تمساح بزرگ نیل لاک پشت پلنگی را در یک لقمه بلعید!

به گزارش تعطیلات رو، یک تمساح بزرگ نیل به یک لاک پشت در ساحل رودخانه حمله کرد و این حیوان را در یک لقمه بلعید!

تمساح بزرگ نیل لاک پشت پلنگی را در یک لقمه بلعید!

به گزارش خبرنگاران، سیس دترمن 70 ساله به میزان کافی خوش شانس بود که در زمان مناسب در مکان مناسب نهاده شد و تصاویری از این لحظه را ثبت کرد.

او می گوید: ما از استراحتگاه موپانی به سمت سد پایونیر در حرکت بودیم. راه به آنجا از یک گذرگاه کوچک رودخانه می گذرد. از بستر رودخانه فقط تماشا چند اسب آبی امکان پذیر بود. تصمیم گرفتیم توقف کنیم.

شمال پارک ملی کروگر ناحیه ای است که عمدتاً به وسیله بوته های ضخیم پوشانده شده است. پوشش گیاهی غلیظ اغلب تماشای اتفاقات را سخت می نماید. بازدید از رودخانه ها، سد ها و چاله های آب اغلب برترین فرصت ممکن برای تماشا چیزی خاص است.

در سمت چپ، تمساح بزرگ نیل را دیدم که در رودخانه استراحت می کرد. بدون انتظار هیچ اقدامی، دوربینم را بیرون آوردم و آغاز به گرفتن تصاویری از خزنده کردم. سپس ناگهان تمساح به حرکت عایدی و میزان زیادی آب فوران کرد!

تمساح ها عمدتاً شکارچیانی هستند که کمین نموده و شکار می نمایند. آن ها اغلب از استتار استفاده می نمایند تا به صورت مخفیانه به طعمه های ناآگاه حمله نمایند.

وقتی نزدیک تر نگاه کردیم، تمساح یک لاک پشت پلنگی نسبتاً بزرگ را صید نموده بود. با یک حرکت سریع، تمساح با موفقیت لاک پشت را گرفت و پوسته آن را شکست. ما با تعجب نشسته بودیم و سعی می کردیم آنچه را که رخ داده بود درک کنیم.

سپس، به همان سرعتی که آغاز شده بود، تمام شد. تمساح در یک لقمه بزرگ توانست کل لاک پشت را به طور کامل ببلعد!

لاک پشت ها خزندگان بسیار آهسته ای هستند که اغلب در اطراف منابع آب یافت نمی شوند، زیرا سازگاری بسیار منحصر به فردی دارند. آن ها دارای سیستم ذخیره سازی آب هستند که برای حفظ آب بدن هنگام حرکت در اطراف استفاده می نمایند.

اتفاقاتی از این دست اغلب غیرقابل پیش بینی هستند. در این روز خاص، ما در حال لذت بردن از زیبایی های طبیعت بودیم و به میزان کافی خوش شانس بودیم که این رخ داد. کروگر فقط در خصوص گربه سانان بزرگ نیست. اگر زمان داشته باشید، چیز های زیادی برای ارائه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2277

به "تمساح بزرگ نیل لاک پشت پلنگی را در یک لقمه بلعید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمساح بزرگ نیل لاک پشت پلنگی را در یک لقمه بلعید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید