لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، گنج زاده فینالیست شد، کوشش اباذری برای کسب مدال برنز

به گزارش تعطیلات رو، در ادامه رقابت های لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، سجاد گنج زاده با رجحان در ملاقات نیمه نهایی دومین فینالیست کاراته ایران در این مسابقات لقب گرفت.

لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، گنج زاده فینالیست شد، کوشش اباذری برای کسب مدال برنز

به گزارش خبرنگاران، روز دوم از هفتمین و آخرین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 از صبح امروز (شنبه) در مادرید اسپانیا پیگیری شد و سجاد گنج زاده با رجحان در ملاقات نیمه نهایی وزن 84+ ئکیلوگرم فینالیست شد و صالح اباذری در همین وزن به ملاقات رده بندی راه یافت.

در رقابت های امروز، سجاد گنج زاده پس از استراحت در دور نخست وزن 84+ کیلوگرم، در اولین ملاقات خود با نتیجه 3 بر صفر از سد مارکوس مارتینز، دارنده مدال برنز امیدهای دنیا در سال 2017 عبور کرد. او در دومین مبارزه خود نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل آنجلو کوویچ، دارنده مدال برنز دنیا در سال 2016 و مدال برنز اروپا در سال 2019 از کرواسی به رجحان رسید.

گنج زاده در ملاقات مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل هیدوشی کاگاوا، نایب قهرمان آسیا در سال 2019 از ژاپن پیروز شد و به ملاقات نیمه نهایی صعود کرد. او در این مرحله به مصاف رودریگو روخاساز شیلی رفت و پس از تساوی 3 - 3 با قانون سنشو به رجحان رسید و فینالیست شد.

کاراته کای پرافتخار کشورمان برای کسب مدال طلا، فردا (یکشنبه) به مصاف دنیلسون جاکوت از فرانسه خواهد رفت.

در همین وزن صالح اباذری ابتدا با نتیجه 3 بر صفر مقابل آندرس اوزس از لتونی پیروز شد و در ادامه با نتیجه 5 بر صفر از سد برایان ایرر از آمریکا گذشت.

اباذری در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل گوگیتا آرکانا، دارنده یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز لیگ های دنیای در سال 2019 با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر به رجحان رسید تا به ملاقات نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 مغلوب دنیسلون جاکوت از فرانسه شد تا فردا برای کسب نشان برنز به روی تاتامی برود.

پیش از این و در رقابت های روز گذشته (آدینه)، امیر مهدی زاده در وزن 67- کیلوگرم به ملاقات فینال صعود نموده و علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم به ملاقات رده بندی راه یافته بود.

هفتمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019، فردا با برگزاری رقابت های نهایی و رده بندی کاتا و کومیته به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 678

به "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، گنج زاده فینالیست شد، کوشش اباذری برای کسب مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، گنج زاده فینالیست شد، کوشش اباذری برای کسب مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید