تیزر مرسدس بنز در فضای مجازی غوغا بپا کرد!

به گزارش تعطیلات رو، زومیت نوشت: به نظر نمی رسد طراحی مدل بعدی خودروهای سواری مرسدس بنز درمقایسه با خودروهای قبلی این شرکت تغییر چندانی نمایند.

تیزر مرسدس بنز در فضای مجازی غوغا بپا کرد!

مرسدس بنز طرح مفهومی نوی را در نمایشگاه خودرو IAA Mobility امسال در مونیخ آلمان رونمایی خواهد نمود که درواقع پیش نمایشی از منظره خودروهای سدان آینده این برند است. خودروساز آلمانی سال گذشته اظهار داشت که سبد محصولات خود را در سه دسته بندی Entry Luxury و Core Luxury و Top-End Luxury عرضه خواهد نمود و اکنون تیزری از سدان زیبای خود به اشتراک گذاشته است تا نگاهی به خط فراوری آینده اش بیندازیم.

طرح مفهومی نو مرسدس بنز جزئیات بیشتری مثل خط سفیدرنگ سرتاسری را نشان می دهد که از جلو تا عقب کشیده شده است.

ازآن جاکه تصویر منتشرشده از خودرو بعدی مرسدس بنز فقط نمای کناری را نشان می دهد، برای تماشا طراحی عقب و جلوِ آن احتمالاً باید منتظر تیزرهای دیگر یا رونمایی رسمی باشیم.

اگر نوردهی تصویر را با فتوشاپ کمی تغییر دهیم، جزئیات بیشتری از آن مشاهده شدنی خواهد بود. به عنوان مثال، باتوجه به عکس بالا، جایگاه آینه بغل خودرو موردانتظار مرسدس بنز مثل سایر محصولات این شرکت است و تغییری در آن دیده نمی گردد. نکته دیگر اینکه دستگیره های درِ خودرو در تصویر به چشم نمی خورد و به طورکلی این محصول از طراحی خودروهای کنونی برند خودروساز فاصله نخواهد گرفت.

مرسدس جزئیات دیگری از خوردو آینده خود ارائه نداده است؛ اما طبق اعلام Motor1، این محصول براساس پلتفرم MMA ساخته خواهد شد و انتظار می رود سال 2024 رسماً معرفی گردد. بدین ترتیب، احتمال معرفی مدل مفهومی خودرو مذکور در اواخر امسال منطقی به نظر می رسد.

اگرچه مرسدس هم میخواهد در آینده به طور کامل به ساخت خودروهای برقی روی بیاورد، پلتفرم MMA این شرکت می تواند موتورهای بنزینی را نیز در خود جا دهد. نکته جالب اینکه MMA برای پیشرانه های الکتریکی طراحی و بهینه سازی شده است.

انتظار می رود مرسدس بنز در رویداد IAA Mobility امسال نوترین دستاوردهای خود در حوزه خودروهای الکتریکی مثل Vision EQXX و Vision One را رونمایی کند. این نمایشگاه از 5 سپتامبر شروع می گردد و تا 10 سپتامبر ادامه خواهد یافت.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2338

به "تیزر مرسدس بنز در فضای مجازی غوغا بپا کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر مرسدس بنز در فضای مجازی غوغا بپا کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید