تورنمنت بوکس احمد کومرت، شریفی فینالیست شد، احمدی صفا به نیمه نهایی رسید، روزبهانی به مدال برنز دست یافت

به گزارش تعطیلات رو، در سومین روز از رقابت های بوکس احمد کومرت، طوفان شریفی فینالیست شد و امید احمدی صفا به ملاقات نیمه نهایی صعود کرد.

تورنمنت بوکس احمد کومرت، شریفی فینالیست شد، احمدی صفا به نیمه نهایی رسید، روزبهانی به مدال برنز دست یافت

به گزارش خبرنگاران، سومین روز از تورنمنت بوکس احمد کومرت امروز (پنجشنبه) با صعود امید احمدی صفا و طوفان شریفی به ملاقات نهایی و دستیابی احسان روزبهانی به مدال برنز پیگیری شد.

در رقابت های امروز، طوفان شریفی در دومین ملاقات خود به مصاف بوکسوری از ترکیه رفت و با کسب دومین پیروزی خود به ملاقات نیمه نهایی صعود کرد.

در همین وزن احسان روزبهانی در دومین مبارزه خود به مصاف بوکسور کوبایی الاصل جمهوری آذربایجان رفت و با ناک اوت کردن حریف خود به مرحله نیمه نهایی رسید، اما در حالی که حریف او در این مرحله طوفان شریفی دیگر بوکسور کشورمان بود، با تصمیم کادرفنی از ادامه مسابقات انصراف داد تا به مدال برنز برسد. شریفی نیز با انصراف روزبهانی فینالیست شد.

شریفی در نخستین مبارزه خود در این مسابقات از سد بوکسوری از کشور آفریقایی سیشل گذشته و روزبهانی نیز بوکسوری از سومالی را ناک اوت نموده بود.

همچنین در رقابت های وزن 52 کیلوگرم، امید احمدی صفا در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفت و با شکست حریف خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد. احمدی صفا در نیمه نهایی با نماینده ترکیه مبارزه خواهد نمود.

در رقابت های وزن 57 کیلوگرم نیز دانیال شه بخش از سد بوکسوری از مراکش عبور کرد.

علیرضا استکی در گفت وگو با سایت فدراسیون بوکس در مورد دلیل انصراف روزبهانی از ادامه تورنمنت احمد کومرت گفت: روزبهانی در این رقابت ها در یک وزن بالاتر(91 کیلوگرم) مبارزه کرد و برای ما مهم بود که پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا دو مبارزه انجام بدهد. پس از دومین پیروزی روزبهانی نمی خواستیم به او فشار وارد کنیم و با هماهنگی احسان تصمیم به انصراف از ادامه مبارزات گرفتیم تا او با تمرینات وزن خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک پایین بیاورد.

پیش از این و در روز دوم مسابقات (چهارشنبه)، اشکان رضایی در وزن 63 کیلوگرم با شکست مقابل بوکسوری از الجزایر و شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم با شکست مقابل بوکسور مغولستانی از دور مسابقات کنار رفته بودند و حسین دانشور نیز در وزن 81 کیلوگرم از سد حریف خود از مغولستان گذشته بود.

تیم ملی بوکس با ترکیب 10 ملی پوش به این رقابت ها اعزام شده است. علیرضا استکی راهنمایی تیم ملی بوکس را بر عهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به عنوان مربی او را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

رقابت های بوکس احمد کومرت از 24 دی ماه در شهر استانبول شروع شده و تا پنج روز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 809

به "تورنمنت بوکس احمد کومرت، شریفی فینالیست شد، احمدی صفا به نیمه نهایی رسید، روزبهانی به مدال برنز دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت بوکس احمد کومرت، شریفی فینالیست شد، احمدی صفا به نیمه نهایی رسید، روزبهانی به مدال برنز دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید