تغییر در قیافه گوشی پرچمدار نو سامسونگ ، عکس

به گزارش تعطیلات رو، دیجیاتو نوشت: چند روز پیش اولین رندرهای گلکسی S24 اولترا منتشر شد و به سختی می شد تفاوت های میان پرچمدار بعدی سامسونگ و گلکسی S23 اولترا را تشخیص داد. حالا یک منبع مطلع، به مقایسه دقیق تر این دو گوشی پرداخته است و بعلاوه می توانیم مقایسه میان گلکسی S24 پلاس و S23 پلاس را هم ببینیم.

تغییر در قیافه گوشی پرچمدار نو سامسونگ ، عکس

براساس رندرهایی که از گلکسی S24 اولترا منتشر شده است، این گوشی نمایشگر تخت تری نسبت به نسل قبلی دارد و حتی شاید کاملاً تخت شده باشد. همین مسئله ابعاد این دستگاه را تغییر داده و آن را به 162.3 در 79 در 8.6 میلی متر رسانده است که از نظر ضخامت و ارتفاع نسبت به گلکسی S23 اولترا با ابعاد 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی متر، کوچک تر به شمار میرود.

به عبارت دیگر، سامسونگ سعی نموده است که مقدار نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا را همان 6.8 اینچ نگه دارد و درنتیجه حاشیه های آن تغییر نموده است. برهمین اساس، عرض این دستگاه کمی بزرگ تر شده. البته این تغییرات در حد میلی متر است، اما همچنان تغییری محسوب می گردد که قابل مشاهده است.

از دیگر تغییرات گلکسی S24 اولترا می توان به دکمه های پاور و تنظیم صدا اشاره نمود که اندکی پایین تر آمده اند. سایر بخش های گوشی، ازجمله ماژول دوربین عقب از نظر ظاهری بی تغییر به نظر می رسند. البته در شایعات گفته شده است که شاید سامسونگ به جای زوم اپتیکال 10 برابری، این بار زوم 5 برابری را ارائه کند.

افزون بر رندرهای گلکسی S24 اولترا، رندرهایی از گلکسی S24 و S24 پلاس نیز منتشر شده است. آنالیز دقیق رندرهای گلکسی اس 24 پلاس نشان می دهد که این گوشی در دوربین قاب عقب از لنزهایی استفاده خواهد نمود که اندکی بزرگ تر شده اند. به علاوه، محل قرارگیری فلش LED هم تغییر نموده و کمی پایین تر آمده است.

با توجه به اینکه رفته رفته به عرضه سری گلکسی S24 نزدیک تر می شویم، باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری در این زمینه باشیم. پیش بینی می گردد که سامسونگ سال جاری این خانواده را زودتر معرفی کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مهر 1402 بروزرسانی: 11 مهر 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2360

به "تغییر در قیافه گوشی پرچمدار نو سامسونگ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در قیافه گوشی پرچمدار نو سامسونگ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید