیه را در خود دارد و با فودکورت وسیعش لحظات خوشمزه ای را برای شما رقم می زند.

آدرس استانبول مال در گوگل مپ

آدرس: استانبول، باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی

جواهیر استانبول | Istanbul Cevahir

در مرکز شهر استانبول و در محله شلوغ شیشلی، مرکز خرید جواهیر استانبول همانند یک جواهر خودنمایی می نماید. این مرکز خرید 6 طبقه بیش از 62000 مترمربع وسعت دارد و 343 فروشگاه را در خود جای داده است. اگر در پی خرید از برندهای معتبر دنیا هستید حتما سری به جواهیر استانبول بزنید و خرید از نمایندگی های کوتون، سواروفسکی، آلدو، بنتون، زارا، منگو و … را از دست ندهید.

جواهیر استانبول یک مرکز تفریحی هم به شمار می آید و اگر قصد خرید نداشته باشید باز هم می توانید لحظاتی خوش را در این مجموعه بگذرانید. این مرکز خرید میزبان یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده ترکیه است و مجموعه ای از تفریحات هیجان انگیز، سینما و سالن بولینگ در آن در دسترس هستند. در فودکورت جواهیر می توانید از 53 رستوران و کافه، غذا و نوشیدنی دلخواهتان را سفارش دهید و از تنوع طعم و رنگ غذاها لذت ببرید.

آدرس جواهیر استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه شیشلی، محله مرکزی، خیابان بیوکدره

آکمرکز استانبول | Akmerkez

آکمرکز استانبول مرکز خریدی با معروفیت دنیای است که در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است. این مرکز خرید با ویژگی ها و ساختار متمایزش توانسته جوایز برترین مرکز خرید اروپا در سال 1995 و برترین مرکز خرید دنیا در سال 1996 را از آن خود کند و عنوان برترین طراحی داخلی سازه در سال 2010 را به دست آورد.

به طور میانه در هر ماه حدود 1.5 میلیون نفر به آکمرکز مراجعه می نمایند تا خرید خود را از 246 فروشگاه این مرکز خرید انجام دهند. از ویژگی های مهم آکمرکز این است که در آن می توانید پوشاک بانوان، آقایان و بچه ها، اسباب بازی، کیف و کفش، عینک، جواهرات و … در تنوع قابل توجهی ببینید.

سطح قیمت آکمرکز استانبول به گونه ای است که معمولا همه توان خرید از آن را دارند. در این مرکز خرید هم برندهای لوکس و گران فعالیت می نمایند و هم کالاهای با کیفیت میانه و مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

آدرس آکمرکز استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه اروپایی بشیکتاش، محله اتلیر، خیابان نیسپتیه

فروم استانبول | Forum Istanbul

اگر به استانبول سفر کردید و خواستید یک خرید همه چیز تمام داشته باشید، حتما سری به فروم استانبول بزنید. این مرکز خرید با وسعت 495000 مترمربع به عنوان بزگترین مرکز خرید ترکیه و حتی اروپا شناخته می گردد. باید ساعت ها زمان بگذارید تا بتوانید به فروشگاه های برندهای مختلف در این مرکز خرید سر بزنید. گفته می گردد بیش از 200 برند معتبر ترکی و بین المللی در این مجموعه فعالیت می نمایند که از جمله آنها می توان به زارا، منگو، مارکس اند اسپنسر، آیکیا، دکتلون، نایک، آدیداس و … اشاره نمود.

در بالاترین طبقه فروم استانبول می توانید منظرهی زیبا از تنگه بسفر و پل گالاتا را ببینید. این مرکز خرید امکانات تفریحی متنوعی همانند سالن بولینگ، ژوراسیک پارک، اسکی روی یخ، اتاق بازی بچه ها و … را هم در خود دارد.

آدرس فروم استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا

پالادیوم استانبول | Palladium Istanbul

یکی از برترین گزینه ها برای خرید در بخش آسیایی استانبول، مرکز خرید پالادیوم است. این مرکز خرید ساختمانی 5 طبقه دارد و 190 فروشگاه متنوع در آن فعال هستند. تعداد زیادی از برندهای مشهور ترکیه و دنیا در این مرکز خرید دیده می شوند و کالاهایشان را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند.

پالادیوم استانبول ظاهری جالب دارد و از آن به عنوان یکی از ساختمان های نمادین استانبول یاد می گردد. در جلوی این ساختمان یک کره شیشه ای و غول پیکر وجود دارد که نام پالادیوم بر بالای آن به چشم می خورد. در این مرکز خرید به جز فروشگاه های متنوع، کافه و رستوران هایی هم وجود دارند که می توانید لحظات خوشی را در آنها داشته باشید.

آدرس پالادیوم استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه آتاشهر، ینی صحرا، محله بارباروس، خیابان هالک

ایستینیه پارک استانبول | Istinye Park

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول ساختمانی 4 طبقه و شیشه ای است و به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس و گران استانبول شناخته می گردد. در این مرکز خرید می توانید به 300 فروشگاه از برندهای معتبر مانند آرمانی، دیور، شنل، زارا و … مراجعه کنید و برترین کالاها را از آنها بخرید. جالب است بدانید که فروشگاه های این مجموعه در دو بخش سرپوشیده و فضای باز قرار دارند.

ایستینیه پارک همواره میزبان هنرمندان و گردشگران است و به جز فروشگاه های متنوع امکانات دیگری را هم در خود دارد. آکواریوم بزرگ ایستینیه پارک یکی ازجاذبه های مهم آن است و به شما فرصت می دهد تا با بیش از 10 هزار گونه از آبزیان آشنا شوید و در بلندترین تونل آبی دنیا قدم بزنید. رستوران های متنوعی در این مرکز خرید وجود دارند و نخستین سالن تئاتر استانبول هم در آن احداث شده است.

آدرس ایستینیه پارک استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، محله پینار، خیابان کاتار

وادی استانبول | Vadistanbul

وادی استانبول یک پروژه بسیار بزرگ است که شامل مرکز بخش اقامتی به نام تراس وادی استانبول، بخش مسکونی و اداری پارک وادی استانبول و بخش مجموعه تجاری و تفریحی بلوار وادی استانبول می گردد. مرکز خرید وادی استانبول در سال 2017 شروع به کار نموده و یکی از تازهترین مراکز خرید ترکیه است. این مجموعه دقیقا در کنار جنگل بلگراد قرار گرفته است و منظرههای زیبایی را پیش روی بازتماشامایندگانش می گذارد.

در مرکز خرید وادی استانبول می توانید از مشهورترین برندهای دنیا مانند دسا، منگو، ماوی، زارا، برشکا، پنتی و … خرید کنید و لحظات خوشمزه ای را در فودکورت این مجموعه داشته باشید.

آدرس وادی استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، محله ساری یر، خیابان آذربایجان

سیتیز نیشان تاشی استانبول | CITYS NİŞANTAŞI

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی یکی از مراکز خرید لوکس استانبول است و در منطقه نیشان تاشی قرار گرفته است. این مرکز خرید، نمایندگی های برندهای لوکس و مشهوری مانند لویی ویتون و کارتیه را در خود دارد و کالاهایی با کیفیت بالا و البته گران در آن به فروش می رسند.

کافه و رستوران های این مرکز خرید معروفیت زیادی دارند و انواع غذاهای آسیایی، فرانسوی و … در آنها سرو می گردد. رستوران های واقع در طبقه آخر این مرکز خرید منظره بسیار زیبایی به شهر دارند و همین موضوع سبب شده مشتریان بیشتری داشته باشند. سینمای سیتیز نیشان تاشی هم توانسته توجه هواداران فیلم و سینما را به خود جلب کند و رضایت آنها را به دست آورد.

آدرس سیتیز نیشان تاشی استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه شیشلی، محله نیشان تاشی، خیابان تشویقیه

کانیون استانبول | Kanyon

کانیون استانبول مرکز خریدی با وسعت بیش از 37000 متر مربع است که نمایندگی برندهای مشهوری همانند گپ، کلوین کلین، مکس مارا و … را در خود دارد. در این مرکز خرید می توانید پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و … را از برترین برندها بخرید.

معماری و ساختار مرکز خرید کانیون استانبول از مجذوب کنندهیت های آن است. این مرکز خرید فضای داخلی بسیار زیبایی دارد و نمای آن هر چشمی را به خود خیره می نماید. در بخشی از این مرکز خرید می توانید آسمان را هم ببینید و در جای جای آن شگفتی های معماری دیده می شوند. کانیون استانبول میعادگاه کافه های مشهور شهر است و همین موضوع افراد زیادی را به اینجا می کشاند.

آدرس کانیون استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه شیشلی، محله لونت، خیابان بیوک دره

اوت لت های استانبول | خرید مقرون به صرفه در ترکیه

اوت لت های استانبول مراکز خریدی هستند که کالاهای متنوع را با تخفیف های قابل توجهی به فروش می رسانند. در واقع این مراکز خرید به عنوان مقرون به صرفه ترین پاساژهای استانبول شناخته می شوند و می توانید اجناسی که از مد خارج شده اند را با پایین ترین قیمت در این مراکز بیابید. در ادامه تعدادی از اوت لت های استانبول را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه در استانبول داشته باشید:

مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول | Venezia Mega Outlet

مرکز خرید ونیزیا در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است و گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. آنچه این مرکز خرید را از دیگر اوت لت های استانبول متمایز نموده، ساختار خاص آن است. اوت لت ونیزیا به سبک ایتالیایی طراحی و ساخته شده و تصویری از ونیز ایتالیا را در فکر تداعی می نماید. در این مجموعه قایق هایی موسوم به گوندولا وجود دارند که در ونیز برای جابه جایی مسافران استفاده می شوند و در اینجا وسیله ای برای گشت و گذار در مرکز خرید هستند.

ونیزیا یکی از شلوغ ترین اوت لت های استانبول است چرا که به جز فروشگاه های مجذوب کننده و قیمت های شگفت انگیز، شما را به یک گوندولا سواری لذتبخش هم دعوت می نماید.

آدرس اوت لت ونیزیا استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه قاضی عثمان پاشا، محله کارادنیز، بزرگراه اسکی ادرین

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول | Asya Park Outlet Mall

مرکز خرید آسیا پارک ساختمانی 7 طبقه است که در منطقه آسیایی شهر و در نزدیکی فرودگاه صبیحا گوگچن قرار گرفته است. این مرکز خرید نمایندگی تعدادی از برندهای مطرح دنیا را در خود جای داده است و فرصت یک خرید به صرفه را به شما می دهد.

به جز فروشگاه ها می توانید ساعاتی را صرف وقت گذرانی و استراحت در رستوران ها و کافه های این مرکز خرید کنید. سینما و پارک کودک از دیگر بخش های آسیا پارک هستند که می توانید لحظاتی خوش را در آنها بگذرانید.

آدرس اوت لت آسیا پارک استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه عمرانیه، محله نجیب فاضل، خیابان آلمداغ

مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول | Viaport Outlet Shopping

در سال 2008 مرکز خریدی در محله پندیک استانبول افتتاح شد و خیلی زود توانست توجه مردم و گردشگران را به خود جلب کند. این مرکز خرید، اوت لت ویاپورت است که برندهایی مانند آدیداس، نایک، پیر کاردین، بنتون، دیزل، اکو و … در آن شعبه دارند. اگر اجناس هر یک از این برندها را خواستید، به ویاپورت استانبول بروید و آنها را با کمترین قیمت بخرید.

برای استراحت در این مرکز خرید می توانید روی انواع رستوران های سنتی و بین المللی حساب کنید و و طعم های تازه را بچشید. گشت و گذار در فضای این مرکز خرید هم مجذوب کننده است و تماشا نشانه های معمای بازارهای سنتی در آن جلب توجه می نماید. مرکز بازی کودک هم از دیگر امکانات تفریحی این مرکز خرید به شمار می رود.

آدرس اوت لت ویاپورت استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه پندیک، محله یعنی شهیر، خیابان دده پاشا

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول | Optimum Outlet

مرکز خرید اوپتیموم در منطقه کادیکوی استانبول قرار گرفته است و در سال 2008 افتتاح شده است. این مرکز خرید یکی از پرطرفدارترین اوت لت های استانبول محسوب می گردد و اجناس برندهای مطرحی همانند نایکی، آدیداس، ای سی وایکیکی، بنتون، منگو و … در آن به فروش می رسند. به جز محصولات مد و پوشاک، در این مرکز خرید می توانید لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی را هم بخرید.

یکی از دلایل معروفیت این مرکز خرید، معماری مدرن آن است. پنجره های ساختمان اپتیموم استانبول پنل های آهنی دارند که در فصول مختلف، تغییر حالت می دهند. برگزاری رویدادهای متعدد در این مرکز خرید، از دیگر عوامل مجذوب کنندهیت اپتیموم است و سالن های سینما و تئاتر، پاتیناژ و فودکورت از دیگر امکانات این مرکز خرید هستند.

آدرس اوت لت اپتیموم در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه کادیکوی، خیابان دموکراسی

مرکز خرید اوت لت استار سیتی | StarCity Outlet

مرکز خرید استار سیتی یکی از اوت لت های پرطرفدار در استانبول است که در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. در این مرکز خرید، اجناسی را از برندهای متنوع و معتبر دنیا مانند ال سی وایکیکی، یو اس پلو، تامی، هامل، پوما، زارا، نایکی، مادام کوکو و … خواهید یافت.

از ویژگی های قابل توجه این مرکز خرید، وجود مرکز بازی و وسایل تفریح در هر طبقه از آن است. کافه های متنوع اوت لت استار سیتی هم معروفیت زیادی دارند و برترین قهوه ها را ارائه می دهند.

آدرس اوت لت استار سیتی در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه ینی بوسنا، خیابان Değirmenbahçe

مرکز خرید اوت لت اولیویوم استانبول | Olivium Outlet Center

اولیویوم استانبول یکی از شلوغ ترین اوت لت های این شهر است که در بخش اروپایی و در محله گوگالپ قرار گرفته است. این مرکز خرید 140 فروشگاه را در خود جای داده استو در آن می توانید خریدی به صرفه از برندهای معروفی چون نایکی، آدیداس، زارا، دفاکتو، ال سی وایکیکی و … داشته باشید.

سالن های سینما و بولینگ از جمله امکانات تفریحی این مرکز خرید هستند و می توانید ساعات خوشی را در آنها بگذرانید. فودکورت اولیویوم برندهای معتبری همانند کی اف سی، مک دونالدز و برگر کینگ را در خود دارد و کافه های متنوعی در آن فعال هستند.

آدرس اوت لت اولیویوم در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه زیتین بورنو، محله گوگالپ، خیابان پروفسور معمر آکسوی

مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول | City Center Outlet

مرکز خرید سیتی سنتر از اوت لت های شلوغ استانبول است و در منطقه اسن پورت قرار گرفته است. در کنار خرید از فروشگاه های متنوع این مرکز خرید، می توانید در رستوران های سنتی این مجموعه، غذاهای خوشمزه ترکی را نوش جان کنید. در واقع رستوران های این مرکز خرید از عوامل مجذوب کنندهیت آن هستند و بسیاری از گردشگران را به سیتی سنتر می کشانند.

آدرس اوت لت سیتی سنتر استانبول در گوگل مپ

آدرس: استانبول، منطقه اسنیورت، محله ظفر، بلوار دوگان آراسلی

برترین مرکز خرید استانبول به پیشنهاد شما

در این مطلب برترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول و اوت لت های این شهر را به شما معرفی کردیم اما شهر استانبول انبوهی از مراکز خرید را در خود دارد که همه آنها را نمی توان در یک مطلب معرفی کرد. اگر شما تجربه ای از مراجعه به مراکز خرید یاد شده را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید و اگر مرکز خریدی را در این شهر می شناسید نام آن را در بخش دیدگاه ها بنویسید تا این لیست را کامل تر کنیم.

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2072

به "تور استانبول: برترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: برترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید