آشنایی با تور گوانجو

به گزارش تعطیلات رو، سومین شهر بزرگ چین گوانگ ژو (گوانگ جو یا گوان جو) می باشد. این شهر قطب تجاری این کشور به حساب می آید.که شهر سرسبزی می باشد در جنوب چین. که از همه جای جهان در این شهر دادو ستد انجام می گردد. هم معاملات بزرگ تجاری و هم معاملات خیلی کوچک در این شهر صورت می گیرد. همچنین این شهر دارای تمدن کهن و غنی می باشد . که در بین گردشگران تور چین بسیار پرطرفدار است. در سفر به گوانجو این شهر زیبا بازدید از معابد تاریخی زیبا و جاذبه های طبیعی و همچنین غذاهای لذیذ چینی را از دست ندهید.

آشنایی با تور گوانجو

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

تور گوانجو هم به صورت مجزا و هم شامل تور های ترکیبی می باشد.مسافران گوانجو هر زمان که قصد سفر به گوانجو را داشته باشند برای آنها بهترین هتل ها با قیمت مناسب را رزرو می کنیم.

چرا تور گوانجو ؟

چرا که دارای تمدن بسیار کهن و باستانی می باشد.و همچنین دارای مناظر طبیعی خیره کننده بناهای باستانی باشکوه که از پرطرفدارترین تورهای دنیا می باشد.

صنایع دستی گوانجو بسیار معروف و زیباست.

برای دیدن تمام جاذبه های گردشگری گوانجو زمان بسیار زیادی احتیاج داریم.

طبیعت بی نظیر رودخانه ها و دریاها معابد زیبا و بی نظیر .

همچنین می توانید در هر فصلی به گوانجو سفر کنید چرا که همه فصل های این شهر زیباست.

بهترین زمان سفر به گوانجو

گوانجو دارای آب و هوای نیمه گرمسیری می باشد. که اعث شده شهر گوانجو در هر 4 فصل برای سفر مناسب باشد.که در دنیا کم نظیر است. نمایشگاه کانتون که از 15 آوریل تا 5 می می باشد.

بهار گوانجو بارانی است و بن ماه های ژوئن و آوریل میزان بارش بسیار زیاد است. همچنین تابستان های بسیار گرمی و سوانی دارد. همچنین در این فصل شاهد گردباد های ناخوشایند و مکرر کانتونی هستیم.

خدمات تور گوانجو

عموما خدمات تور گوانجو به این توضیح است:تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ویزای گروهی، ترانسفر فرودگاهی ،ترانسفر گشتی، صبحانه بوفه، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت.

منبع: لذت سفر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 226

به "آشنایی با تور گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تور گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید