جشنواره پژوهش و فناوری کتابخانه ملی ایران برگزار می گردد

به گزارش تعطیلات رو، تهران (پانا) - دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همزمان با هفته پژوهش در آذرماه برگزار می گردد.

جشنواره پژوهش و فناوری کتابخانه ملی ایران برگزار می گردد

به گزارش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حوزه های علم اطلاعات و دانش شناسی، اسناد و علوم آرشیوی، مطالعات ایران شناسی و اسلام شناسی و نسخه پژوهی، تاریخ شفاهی در آذرماه و همزمان با هفته پژوهش برگزار می گردد.

فرصت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری این سازمان تا تاریخ 24 مهر ماه مشخص شده است.

پژوهشگرانِ علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار ارسالی خود را به صورت کتاب (تصنیف، تالیف، ترجمه)، طرح پژوهشی انتها یافته، خاتمه نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری انتها یافته و ایده و فراوری فناورانه با تاکید بر تحول دیجیتال به دبیرخانه این جشنواره به آدرس: [email protected] ارسال نمایند و آثار ارسالی باید از مهرماه سال 1399 تا 1400 تدوین و یا منتشر شده باشد.

لازم به شرح است علاوه بر شرایط و شاخص های عمومی ارزیابی محتوا، موضوع، و ساختار علمی آثار؛ اثربخشی، حل مسئله و برطرف نیازهای علمی و فنی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اثربخشی و برطرف نیازهای علمی و فنی در موضوع و رشته مورد نظر، خلاقیت و نوآوری و کاربردی بودن از معیارهای ارزیابی و داوری آثار است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1892

به "جشنواره پژوهش و فناوری کتابخانه ملی ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره پژوهش و فناوری کتابخانه ملی ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید