تعداد سهمیه ها و رشته های حاضر در المپیک پاریس دسامبر تعیین می گردد

به گزارش تعطیلات رو، کمیته بین المللی المپیک گفت تعداد سهمیه ها و رشته های حاضر در بازیهای 2024 دسامبر نهایی می گردد.

تعداد سهمیه ها و رشته های حاضر در المپیک پاریس دسامبر تعیین می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) بیان کرد آخرین مهلت تأیید رویداد ها و سهمیه ورزشکاران در بازی های 2024 پاریس ماه دسامبر (آذر-دی) خواهد بود.

IOC می گوید این تصمیم پس از بازخورد از سوی ورزشکاران، فدراسیون های بین المللی، کمیته های ملی المپیک و پاریس 2024 طبق توصیه کمیسیون برنامه المپیک گرفته می گردد.

این مهلت شامل تصمیم نهایی در خصوص دنس اسپورت، اسکیت بوردینگ، موج سواری و ورزش های صعودی هم خواهد شد که به طور موقت سال گذشته پس از تأیید IOC در برنامه های پاریس قرار گرفتند.

انتظار می رفت که به دنبال نظارت بر ورزش در مدت 18 ماه، عملکرد اسکیت، موج سواری و ورزش های صعود های در اولین بازی های المپیک در توکیو ارزیابی گردد. به تعویق افتادن بازی های توکیو بدین معنی است که عملکرد این رشته ها قابل ارزیابی نیست.

هیات اجرایی IOC اصول را در خصوص رویداد ها و تعداد سهمیه های پاریس اعلام نموده است. این اصول شامل کاهش تعداد سهمیه ورزشکاران به 10 هزار و 500 نفر با وجود تمام ورزش های جدید است.

10 هزار و 500 سهمیه در منشور المپیک به عنوان حداکثر تعداد نشان داده می گردد، اگرچه در توکیو حداد 11 هزار ورزشکار حضور خواهند داشت. تعداد برابر زنان و مردان در المپیک تیز از جمله اولویت های کمیته بین المللی المپیک محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1128

به "تعداد سهمیه ها و رشته های حاضر در المپیک پاریس دسامبر تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد سهمیه ها و رشته های حاضر در المپیک پاریس دسامبر تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید